نقش لوسی ناسا نزدیک به اعلام است. با اجداد خورشید آشنا شوید

[ad_1]

ستارگان کوچک و بزرگی در اطراف مشتری جمع شده اند و قدمت آنها به 4000 سال پیش ، آغاز شکل گیری خورشید برمی گردد. دانشمندان و دانشمندان تصور می کنند که این ستارگان در واقع مواد اولیه ای هستند که برای سیارات فرازمینی مانند مشتری و زحل ایجاد شده است. به همین دلیل ناسا تصمیم گرفت هواپیمایی را برای مطالعه این اجداد آسمانی به منطقه بفرستد.

این اجرام که “سیارک های تروا” نامیده می شوند ، در دو گروه به دور خورشید می گردند و مشتری در صورت فلکی آن قرار دارد. این دو نقطه بر اساس دو ثابت لاگرانژی در فاصله بین خورشید و مشتری و در معادل دو بزرگی بنا شده اند.

مأموریت ناسا لوسی اولین فضاپیمایی خواهد بود که تروجان های مشتری را از نزدیک رصد کرده و داده ها را به زمین ارسال می کند. این نام به دلیل فسیل معروف اجداد بشر نامگذاری شده است ، و اسکلت این سنگ ، لوسی ، اطلاعات مختلفی در مورد دگرگونی انسان در اختیار ما قرار می دهد. هواپیمای لوسی ، مانند این صخره ها ، درک ما از تاریخ سیارات را تغییر داده و اطلاعات جدیدی در مورد چگونگی شکل گیری خورشید به ما می دهد. علاوه بر این ، این محصولات می توانند حاوی ترکیبات آلی باشند که جهان اول را تشکیل می دهند.

لوسی زمان را پرتاب می کند

این هواپیما با موشک اطلس 5 در 15 اکتبر 2014 ساعت 13:04 به وقت تهران پرتاب می شود و ماموریت 12 ساله خود را در هشت ستاره مختلف در منطقه آغاز می کند. یکی از این ستارگان در سیارک اصلی مورد استفاده در مریخ و مشتری قرار دارد و هفت ستاره دیگر سیارک های تروا هستند. چهار مورد از این تروجان ها تکنیک های دوتایی هستند که لوسی با یک گل آنها را دو برابر می کند.

جزئیات هدف لوسی

برای درک بهتر اندازه و ابعاد لوسی ، باید توجه داشت که این هواپیما به طول 14.25 متر ، عرض 2.7 متر و ارتفاع 3.8 متر و وزن 821 کیلوگرم است. قطر پنل خورشیدی آن 7.3 متر است.

دشواری هواپیما لوسی از دو گروه عبور می کند و بر سه حوزه مشابه نظارت می کند: نوع C- ، P- و D. P- و D- تروجان قرمز تیره ، مانند کمربند کوپر ، صورت فلکی هستند که از نپتون فراتر می روند. تروجان های نوع C معمولاً در حلقه بیرونی ستاره ، بین مریخ و مشتری قرار دارند. به نظر می رسد همه تروجان ها دارای کربن بالایی هستند و در زیر لایه های گرد و غبار ، سرشار از آب و سایر مواد گازی هستند.

هیچ هدف دیگری در تاریخ به نقاط مختلف اطراف خورشید ارسال نشده است و لوسی اولین نفر خواهد بود. لوسی برای اولین بار مصنوعات متنوعی را در منظومه شمسی به ما نشان می دهد که جهان ما را ایجاد کرده اند.

تصویر زیر رویکرد سبز لوسی را نسبت به کاری که مصرف کنندگان تصور می کنند ثابت خواهد شد و رویکرد لوسی را نیز نشان می دهد. پس از اعلام ، لوسی دو بار روی زمین می رود و از نیروی گرانشی زمین برای شتاب گرفتن و حرکت به سمت تروجان ها استفاده می کند.

در سالهای 2027 و 2028 ، لوسی از گروههای L4 در ستاره Eurybates و ماه Polymele ، که نمادی از رنگهای سفید و صورتی است ، دیدن کرد. علاوه بر این دو ، در این مدت او ستاره های لوکوس و اوروس را نیز بررسی کرد که قرمز دیده می شدند. در مسیر L4 به L5 ، از بزرگراه سیارک ها می گذرد و در سال 2025 به ستاره دونالد جونسون می رسد. جالب اینجاست که این ستاره به نام لوسی کاشف صخره نامگذاری شده است.

پس از این ملاقات ، لوسی به زمین باز می گردد و از جاذبه زمین برای افزایش سرعت آن استفاده می کند. در سال 2033 ، گروه L5 سیارک دوتایی Petroclus-Menoetius را کشف کرد. لوسی پس از اتمام مأموریت و بازدید از سیارک Petroclus-Monotius ، آزاد شد و دو گروه از تروجان ها را هر کدام به مدت شش سال در مکانی پایدار گشت و برای هزاران یا بیشتر میلیون ها سال در این مکان ماند.

تحقیق عینی در مورد هدف

منظومه های باستانی که سیاره ما را ایجاد کرده اند به هم مرتبط نیستند و ما هنوز تفاوت ترکیب شیمیایی ستارگان را تا به امروز مشاهده می کنیم. بنابراین ، لوسی برای درک بهتر تنوع این ستاره ها ، باید نقش ویژه ای در هریک از این ستاره ها ایفا کند.

یکی از وظایف لوسی مطالعه منطقه اطراف این ستارگان است. لوسی باید از دستگاه خود برای به دست آوردن نقشه سطح ، سطح سفید یا بازتاب سطح نور ، حفره و اندازه سیارک ها استفاده کند. علاوه بر این ، بررسی وضعیت ساختار سطح و لایه های این ستارگان و تعیین عمر هر لایه ضروری است.

هدف تحقیقاتی دیگر لوسی مطالعه رنگ ها و ترکیبات همه ستارگان است. همانطور که گفته شد ، در این مرحله ، رنگ ، ترکیب و سایر ویژگیهای سنگهای سطحی ستاره مورد تجزیه و تحلیل قرار می گیرد و در غذا ، یخ توزیع می شود و مواد آلی آنها به میزان زیاد تعیین می شود.

در سطحی دیگر ، لوسی ساختارهای داخلی ستارگان را بررسی کرده و وزن و چگالی آنها را دریافت می کند. علاوه بر این ، لوسی از ابزارهای خود برای مطالعه ترکیب شیمیایی قاعده سیارک ها استفاده کرد. لوسی این کار را با کشف ترک ها ، شکستگی ها و اجسام ستاره ها انجام می دهد.

یکی از کارهای مورد علاقه لوسی ، یادگیری در مورد ماه و حلقه های ستارگان است. برخی از این ستارگان دارای سنگ ماهواره یا حلقه هایی زیبا خواهند بود. این حلقه ها یک یا چند قمر هستند که آنقدر قوی نیستند که به هم متصل شوند و یک حلقه مستقل تشکیل دهند و در اطراف ستاره منبسط شده و حلقه ای را تشکیل دهند.

تحقیقات لوسی

در این نقش ، لوسی با انواع دستگاه های کنترل از راه دور کار می کند و تروجان ها را تشخیص می دهد:

  • L’Ralph: این ابزار توسط مرکز پرواز فضایی گودارد ناسا توسعه یافته است و شامل دو مرحله است. آرایه تصویربرداری طیفی خطی Atalon یا LEISA یک دستگاه همه کاره است که می تواند به عنوان آینه برای تشخیص ترکیب ستارگان استفاده شود. ویژگی دیگر دستگاه Visible Multi-Spectrum Camera یا MVIC است که تصاویر رنگی از سطح سیارک ها را گرفته و به شناسایی ترکیب آنها کمک می کند.
  • L’LORRI: این دستگاه یک دوربین رنگی بلند است که می تواند تصاویر بسیار دقیق از ستاره ها را ثبت کند.
  • L’TES: میکروسکوپ الکترونی می تواند دمای تروجان ها را با مشاهده رادیوگرافی الکترون های منشعب از شعله و کمک به شناسایی بدن ، بدن مواد سطحی اندازه گیری کند.

علاوه بر همه این ابزارها ، لوسی دارای یک دوربین موقعیت یابی است که به شناسایی کیفیت و شکل تروجان ها کمک می کند. آنتن لوسی از دو سوراخ استفاده می کند که برای ارتباط با زمین و همچنین اندازه گیری حجم و اندازه تروجان ها استفاده می شود.

[ad_2]

Sam Mcknight

دانشجوی آماتور. مجموع ماون سفر. کارشناس مواد غذایی بیکن نرد. کارآفرین. فن آبجو. عاشق فرهنگ پاپ

تماس با ما