مدیر عامل اپل کاربران برای نصب دستی اپلیکیشن ها باید یک گوشی اندرویدی خریداری کنند

[ad_1]

در صورت اختلاف بر سر اپ استور و نحوه دانلود و نصب اپلیکیشن ها بر روی آیفون، مدیر عامل اپل در مصاحبه ای گفت که کاربرانی که می خواهند اپلیکیشن های خود را از خارج از اپلیکیشن آپدیت کنند، خرده فروشان باید خرید یک گوشی اندرویدی را در نظر بگیرند، زیرا آیفون تمرکز دارد. در ارائه آن تجربه ای است که بالاترین سطح امنیت و حریم خصوصی را فراهم می کند.

تیم کوک در مصاحبه‌ای با نیویورک تایمز گفت که کاربران اکنون می‌توانند بین یک پلتفرم امن و پلتفرمی که به آنها اجازه می‌دهد نرم‌افزارهای خرده‌فروشی را در خارج نصب کنند، یکی را انتخاب کنند. مدیر عامل اپل قابلیت های Sideload را با شرکت خودروسازی مقایسه می کند که خودروهای خود را بدون کیسه هوا یا کمربند ایمنی می فروشد. او ادعا کرد که انجام این کار بسیار خطرناک خواهد بود.

کاربرانی که می توانند سایدلود کنند می توانند به صورت دستی و مستقیم اپلیکیشن را نصب کنند. کریگ فدریگی، معاون مهندسی نرم‌افزار اپل، اخیراً با اشاره به خطراتی که می‌تواند از نصب برنامه‌ها در یک وب‌سایت ایجاد شود، گفت که Sideload دوست نزدیک مجرمان سایبری است.

تیم کوک در این مصاحبه همچنین در مورد ضرر 10 میلیارد دلاری شرکت هایی مانند فیس بوک، گوگل و اسنپ شات به دلیل قابلیت App Tracking Transparency سیستم عامل iOS پرسید. مدیر عامل اپل با امتناع از اظهار نظر در مورد این لایحه گفت که او معتقد است حفظ حریم خصوصی یکی از اصول حقوق بشر است:

“من چیزی در مورد این اعداد نمی دانم و نمی توانم در مورد آنها اظهار نظر کنم، اما فکر می کنم از دیدگاه ما، حریم خصوصی یکی از اصول حقوق بشر است. حقوق و افرادی که باید در مورد اشتراک گذاری اطلاعات تصمیم بگیرند. شخصی هستند.بنابراین تنها کاری که باید انجام دهیم این است که به کاربر قدرت تصمیم گیری بدهیم. ما آنها را قضاوت نمی کنیم. ما فقط از توسعه دهندگان می خواهیم که از کاربران بپرسند که آیا می خواهند فعالیت های آنها ردیابی شود یا خیر. البته بسیاری از آنها به این موارد پاسخ داده اند. سوالات به صورت منفی است و هرگز آنها را نمی خواهید. فعالیت ها ردیابی می شوند، اما آنها قبلاً وقت ندارند چنین تصمیمی بگیرند.”

تیم کوک همچنین در مصاحبه ای گفت که در تجارت ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کرده است، اما اپل هیچ برنامه ای برای انجام این کار ندارد.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما