همه آنچه آمازون در رویداد سپتامبر فاش می کند & Zomit

[ad_1]

آمازون به تازگی خط تولید جدیدی از بسته سخت افزاری خود را اعلام کرده است که هر پاییز در دسترس خواهد بود. اگرچه محصولات زیادی در رویداد مورد نظر ارائه شد ، اما عمده فروشان آنلاین این رویداد را به عموم اعلام نکردند. دستگاههای جدید Echo و حتی روباتهای مجهز به صدای Alexa در ارائه این مورد کمک می کنند ، و ما قصد داریم به همه چیزهایی که آمازون در این مقاله نشان داده است بپردازیم.

خانواده روبات Astro

ربات آمازون استرو

در تازه ترین رویداد خود ، آمازون در پایان این رویداد یکی از پرفروش ترین محصولات خود را رونمایی کرد. Straw نام ربات جدید آمازون است که از دستیار صوتی Alexa استفاده می کند. این ربات می تواند در خانه شما حرکت کند و دارای سه توانایی اصلی است. اولین ویژگی ویژه این محصول کمک به حفظ یک خانه امن است. یکی دیگر از ویژگی های منحصر به فرد استرو ، توانایی مراقبت از حیوانات خانگی و حیوانات است. حتی می توانید در حین حرکت از او سوالاتی بپرسید و او با استفاده از دستیار هوشمند Alexa به شما پاسخ می دهد.

این ربات در پاییز امسال با قیمت 1000 دلار در دسترس قرار می گیرد و بعداً به 1450 دلار می رسد.

جملات دیگر:

اکو شاد 15

آمازون اکو 15 نشان می دهد

آمازون مدل جدیدی را به خانواده محصولات Eco Show خود اضافه کرده است. مدل جدید این محصول از صفحه نمایش 15.6 اینچی با وضوح 1080p استفاده می کند. اکو 15 برای نصب در مناطقی مانند آشپزخانه در نظر گرفته شده است. رابط کاربری این دستگاه دوباره طراحی شده است و کاربران می توانند به راحتی از صفحه اصلی این صفحه به ویجت های Alexa دسترسی پیدا کنند. آمازون این چهره هوشمند را با دوربین راه اندازی کرده است. همچنین محصول مورد نظر می تواند پس از تشخیص چهره کاربر ، مشخصات شخصی کاربر را در صفحه اصلی نمایش دهد.

اسمارت فیس اواخر امسال با قیمت 250 دلار در دسترس قرار می گیرد.

مچ بند ورزشی Halo

مچ بند ورزشی هاله آمازون

آمازون دو مورد جدید از سری Halo را معرفی کرده است. بر خلاف مدل قدیمی ، مچ بند هوشمند Halo View جدید مجهز به همان رنگهای قدیمی است و قیمت مناسبی دارد. این ویژگی های مچ دست شامل ضربان قلب ، دمای پوست و گام شمار است. هنوز تاریخ انتشار این مچ دست اعلام نشده است ، اما هزینه آن 80 دلار است.

آمازون همچنین دو برنامه جدید Halo Fitness و Halo Nutrition را اعلام کرد که هزینه آنها 80 دلار در سال است. Halo Fitness عملکردی مشابه Apple Fitness Plus و سایر خدمات مشابه دارد و تا پایان امسال در دسترس کاربران قرار می گیرد. به گفته آمازون ، Halo Health همچنین یک سرویس غذا و تغذیه سلف سرویس است که از سال 2022 عملیاتی می شود.

زنگ در حلقه های هوشمند و پلک زدن

زنگ آمازون و پلک زدن

در حادثه ای اخیر ، آمازون یک زنگ امنیتی به نام Ring Alarm Pro اعلام کرد که شامل روتر Eero Mesh WiFi نیز می شود. این شرکت همچنین موسیقی متن جدیدی از سری Blink را اعلام کرد که 50 دلار قیمت دارد.

رینگ همچنین برای آزمایش پهپاد Home Security Cam ثبت نام کرد. این پهپاد سال گذشته معرفی شد.

پروژکتور هوشمند بدرخشید

درخشش آمازون

Glow یکی از مهمترین و جذاب ترین محصولاتی است که آمازون در مراسم خود تبلیغ می کند. این محصول یک ابزار مفید برای ویدئو کنفرانس و تماس تصویری است که به طور خاص برای کودکان طراحی شده است. Glow مجهز به یک پروژکتور داخلی است که می تواند یک صفحه نمایش لمسی 19 اینچی برای همه بازی ها و فعالیت های مرتبط با دستگاه ایجاد کند.

این دستگاه تا چند هفته دیگر 250 دلار به فروش می رسد ، اما آمازون اعلام کرده است که قیمت فقط برای اولین نسخه است.

ترموستات هوشمند آمازون

ترموستات هوشمند آمازون

آمازون شرکتی است که همیشه مدلهای مقرون به صرفه از بهترین و محبوب ترین محصولات را طراحی و به بازار عرضه می کند. آخرین محصول این شرکت دماسنج 60 دلاری است که از دستیار هوشمند الکسا نیز استفاده می کند.

به روز رسانی دستیار هوشمند الکسا

علاوه بر پیشرفت های سخت افزاری جدید ، آمازون Alexa Smart Assistant را نیز به روز کرده است. این شرکت با همکاری دیزنی ، سرویس صوتی موجود در تجهیزات و اتاق های سری Echo را در هتل World Resort Walt Disney توسعه داده است. افزودنی ویژه دیگر این دستیار صوتی Alexa Integration است که می تواند از آن برای تبدیل گفتار سری Echo یا ورودی هوشمند به یک سرویس اضطراری برای اعضای خانواده استفاده شود. یکی دیگر از ویژگی های جدید Alexa پشتیبانی از فرمان صوتی به صورت آفلاین است.

نظر شما در مورد خط تولید جدید آمازون چیست؟ کدام یک از موارد زیر برای شما جذاب تر است؟

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما