مایکروسافت Visual Studio و NET 6 را منتشر کرده است.

[ad_1]

مایکروسافت امروز انتشار عمومی Visual Studio 2022 و NET 6 را اعلام کرد. این ابزار جدید قابلیت های جدیدی را برای توسعه دهندگان به ارمغان می آورد تا طراحی و توسعه برنامه های جدید را سریع تر و کارآمدتر کنند.

Visual Studio 2022 اولین به روز رسانی نرم افزار بزرگ در بیش از دو سال گذشته است. این برنامه ها اکنون از برنامه های 64 بیتی پشتیبانی می کنند که خبر مهمی برای توسعه دهندگان است زیرا اکنون می توانند از تمام ظرفیت حافظه رایانه شخصی استفاده کنند. ویژوال استودیو دیگر از 32 بیت پشتیبانی نمی کند.

Visual Studio 2022 شامل تغییرات زیادی است و از نسخه های جدید C ++، .NET 6. و C # 10 پشتیبانی می کند. ویرایشگر برنامه نیز تغییر می کند. به عنوان مثال، اکنون از چندین محتوای کپی و چسباندن و ویژگی های جدید IntelliCode مانند تکمیل خط در پروژه های C# پشتیبانی می کند.

نکته مهم بعدی تغییراتی است که در پلتفرم افزونه های ویژوال استودیو ایجاد شده است. این نسخه دیگر از ویژوال استودیو 2019 پشتیبانی نمی کند، مگر اینکه برنامه افزودنی اصلاح شده باشد. مایکروسافت نیز ظاهر برنامه را تغییر داده و برخی از شخصیت ها را تغییر داده است. فونت جدید Cascadia Code برای کاربران به نرم افزار اضافه شده است.

در مورد دات نت 6. تغییرات عمده ای نیز وجود دارد. قدرت این فریم ورک به خصوص در بخش داده های ورودی/خروجی افزایش یافته است. API ها بهبود یافته اند. به عنوان مثال، عملکرد API های JSON بهبود یافته است و حداقل API ها به هسته ASP.NET اضافه شده است که کار با سرویس های HTTP را آسان تر می کند. این نسخه از HTTP / 3 و OpenSSL 3 نیز پشتیبانی می کند.

.NET Framework 6 دارای یک رابط کاربری اپلیکیشن چند پلتفرمی (MAUI) منحصر به فرد خواهد بود که به توسعه دهندگان این امکان را می دهد تا یک رابط کاربری مدرن برای پلتفرم های دسکتاپ و موبایل ایجاد کنند. اما این ویژگی ها در زمان راه اندازی در دسترس نیستند و نمی دانیم چه زمانی منتشر می شود.

این فریم ورک تا سه سال آینده توسط مایکروسافت پشتیبانی خواهد شد، اما تنها در Visual Studio 2022 برای ویندوز و مک پشتیبانی خواهد شد.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما