هنگام خرید محصولات عمده فروشی

Home Appliancesمی توانید زمین شاسی ژنراتور را به میله اتصال زمین منزل خود وصل کنید یا یک میله اتصال زمین 8 فوتی را در فروشگاه سخت افزار به قیمت 12 دلار خریداری کرده و آن را نصب کنید. با کابل اتصال زمین و کابل 240 ولتی که آن را به صفحه مدار خانه متصل می کند نشان داده شده است. می‌توانید یک برق‌کار ژنراتور را به صفحه مدار خانه‌تان متصل کنید تا بتوانید کل خانه را به ژنراتور تغییر دهید. اکثر مدل های خودکار همچنین دارای یک پنل کنترل در جلو هستند که به کاربران اجازه می دهد تنظیمات را انجام دهند. برای تکان دادن بار، تمام مصرف کنندگان بزرگ برق (یخچال، پمپ آب، مایکروویو) کلیدهای مدار خود را روی پانل علامت گذاری کرده اند و من می توانم آنها را از آنجا روشن و خاموش کنم. اگر قصد دارید یخچال، تلویزیون رنگی و مایکروویو خود را به طور همزمان کار کنید، در بدترین حالت به 2250 وات پیوسته و 3800 وات برق نیاز دارید (اگر هر سه دقیقاً در یک لحظه روشن شوند). اگر تنها چیزی که برای برق نیاز دارید یک یخچال، یک تلویزیون و یک مایکروویو است، پس این راه خوبی است.

Guide To Buying Household Appliances

اگر مایل به ساخت یک سیستم پیچیده تر هستید، اینورترها می توانند گزینه خوبی تا حدود 2500 وات باشند، اگرچه در آن نقطه گران می شوند (یک اینورتر 2500 وات ممکن است 600 تا 1000 دلار قیمت داشته باشد و پس از آن باید خرید کنید. تعدادی باتری چرخه عمیق و یک سیستم شارژ). با نصب یک سیستم اینترلاک مثبت توسط برقکار، قطع کننده اصلی خانه به طور خودکار با روشن شدن قطع کننده ژنراتور قطع می شود. هدف اصلی من این است که یخچال و/یا فریزر خود را روشن نگه دارم، اما می‌خواهم برخی از چراغ‌ها و وسایل کوچک را نیز روشن کنم.

کلید ژنراتور را می چرخانم.

برقکار یک سیستم اینترلاک نصب می کند تا قطع کننده اصلی پانل به طور خودکار با روشن شدن قطع کننده ژنراتور قطع شود. قطع کننده مدار را بررسی کنید تا مطمئن شوید که برق مناسب خشک کن را دارید. کلید ژنراتور را می چرخانم. این از انتقال برق ژنراتور به خارج از خانه شما جلوگیری می کند. از این بحث می توانید ببینید که یک اینورتر فقط برای بارهای توان بسیار کوچک در بازه های زمانی نسبتاً کوتاه معنی دارد. هر زمان که از خانه بیرون می روید، صرف نظر از زمان کوتاهی که قصد ندارید، ماشین ظرفشویی یا لباسشویی را روشن نکنید. ذخیره سازی سوخت می تواند آزاردهنده باشد — بنزین را نمی توان بیش از یک ماه یا بیشتر ذخیره کرد مگر اینکه از یک ماده شیمیایی تثبیت کننده سوخت استفاده کنید و حتی در این صورت نیز ماندگاری نسبتاً کوتاه است. در آن مرحله، خرید یک ژنراتور بنزینی بسیار کارآمدتر خواهد بود. اعتقاد بر این است که خلق و خوی نتیجه مستقیم آنچه حواس می گیرند است، و بنابراین هر چه تجربه حسی دلپذیرتر باشد، خلق و خوی دلپذیرتر است.

Buying From Shop

چیزی که Wieden & Kennedy را با نایک موفق می‌کند این است که وقت می‌گذارند تا آن را حل کنند. ایده آل است که با یک معمار شروع کنید، اما یک پیمانکار باتجربه نیز باید بتواند ایده های اولیه شما را بپذیرد و نحوه اجرای آنها را به سبک شما بیابد. در این مقاله، آنچه که باعث می‌شود یک سیستم کمپوست خودکار داخلی، از درک فناوری عملکرد آنها گرفته تا درک درستی از ظاهر و فضایی که اشغال می‌کند، بررسی کنیم. همچنین، ما بررسی خواهیم کرد که این واحدها در عین کنار زدن بالقوه، عوارض جانبی ناخوشایند، مانند بوهای بیش از حد یا نگهداری پرهزینه، تا چه حد کارایی را انجام می دهند. سپس، در iTunes، بلندگوهای خود را از پنجره پاپ آپ بلندگو که در سمت راست پایین آیتونز ظاهر می شود، انتخاب می کنید.

مرحله 1: یک ظرف پلاستیکی یا شیشه ای را با خاک گلدان پر کنید و یک دانه را درست در کنار شیشه فشار دهید تا به راحتی دیده شود. یک درب شیشه ای در یک محدوده به طور تصادفی در حین حمل و نقل بین سازنده و یک خرده فروش ترک خورد. اگر بتوانید تقاضای برق خود را در محدوده 200 وات نگه دارید، اینورتر یک راه حل بسیار آسان و ارزان است. اگر خانه شما دارای پمپ حرارتی است و می خواهید بتوانید خانه را در هنگام قطع برق در زمستان گرم نگه دارید، یا باید یک ژنراتور بسیار بزرگ بخرید (که هزینه زیادی دارد) یا به یک نسخه پشتیبان نیاز دارید. منبع گرما، مانند چوب یا پروپان. یا اگر می‌خواهید با روندهای آشپزخانه در لوازم کوچک همراه باشید، می‌توانید بسیاری از گزینه‌های محبوب سرخ کن هوا و موارد دیگر را مرور کنید. می توانید این کار را با یک ژنراتور کوچک 1000 واتی انجام دهید و وسایل را با یک سیم کشی به آن وصل کنید. می توانید این کار را با یک ژنراتور 2500 تا 3500 وات انجام دهید و وسایل را با سیم های داخلی به آن وصل کنید.

اول از همه: بیایید نگاهی به قطعات مربوط به یک سیستم استاندارد کمپوست داخلی اتوماتیک و نحوه کار آنها با هم بیاندازیم. چندین کار وجود دارد که متخصصان توصیه می کنند برای صرفه جویی در خمیر کمی انجام دهید. با انتخاب یک دستگاه دست دوم به جای یک دستگاه جدید، می توانید صدها دلار صرفه جویی کنید. لزوماً نوع ثروت سنت و دلار نیست، بلکه دارایی ها هستند که می توانند محیط زیست را بهبود بخشند. اگرچه طول عمر دقیق یک دستگاه به نوع دستگاه بستگی دارد، اما به طور کلی می توانید انتظار داشته باشید که لوازم خانگی اصلی حداقل هشت سال، اما شاید تا حدود 15 سال عمر کنند.

ما ژنراتور را در طول روز راه اندازی می کنیم.

اینجا در خانواده Brain ما یک اینورتر 140 واتی داریم. می توانید یک اینورتر بخرید و آن را از باتری خودرو یا باتری چرخه عمیقی که برای اینورتر خریداری کرده اید، تغذیه کنید. یک باتری چرخه عمیق می تواند انرژی را برای یک یا دو روز در آن سطح تامین کند. ما ژنراتور را در طول روز راه اندازی می کنیم. ما قادریم تقریباً همه چیز در خانه – از جمله پمپ چاه، آبگرمکن و یخچال – را با ژنراتور اجرا کنیم. هنگام تهیه کمپوست در خانه، باید با انتخاب یک نقطه خشک در خارج از منزل، به طور ایده آل در نزدیکی منبع آب، شروع کنید.

با حرکت بالای 5000 وات، ژنراتورها بسیار گران می شوند.

با این حال، واحدهای کمپوست خانگی اتوماتیک داخلی اکنون معرفی شده اند تا راه آسان تری را برای درگیر شدن با فرآیند کمپوست و حفظ طولانی مدت آن ارائه دهند. در صورت تمایل می توانید یک سیستم باتری بزرگ و پیچیده برای راه اندازی اینورتر خود بسازید، اما ممکن است گران شود. آنها بدون نیاز به تعمیر و نگهداری هستند (زمانی که آنها را از باتری ماشین خود کار می کنید – اگر بانک باتری چرخه عمیق خود را بسازید، باید باتری ها را نگهداری کنید). برای جبران تردید در تسلیم پول به دست آمده – و هویت مالی آنها – از فرم های تراکنش خود به عنوان فرصتی برای ایجاد و ایجاد اعتماد استفاده کنید. اگر کارفرمای جدید 401(k) ارائه نکند، کارمند می تواند پول را به IRA منتقل کند. با حرکت بالای 5000 وات، ژنراتورها بسیار گران می شوند. اگر قصد دارید از یک تلویزیون کوچک و دو لامپ 60 واتی استفاده کنید، به یک منبع تغذیه اضطراری نیاز دارید که حداقل ظرفیت 220 وات و ظرفیت موج 270 وات داشته باشد.

این ژنراتور دارای یک موتور 10 اسب بخاری و یک ژنراتور 5000 وات با توان ولتاژ 6500 راهنمای خرید کولر گازی 24000 ال جی وات می باشد. اگر مایلید کمی برق خود را مدیریت کنید و مطمئن شوید که همه آنها به یکباره روشن نمی شوند، پس نیاز برق شما فقط 2400 وات است. وات اضافی برای راه‌اندازی موتور، وات سرج نامیده می‌شود و برای هر چیزی که دارای موتور الکتریکی باشد، معمول است. اگر تایمر را روی 40 دقیقه تنظیم کنید و لباس‌هایتان در 30 دقیقه خشک شوند، 10 دقیقه انرژی اضافی مصرف کرده‌اید.

به روز رسانی: StackVM اکنون Browserling نامیده می شود.

59 درصد از پاسخ های برند به توییت های کاربر در عرض 15 دقیقه رخ می دهد. خدمات مشتری افتضاح بود – ارتباط فوق العاده کند و ضعیف. ببینید چگونه می توان از اصلاحات خاک ارگانیک برای تبدیل خاک فقیر باغ خود به بهشتی غنی از مواد مغذی استفاده کرد که در آن گیاهان رشد می کنند. مفهوم بسیار دلپذیرتر، به نام Fab Tree Hab، شامل رشد خانه ها با پیوند درختان و گیاهان دیگر بر روی یک قاب است. به روز رسانی: StackVM اکنون Browserling نامیده می شود. اولین مورد "خرید تکانه ای خالص" نام دارد که در آن مصرف کننده الگوی مصرف عادی خود را می شکند. کالاهای ما با ضمانت هایی عرضه می شوند که نمی توان آنها را تحت قانون مصرف کننده استرالیا مستثنی کرد.

Ho To (Do) Buy Without خروج از دفتر(خانه).

با این حال، در کنار مزایای این واحدها، معایبی نیز دارد. من می‌خواهم مجموعه‌ای بسیار کم از امکانات رفاهی موجود را فراهم کنم — می‌خواهم بتوانم چند چراغ را روشن کنم تا مجبور نباشم شمع بسوزانم، تلفن همراهم را روشن کنم، یک رادیو اضطراری را روشن کنم و یک فن را کار کنم. واحد اصلی اندازه گیری توان، وات است، و با یک منبع برق اضطراری، دو درجه بندی وات وجود دارد که مهم هستند: وات حالت ثابت و وات موجی.

نکته دیگری که باید به آن توجه کنید این است که اگر قصد دارید تجهیزات حساسی مانند تلویزیون و رایانه را از یک منبع تغذیه اضطراری کار کنید، باید تجهیزات حفاظت از نوسانات عالی و در مورد رایانه، یک منبع تغذیه بدون وقفه (UPS) را در اختیار داشته باشید. ). بعلاوه، شما به یک روش جمع و جور برای قرار دادن تمام قطعات ضروری، علاوه بر مکانی در دسترس و در عین حال دور از دسترس برای نگهداری آن نیاز دارید. اگر می دانید چه می خواهید و فروشگاه جعبه آن را در انبار دارد، ممکن است بهترین مکان برای خرید باشد.

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما