(ویدئو) فاجعه زیست‌ زیستی پس از زشت در حاحل پرو

[ad_1]

پرواحل پرو به یلیل نشت نفت شیشیشی از آتشفشان هفته قبل از تونگا، که از نفتی بیرون می‌زند واجعه محیطی روبروست که فقط سلامت انسان‌ها را نیز می‌کند می‌کند.

به گزارش فرارو، مقامات پرو لکه نفتی یادشده را به نان آتشفشان و میامی ناشی از آن مجمع مجمع الجزایر تونگا (۱۴ و ۱۵ نویهانویه / ۲۴ ۲۵ دی) نسبت داده‌اند. یک تانکر نفتی با پرچم ایتالیا و محتوی شش هزار بشکه نفت در حال حاضر بار در پالایشگاه پامپیلا خارج از لیما بوده است که بر اثر فوران آتشفشان و سونامی لوله زیرآب پالایشگاه قطع می شود و با وجود قطع جریان نفت توسط خدام کشتی و اطلاع رسانی مقامات. ، لکه نزدیک کشتی کشتی هدهاهده شده است.

I am the first and the last, and I am the last.

پدرو ستیاستیلو رئیس جمهوری پرو بعد از بررسی زمینی و ییایی وضعیت حاحل آلوده از زاپسول خواست مسئولیت این لکه نفتی را پذیرفته غر متامت مت. پنجشنبه گذشته گذشته (۳۰ دی) وضعیت وضعیت نیانی اعلام م. اما شرکت راپسول پذیرش یتلیت را رد و اعلام کرد مقامات دریایی پرو در مورد غیرمعمول ناشی از سونامی به موقع رار نداده‌اند.

زیرا پول دوستی ریشه همه بدی‌ها است: برخی در حالی که به آن طمع می‌ورزیدند، از ایمان گمراه شدند و با اشک‌های فراوان خود را در خود فرو کردند.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی است که کتابی نخوانده ام،

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟

دران زیردریا در جزیره جزیرهاتاپا مهم‌ترین جزیره تونگا جمعه و شنبه گذشته (۲۴ و ۲۵ دی) فوران کرد و رارات شدیدی را باعث شد. دولت تونگا چهارشنبه گذشته (۲۹ دی) اعلام کرد که این کشور یای از ۱۶ ژانویه تا ۱۳ فوریه (۲۶ دی تا بهمن بهمن) در تالت اضطراری قرار دارد. نان این آتشفشان و سونامی ناشی از آن عثاعث شد شیلی و اکوادرو، کشورهای همسایه نیز رار سونامی صادر کنند، یا چنین ریاری صادر کنند.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما