موقعیت دستگاه های بهداشتی در مدیریت سلامت فیزیکی + قرعه کشی Xiaomi Mi Band 6

[ad_1]

سلب مسئولیت: دیجیاتو فقط این اطلاعیه ها را فاش می کند و ویراستاران هیچ مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارند.

روز زمین و به سلامت دیجیتال توجه زیادی داشته باشید

بیماری های قلبی عامل اصلی مرگ و میر در سراسر جهان است. در دو سال گذشته ، شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان امکان مراقبت از افراد دارای بیماریهای پرخطر ، به ویژه بیماران قلبی را با دشواری و گاهی دشوار فراهم کرده است.

بنابراین ، امسال ، فدراسیون جهانی قلب بر هدف روز جهانی 2021 خود تاکید کرده است که اهمیت دستگاه های مراقبت های بهداشتی دیجیتالی را برای افزایش آگاهی ، پیشگیری و کنترل احترام جهانی افزایش می دهد.

غلبه بر بیماری های قلبی نه تنها هدف نهایی فدراسیون جهانی قلب است ، بلکه سازمان های شرکت کننده و همه مراکز بهداشتی و هزاران پزشک و متخصصان مراقبت های بهداشتی نیز آن را سلامت می دانند.

کمپین قلب من و سه عدد بکشید Mi Band 6 شیائومی

به مناسبت روز جهانی قلب (27 اکتبر 1400) و با توجه به اینکه جهان هنوز با بیماری قلبی دست و پنجه نرم می کند ، اهمیت سلامتی ما و عزیزانمان بیش از هر زمان دیگری اهمیت دارد. به همین دلیل مرکز اکوکاردیوگرافی بدن و بهار امروز به مدت سه روز با اعلام این خبر اینجاست “قلب من …” هدف به همراه فدراسیون جهانی ، قلب امروز جشن می گیرد. برای شرکت در قرعه کشی ، 3 دستبند هوشمند Xiaomi Mi Band 6 به صفحه کمپین به آدرس بروید https://echocardiography.ir/whd استفاده و جملهقلب من: … “ انجام شده.

دنیای مدرن در حال تعالی بین رایانه ها و اینترنت است. دنیای مدرن دنیایی از دستگاه ها و دستگاه های هوشمند است که سعی می کند نیازهای امروز مردم را برآورده کند. با خاموش کردن نور اتاق خواب خود ، دسترسی صحیح به وسایل بهداشتی مانند مچ بند ، دستگاه تنفس ، نوار قلب و دوربین های قابل حمل می تواند به راحتی به تلفن همراه شما متصل شده و اطلاعات خوبی در مورد سلامت قلب شما ثبت کند.

در زمانی که بیماری کرونا در همه جا در حال گسترش بود ، به دلیل جدایی از انسان ، استفاده از وسایل مراقبت های بهداشتی دیجیتالی رواج فزاینده ای پیدا کرده است. دستگاه های دیجیتالی که می توانید به بدن خود وصل کرده یا از آنها استفاده کنید تا به شما در سنجش سلامت خود کمک کنند. به طور خاص ، دستگاه هایی مانند اکسیژن خون ، ضربان قلب ، تب و ضبط داده ها ، و همچنین دستگاه هایی که این اطلاعات را به پزشکان و کلینیک ها ارسال می کنند ، آنها را در جایی در صنعت دیجیتال راه اندازی کرده اند.

اما باید بدانید که فناوری نمی تواند سلامتی و رفاه را تغییر دهد.

بسیاری از وسایل پوشیدنی قابل پوشیدن هستند

دستگاههای بهداشتی دیجیتالی که به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر سلامت بدن تأثیر می گذارند و می توانند به بدن متصل شوند به طور کلی به سه دسته زیر تقسیم می شوند:

  • کارایی
  • ساعت هوشمند و عقربه ای
  • دستگاه های دیجیتال یا سیار که فشار خون ، دیابت ، ضربان قلب و نبض را کنترل می کنند.

این روش را می توان روی مچ دست یا روی سینه ، شکم یا بازوها استفاده کرد. این دستگاه های بهداشتی دیجیتالی دستگاه های کوچکی هستند که داده ها را ذخیره کرده و به تلفن هوشمند یا رایانه متصل می کنند. به این ترتیب می توانید فعالیت های روزانه ، کالری ، نحوه خواب ، تنفس یا ضربان قلب خود را ثبت کنید.

بسیاری از ابزارهای بهداشتی دیجیتال برای کنترل بیماری های قلبی

دستگاه های بهداشتی دیجیتال پوشیدنی می توانند نقش مهمی در مدیریت بیماری های قلبی عروقی مانند فیبریلاسیون دهلیزی داشته باشند ، علاوه بر بیماری های زمینه ای آن مانند دیابت:

دیابت: دستگاه های دیابتی مورد تأیید سازمان غذا و داروی ایالات متحده به افراد در مدیریت قند خون کمک می کند. در این دستگاه یک دماسنج وجود دارد که زیر پوست قرار دارد و به شما امکان می دهد قند خون را به صورت شبانه روزی کنترل کنید.

این نوع دستگاه های بهداشتی دیجیتالی در صورت بالا یا پایین بودن قند خون به کاربر هشدار می دهد. با استفاده از این دستگاه ، افراد مبتلا به دیابت برای بررسی فشار خون نیازی به آزمایش خون از انگشتان دست خود ندارند. نظارت دقیق بر این نوع دستگاه های مراقبت بهداشتی می تواند به جلوگیری از دیابت مانند چشم ، کلیه ، مغز ، سکته مغزی یا بیماری های قلبی کمک کند.

فیبریلاسیون دهلیزی: فیبریلاسیون دهلیزی ضربان نامنظم قلب است که می تواند منجر به لخته شدن خون ، سکته مغزی ، نارسایی قلبی و سایر مشکلات مرتبط با قلب شود. کار الکتریکی قلب توسط دستگاهی به نام الکتروکاردیوگرام یا نوار قلب ثبت می شود.

برخی از مانیتورهای هوشمند فعالیت الکتریکی قلب را ثبت می کنند و می توانند ناهنجاری یا ضربان قلب را به کاربر اطلاع دهند. با این حال ، کارشناسان می گویند افرادی که از این دستگاه های پزشکی دیجیتال استفاده می کنند باید نتایج را با متخصص قلب خود بررسی کنند زیرا قرائت غیرطبیعی قلب می تواند هشدارهایی برای سلامت انسان باشد.

بایدها و نبایدهای دستگاه ها سلامتی

بسته به نوع آنها ، این دستگاه ها می توانند داده های نادرست را هم در بیمارستان و هم به طور دائم ذخیره کنند. ابزارهای سلامت دیجیتال می توانند در موارد زیر به شما کمک کنند:

  • میزان فعالیت بدنی
  • رفتارها و اقدامات رفتاری و رفتاری مانند فشار خون ، ضربان قلب و قند خون
  • اهداف سلامتی مانند کاهش وزن ، افزایش کالری و … را دنبال کنید.

با تمام مزایای دستگاه های دیجیتال مراقبت های بهداشتی ، به ویژه برای مشکلات قلبی ، برخی محدودیت ها وجود دارد:

  • آنها پزشک یا پرستار پزشک شما را تغییر نمی دهند.
  • آنها آزمایشاتی مانند نوار قلب ، فشار خون و ضبط صدا را در بیمارستان تغییر نمی دهند و ممکن است اطلاعات مورد نیاز را در اختیار شما قرار ندهند.

نکات کلیدی در مورد استفاده از وسایل پوشیدنی صدق می کند

استفاده از وسایل بهداشتی دیجیتال ، به ویژه در موارد عفونت کرونا ، برای معاینات فیزیکی ضروری است. در هنگام استفاده از لوازم حمام به چند نکته توجه کنید:

  • در مورد هر وسیله ای که استفاده می کنید حتماً با پزشک خود مشورت کنید. اطلاعات ثبت شده توسط برخی از این دستگاه های بهداشتی دیجیتال ممکن است 100٪ دقیق نباشد و توسط متخصصان تأیید شود. به عنوان مثال ، آنها می توانند به ضربان غیرطبیعی قلب هشدار دهند و آزمایش را غیر ضروری کنند.
  • حریم خصوصی و اطلاعات این دستگاه را بررسی کنید.
  • با آزمایشات بالینی برای استفاده بهتر از دستگاه آشنا شوید.
  • از پزشک خود بپرسید چه دستگاه هایی می توانند به شما در مدیریت بیماری کمک کنند.
  • با پزشک خود مشورت کنید تا اطلاعاتی را که دستگاه در اختیار شما قرار می دهد شناسایی کند.
  • به اندازه کافی در مورد خطرات این دستگاه ها می توانید باعث کنترل بیماری شوید.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما