من می خواهم لوئیس سوارز را در خیابان بزنم

[ad_1]

به گزارش بازی 3، سوارز در سال 2011 متهم به استفاده از اتهامات نژادپرستانه علیه پاتریس اورا در جریان دیدار منچستریونایتد و لیورپول در آنفیلد شد.

در نتیجه اتحادیه فوتبال انگلیس او را 000 000 40000 جریمه کرد و این ورزشکار را به مدت 8 بازی از تیمش محروم کرد.

با وجود محدودیت ها، لیورپول تصمیم گرفت از بازیکنان خود حمایت کند و بازیکنان قبل از بازی با ویگان پیراهن هایی با تصویر، نام و شماره لوئیس سوارز بر تن کردند. باشگاه همچنین با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از این رای شوکه و خشمگین است.

حالا او گفته است که از اینکه می بیند لیورپول از انتقال سوارز حمایت می کند ناراحت است. مدافع سابق یونایتد به پادکست رئیس جمهور گفت: «یک روز داشتم در منچستر قدم می زدم که برادرم به نقطه ای اشاره کرد و گفت لوئیس سوارز آنجاست. من با دو برادرم هستم. به او نگاه کردم و با خودم فکر کردم که وقت انتقام فرا رسیده است.»

او افزود: سوارز هنوز راه می رود و من همسر و فرزندانش را پشت سر او می بینم. برگشتم سمتش و با خودم گفتم حتی اگه کاری باهاش ​​کنی نمیتونی جلوی خانواده اش باشی. بنابراین پشیمان نیستم زیرا فکر می کنم اگر این کار را بکنم بد خواهد بود. من آن روز هیچ کاری نکردم.»

او درباره وضعیت موجود گفت: «من احساس خوبی نسبت به خودم دارم، زیرا مدام از خودم می‌پرسم که آیا او را بزنم یا نه. اما در نهایت به خودم گفتم که این ورزش مهمی است و هر بچه‌ای آن را تماشا می‌کند و مردم نمی‌دانند چرا این کار را انجام دادم. بار دوم به خودم گفتم کاری نکن، کاری نکن. من اصلا تو بازی نیستم من فقط بعد از بازی نشستم و فرگوسن پرسید چه اتفاقی افتاده است. و دخیا به او گفت که سوارز به من توهین کرده است.

با این حال، ملی پوش سابق فرانسه گفت که سوارز را بخشیده است: “بله، او را می بخشم. اینها مسائل آموزشی هستند.”

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما