نوکیا نسخه جدید تلفن آجری قدیمی خود & Zomit را معرفی کرد

[ad_1]

امروز رسانه ها از فضای مجازی خبر دادند که بوی نوستالژی می داد. بر اساس گزارشات ، دو سال پس از فروش مدل قدیمی ، نوکیا از به روزرسانی 6310 “تلفن آجری” قدیمی خود رونمایی می کند.

طبق گزارش nypost ، 6310 در مارس 2001 راه اندازی شد و به زودی به یکی از محبوب ترین دستگاه هایی تبدیل شد که شرکت رادیویی فنلاندی تا به حال توسعه داده است. صاحبان این گوشی به دلیل طراحی و عمر طولانی باتری آن را ستایش می کنند. همچنین در نماد جدید این گوشی به دو چهره اشاره شده است.

سیستم عامل نوکیا 6310

در حالی که بسیاری از تلفن های همراه مدرن هنگام رها شدن منفجر می شوند ، نوکیا می گوید 6310 جدید به اندازه کافی قوی است که می تواند وزن را تحمل کند! در حال حاضر یکی از مشکلات تلفن های هوشمند این است که باتری های آنها به سرعت تخلیه می شوند ، سازندگان نسل جدید تلفن های آجری نوکیا می گویند ، برای کار با این دستگاه نیازی به نزدیک شدن به دوشاخه ندارید زیرا نوکیا مدعی است این تلفن می تواند به طور متوسط ​​سه هفته با یک بار شارژ دوام بیاورد.

اما در حالی که عمر باتری دستگاه طولانی است و طراحی آن پایدار است ، برخی ویژگی های خاص برای مدل جدید تغییر کرده است.

سیستم عامل نوکیا 6310

مقالات مرتبط:

اولین 6310 دارای یک صفحه نمایش 1.8 اینچی بود که اکنون با دوربین های بیشتر و حافظه بیشتر به 2.8 اینچ افزایش یافته است. علاوه بر این ، این تلفن در رنگ های مختلف ارائه می شود.

طرفداران تلفن نوکیا از طریق توییتر برای بازگشت وی هشدار داده اند.

شخصی گفت:

تلاش های زیادی توسط نوکیا انجام شده است تا زمان را به عقب برگرداند … موفق باشید!

دیگران نوشتند:

بله ، 6310 آخرین گوشی است که واقعاً “به عنوان یک تلفن” کار کرده است و ممکن است به عنوان یک نمونه خوب فروش داشته باشد. مردم به اندازه کافی به روز رسانی آیفون را دریافت می کنند تا پس از 18 ماه تلفن آنها غیرقابل استفاده شود.

سیستم عامل نوکیا 6310

در حقیقت ، تلفن بازدیدکنندگانی را می بیند که می خواهند زمان استفاده از گوشی را کاهش دهند. با این حال ، 6310 هنوز هم یک بازی کم سر و صدا Snake است که ساعت ها کاربران را مشغول می کند. نوکیا اکنون اعلام کرده است که 6310 جدید با قیمت 59.99 پوند (82 دلار آمریکا) در دسترس مصرف کنندگان در بریتانیا قرار می گیرد. او در آن زمان نمی دانست که پس از ترک کار چه خواهد کرد.

نظر شما در مورد بازگشت 6310 چیست؟ آیا با آن خاطره ای دارید؟

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما