وقتی معماری به کمال می رسد 30 تصویر خیره کننده از خانه & زومیت

[ad_1]

چیزهای زیادی می تواند یک شهر را بسازد. فرهنگ، تاریخ، سبک زندگی یا حتی غذا. اما شاید خاص ترین چیز در مورد شهر معماری آن باشد. برخی از خانه ها می توانند با طراحی شیک و شفاف خود مردم را تحت تاثیر قرار دهند. ساختار شهر با برنامه ریزی دقیق شهری و درک تاریخ فرهنگی آن می تواند ما را در طول زمان راهنمایی کند. در قسمت شاتر تصاویری از معماری های جالب و تعدادی از چشم نوازترین تصاویر ساختمان هایی که تا به حال دیده اید را گردآوری کرده ایم. برای دیدن این عکس ها با زومیت همراه باشید.


شاهکار معماری

معبد خورشید و ماه در گویلین، چین


شاهکار معماری

خیابان شامبلز در نیویورک


گاهی اوقات به نظر می رسد که خانه ها می توانند با شما صحبت کنند. ویژگی‌های معماری، منحنی‌ها و سبک کلی ساختمان نشان‌دهنده تاریخ آن است. یک خانه می‌تواند فرهنگ‌ها، جشن‌ها و ایده‌ها یا مفاهیم آن زمان را شناسایی کند.

بر کسی پوشیده نیست که زیبایی نسبی است. اگر طرح برای شما عجیب به نظر می رسد، به این معنی نیست که طراح سلیقه ضعیفی دارد. مطابق با “رون آرادمعمار، طراح و هنرمند، آنچه ما به آن معماری زیبا می گوییم، الگویی است که شامل فرهنگ، زمینه، تاریخ شخصی، سلیقه و مهمتر از همه ایده ها می شود. وقتی یک مشکل معماری با یک ایده حل می شود، آن ایده همیشه در ساختمان پیدا می شود. این ایده نور زیبایی دارد.


شاهکار معماری

مونت سن میشل، فرانسه


شاهکار معماری

فورت اوزاکا، ژاپن


چرخه زیبایی به این صورت پیش می‌رود: ناامیدی، تصدیق، سپس معنا قبل از اینکه به چیزی برای مبارزه تبدیل شود. سام جیکوب هنرمند دیگری است که می گوید:

هنگامی که مردم از کلمه زیبایی در خلقت استفاده می کنند، به تمام جنبه های زندگی مدرن پناه می برند، همه شک و تردید، ترس و افسردگی آن.

چشم نواز بودن تنها ویژگی معماری های بزرگ نیست. الگوها یکی از مهم ترین اشکال فرهنگ باستانی هستند. از طریق مدل‌ها، می‌توانیم یک نمای کلی از وضعیت توسعه‌دهندگان و سایر افرادی که در آنجا هستند به دست آوریم. به شکوفایی مصر باستان فکر کنید. ما اهرام، معابد و بت های ابوالهول را می بینیم و بلافاصله می توانیم بفهمیم که رهبران و اعتقادات آنها در آن زمان چگونه به نظر می رسیدند.


شاهکار معماری

کیوتو، ژاپن


شاهکار معماری

مجسمه 50 فوتی زنان بومی آمریکا در داکوتای جنوبی با نام مستعار “کرامت” شناخته می شود.


علاوه بر این، رویدادهای تاریخی مانند انقلاب صنعتی بر بسیاری از جنبه های زندگی تأثیر گذاشت. ظهور تولید انبوه فلزات و فولادها با ایجاد امکان تولید مدل های بزرگتر و سبکتر، روند ساخت و ساز را تغییر داده و فرآیند را مدرن کرده است. هر تغییر و تغییر تاریخی بر نوع نگاه و تفکر ما در مورد خلقت تأثیر می گذارد.


شاهکار معماری

فرودگاه جوئل چانگی، سنگاپور


شاهکار معماری

خانه 24 ساله ویستریا، این خانه زیبا در ایرلند واقع شده است.


شاهکار معماری

دو خانه نیمه‌چوبی قرن هفدهم در کودلینبورگ آلمان، یکی از بهترین شهرهای دوران میانه و رنسانس در اروپا بودند که از حوادث فاجعه‌بار جنگ جهانی دوم جان سالم به در بردند.


اگر ایده های طراحی در مورد فرهنگ و محیط گذشته ما اطلاعات بیشتری به ما می دهند، در مورد زندگی کنونی ما چطور؟ در حال حاضر یکی از مهمترین موضوعات تصویب منابع سرمایه گذاری و طول عمر ساختمان است.

مقاله مرتبط:

آره. اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده تخمین می زند که خانه ها سالانه حدود 40 درصد CO2 جهان را تولید می کنند. پیش بینی می شود مناطق مورد استفاده برای ساخت مسکن تا سال 2060 دو برابر شود.

با افزایش جمعیت و اقیانوس ها، معماران نیاز به سازگاری دارند. مسکن راه حل فقر، ازدحام و فرسایش خاک است.

از طراحان مدرن خواسته می شود که استفاده از بهترین منابع، ردپای کربن، هزینه و نوآوری را در خانه خود در نظر بگیرند. چوب یکی از محبوب ترین لوازم خانگی است. هزاران سال است که از چوب در ساختمان ها استفاده می شود. هنوز ساختمان هایی با قدمت 6000 سال قبل از میلاد وجود دارد. چوب ماده ای ارزان، سبک و آسان برای ساخت است.

آینده معماری هر سال برای راه حل های سازگار با محیط زیست و پایدار نزدیک تر و نزدیک تر می شود. درختان با ذخیره دی اکسید کربن به دنیای ما کمک می کنند.


شاهکار معماری

ساختمان پارلمان مجارستان شماره 11، بوداپست


شاهکار معماری

خانه چوبی، سنگاپور


شاهکار معماری

کاسا باتلو، بارسلونا، اسپانیا


شاهکار معماری

پل در چین


شاهکار معماری

صحنه شب در برمن، آلمان


شاهکار معماری

قلعه ای در آلمان


شاهکار معماری

پناهگاه لاس لاکساس، کلمبیا


شاهکار معماری

قورباغه در Bielsko-Biaaa، لهستان

شاهکار معماری

Tolbout Pub، ادینبورگ


شاهکار معماری

خانه های چوبی در برگن، نروژ


شاهکار معماری

شهری در ساحل زیبای دریاچه کومو در شمال ایتالیا


شاهکار معماری

باغ انگلیسی کتون مانور، ساختمان قرن هفتمی که در دهه 1920 گسترش یافت. کاتن، همپتونشایر شمالی، انگلستان


شاهکار معماری

قلعه والزین روی صخره ای مشرف به رودخانه لس. این قلعه در قرن سیزدهم ساخته شده و از آن زمان تاکنون چندین بار بازسازی شده است. نامور، والونیا، بلژیک


شاهکار معماری

دروازه قدیمی در ایرلند شمالی


شاهکار معماری

کنار هم قرار گرفتن معماری در منطقه تاریخی کلینتون هیل شهر نیویورک، که شامل 1063 ساختمان مسکونی است که در دهه‌های 1840 و 1930 به سبک مدرن و بازسازی محبوب آن دوره ساخته شده‌اند.


شاهکار معماری

خانه سنگی در شهر کوچک تیسینگتون، دربی شایر، انگلستان


شاهکار معماری

سان کارلو الا کواترو فونتانه، کلیسای کاتولیک در رم، ایتالیا


شاهکار معماری

کلیسای امام رضا، مشهد، ایران


شاهکار معماری

ترمینال گرند سنترال نیویورک در سال 1929. متأسفانه به دلیل سقف های بلندی که این ساختمان را احاطه کرده است، خورشید نتوانست به اندازه امروز بتابد.


امروزه به دلیل رشد سریع جمعیت و تغییر سبک زندگی، تقاضا برای خانه های کوچک بیش از هر زمان دیگری افزایش یافته است. آینده معماری متعلق به مدل های کوچک و قابل حمل است.

به گفته شورای جهانی ساختمان سبز:

خانه سبز ساختمانی است که اثرات نامطلوب در طراحی، ساخت یا بهره برداری را کاهش می دهد یا از بین می برد و می تواند تأثیر مثبتی بر آب و هوا و محیط طبیعی ما داشته باشد.

انتظار می رود که در آینده، معماری از داده های فشرده و قابل استفاده مجدد، زندگی فشرده تر، سبزتر و متحرک تر استفاده کند.


شاهکار معماری

کلیسای سنت شاپل در پاریس


شاهکار معماری

شب برفی در دانشگاه آکسفورد

***

امیدواریم این قسمت از شاتر برای شما جالب باشد. نظر شما در مورد این عکس ها چیست؟ کدام معماری را بیشتر دوست دارید؟ نظرات خود را با ما و کاربران زومیت در میان بگذارید.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما