ممنوعیت استفاده از محصولات کره ای در خانه به دستور مقامات ؛ دولت قانون را اعلام کرد و آداب و رسوم را حفظ کرد

[ad_1]

در نامه ای از رئیس دفتر رئیس جمهور به رهبران آرام و تجاری ، واردات کالای خانگی کره ای به این کشور ممنوع شد. این نامه پس از پذیرش درخواست های مختلف شرکت های بهسازی منزل از سوی مقامات برای جلوگیری از واردات لوازم خانگی صادر شد و گمرک نیز برای سفارش آن اعلام شد.

در پی درخواست چندین شرکت لوازم خانگی مبنی بر رای گیری برای جلوگیری از واردات لوازم خانگی ، دفتر رئیس جمهور به دولت تجارت نامه نوشت و واردات کالاهای خانگی از هر دو کره را ممنوع کرد. پیش از این ، معاون بخش لوازم خانگی به کمپینی با عنوان “بهترین شیوه ها برای صنعت لوازم خانگی” اشاره می کرد که محصولات خارجی را ممنوع می کرد. به خانه بیایید. “محمدحسین اسلامیان” خاطرنشان کرد: هنوز تولیدکنندگان داخلی نمی توانند کالا را با سبد به موقع تحویل داده و کالا را با تأخیر چهار تا پنج سال. ماه به شرکای تجاری ارسال کنند ، اما اکنون با این سفارش مانند محموله استفاده از لوازم خانگی کره ای به هیچ عنوان ممنوع می شود.

در نامه ای از دفتر سرپرست ، که در تصویر زیر آمده است ، آمده است که “این محصولات کمر تولید کنندگان را می شکنند و باید دور ریخته شوند.” در همان زمان ، ابراهیم رئیسی ، رهبر دولت جدید نیز به رهبران خود دستور داد واردات کالاهای خانگی توسط دو شرکت کره جنوبی را ممنوع کنند.

غلامحسین اسماعیلی ، رئیس دفتر دفتر نیز با ارسال نامه ای به فاطمی امین و خانواده رهبران راز و تجارت ، پیشنهاد رئیس جمهور را اعلام کرد.

در این نامه آمده است:

سلام آقای دکتر فاطمی امین ، وزیر صنعت ، معدن و تجارت

سلام آقای دکتر خاندوزی ، وزیر امور اقتصادی و دارایی

سلام

متشکرم ، این نامه 44798/1 مورخ 14/6/1400 دفتر مدیر اجرایی (مدیر اجرایی) و نامه پیگیری وی در مورد “واردات کالاهای خانگی” ، تصاویر ضمیمه ، به رئیس جمهور ارجاع داده شده و نوشته است:

“جلوگیری از حمل و نقل”

لازم به ذکر است که “مهرداد جمال اروانقی” ، معاون امنیت ، در نامه ای به اسماعیلی از ممنوعیت واردات و خروج تجهیزات خارجی به کلیه دفاتر ملی نیز خبر داد.

در گذشته ، شرکت لوازم خانگی ایران به منظور ارتقاء صنعت لوازم خانگی ، درخواست واردات لوازم خانگی به مدت حداقل پنج سال را ممنوع کرده بود ، و اکنون این درخواست توسط دولت تأیید و به دستگاه جدید هشدار داده شد. دولت. پیشخوان

اگرچه گفته می شود تولیدات خانگی گسترش یافته است ، بنابراین سال گذشته بیش از 15 میلیون لوازم خانگی در کشور تولید شد که 78 درصد نسبت به سال 1998 افزایش یافته است ، اما برخی از مشاغل شرکت کنندگان می گویند این پول پاسخگوی نیازهای جامعه نیست.

[ad_2]

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما