(ویدئو) لهستان بهشت کبوتر

[ad_1]

لهستان بزرگترین جامعه نژادهای خوک در اروپا را دارد، اما در پرورش پرندگان بیشتر از سایر کشورها عقب است.

میخائیل ترویچاک با باز کردن یکی از کبوترهایش توانست پرواز بیش از 70 کبوتر را که در میان مزارع سفید برفی در شرق لهستان پرواز می کنند تماشا کند.

خوک مورد علاقه 42 ساله که اشتیاق خود به پرورش پرندگان را از پدر و پدربزرگ خود گرفته است، گفت: “پرندگان من ورزشکار هستند.”

ترویچاک گفت که چند سال پیش، پس از بازنشستگی از ارتش، او و یکی از دوستانش کبوترهای بلژیکی با شجره نامه واقعی خریدند و هزاران دلار از جمله 11000 یورو (12400 دلار) برای نسلی از پرندگان به نام پورشه 911 سرمایه گذاری کردند.

کبوترخانه بخشی از چشم انداز لهستان است، به ویژه در منطقه معدن سیلزی، جایی که نژاد کبوتر دارای تاریخچه غنی است.

پس از استقلال لهستان در سال 1918، استفاده، پرورش و پرورش کبوتر به دلیل اهمیت پرندگانی که قادر به حمل ارتباطات از وزارت امور نظامی بودند، اهمیت یافت.

نازی ها بلافاصله پس از اشغال لهستان در سال 1939، پرورش خوک را ممنوع کردند و پس از جنگ، علاقه مندان به جنگ مجبور به از سرگیری از صفر شدند.

کریستوف کاوالر، رئیس انجمن پرورش دهندگان کبوتر لهستان، گفت: “با بیش از 40000 عضو، ما بزرگترین سازمان در نوع خود در اروپا هستیم که بیش از 100 سال پیش تشکیل شده است.” فرانسه و بلژیک – جایی که کبوترها ریشه های عمیقی دارند – طبق گفته سازمان هایشان حدود 11000 و 13000 محل پرورش دارند.

کاوالر گفت: ما بیشترین جوایز خانگی را در مسابقات بین المللی به دست آوردیم.

در مسابقات، مانند ورزشکاران جهان در المپیک، کبوترها در یک مکان جمع نمی شوند. در عوض، هر کشور مسابقه محلی خود را برگزار می کند که در آن کبوترها به حلقه های برقی مجهز شده اند تا زمان پرواز خود را ثبت کنند. نتایج ملی با ضرایبی که شامل تعداد کبوترهای خاص است محاسبه می شود.

Zbigniew Olexiak، پرورش دهنده کهنه کار می گوید بهترین کبوترها می توانند تا 6000 زلوتی (1300 یورو) در بازار لهستان بفروشند. با این حال، در اروپای غربی، قیمت ها از حدود 200 یورو شروع می شود، اما می تواند افزایش یابد، مانند کبوتر بلژیکی آرماندو، که در حراجی در سال 2019 به قیمت 1.25 میلیون یورو فروخته شد.

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما