نان عجیب فرهاد مجیدی مجیدیلیه اسکوچیچ اسکوچیچ

[ad_1]

روآرو: استقلال روز گذشته در نان دیدار معوقه هفته شانزدهم مسابقات لیگ برتر موفق شد ۲ یک از سد دادار ر و ۳۸ امتیاز، ۳ امتیاز زلاتر ا ز یی یی یی. این زیازی پیش‌تر به بهلیل خطرناکی شدن بازیکنان استقلال به تعویق افتاده است.

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟ داد مجیدی به شدت از سرمربی تیم ملی عصبانی بود و یلیل آنهم زیازی نکردن بازیکنان استقلال به ویژه وشاوش یزدانی در، م یلی است ست.

سیاوش یزدانی در حالی که به تیم ملی رسیده است که استقلال بهترین خط دفاعی لیگ را داشته است، اما حتی در روزی که شجاع خلیل زاده در ترکیب تیم ملی قرار نگرفت و به میرسید سیاوش یزدانی در دیدار ایران با امارات وارد ترکیب اصلی شد، دراگان تصمیم گرفت. وشاوش را بازی ندهد و امید نورافکن را به یای او وارد ترکیب اصلی ی. این موضوع یای بود یای فرهاد مجیدی تا دراگان را در حد یک تیم شگاشگاهی نه تیم یلی ی توصیف کند.

دادی در این کنفرانس و درباره مجید صعودلی ی بهام ۲۰۲۲ گفت: این جهانی تبریک می‌گویم. به آقای اسکوچیچ تبریک، و از او وابت صعودی ی تشکر. ولی رفتاری که ایشان کرد در یک مربی مربی ی. عینازیکن را عین دسته درل در اختیار تیم‌ملی یاده‌ام و الان به چه عصبی‌ یای تحویل داده‌اند. من نمانم چه اتفاقی باید در استقلال بیفتد ب زیکنازیکنانش به یلی ی دعوت. بهترین نتیجه نیم ول اول را گرفته است. هم بهترین خط هله هم هم بهترین خط عاع را در اختیار رارد. همه ایران فهمیده‌اند، ل تیم‌ملی چیست آق چگونهای اسکوچیچ سکوچیچاند ند.

او افزود: مدافعان من بهترین افعان ایران هستند در ایران بهتر از اینها پیدا نمی‌شوند. حالا نظر فنی دارید، من احترام می‌گذارم، یا درا در شگاشگاه این کار را می‌کنید، توجیه ردارد، چون زیکنازیکن رادارید. ولی وقتی شما ۱۵ تیم لیگ برتری ریدارید و بازیکن را دعوت می‌کنید. بعد از فعافعان به مشکل می‌خورند و شما یک بازیکن از پست‌های دیگر در دفاع وسط ریدارید و بهترین‌ها و درسطح لیگ را بازی نمی‌دهید بعث می‌شود که انگیزه‌ها را بکشید. ازیکن می‌خواهد در جام جهانی بازی زی.

مدیریت استقلال بیان: او رار مربی خوب است، اما برای باشگاه تیم‌م یلی. این رار یک مربی حرفه‌ای. می‌دهید. این هم شاش که امروز امروز. ای یزدانی اطلاعات داشت و عصبی بود. یای اسکوچیچ من بازیکن را مثل دسته دسته تحویلتان نادهام. انگشت او به مام مافعان لیگ رزدارزد. با بازیکن من ک کار کرده اید

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما