مایکروسافت از لپ تاپ Surface SE رونمایی کرد. رقیب جدید Chromebook & Zomit

[ad_1]

برای سال‌ها، مایکروسافت برای رقابت با کروم‌بوک‌ها در بازار از گوگل پیشی گرفته است. Surface SE آخرین اعلامیه مایکروسافت برای رقابت با گوگل در بازار کروم بوک ها و لپ تاپ های دانشجویی است. جدیدترین عضو خانواده لپ تاپ های Surface با قیمت 249 دلار در حال حاضر ارزان ترین است.

کروم‌بوک‌ها اکنون پیشتاز دستگاه‌های آموزشی هستند و پردازنده‌هایی مانند وزن سبک و قیمت مناسب آن‌ها را به ویژه برای دانش‌آموزان جذاب کرده است. سیستم عامل Chrome همچنین طیف گسترده ای از ابزارها، نرم افزارها و مواد آموزشی را به مربیان و مدیران فناوری اطلاعات ارائه می دهد. بنابراین جای تعجب نیست که مردم ردموند تصمیم گرفته اند در این منطقه برای خود نامی دست و پا کنند.

درس هایی در مورد:

لپ تاپ Surface SE به طور انحصاری به دانش آموزان و مدارس موسسات آموزشی فروخته می شود. این محصول نسخه‌ای از ویندوز 11 به نام Windows 11 SE را اجرا می‌کند که مبتنی بر فضای ابری است، بهینه‌سازی شده برای یادگیری که میراث ویندوز 11 را حفظ کرده و بخشی از قدرت مایکروسافت است. اکنون در زمینه مواد آموزشی رقابت می‌کند. . این استانداردها برای مدیران مدارس و مدیران فناوری اطلاعات منحصر به فرد است که به آنها اجازه می‌دهد تا سرویس‌های راه‌اندازی شده توسط دانش‌آموزان را نظارت کنند و تنظیمات پروفایل کاربری خود را در فضای ابری حفظ کنند. Windows 11 SE همچنین دارای آموزش های Microsoft 365 است که تجربه یادگیری در مدرسه را کامل می کند.

سرفیس لپ تاپ SE

قیمت این لپ‌تاپ از 249 تا 329 دلار، بسته به تنظیمات، دارای پردازنده دو هسته‌ای Celeron N4020 یا چهار هسته‌ای Celeron N4120 با گرافیک یکپارچه اینتل در نسخه‌های 64 و 128 گیگابایتی با 4 و 8 گیگابایت حافظه داخلی است. cia. در واقع این محصول پیکربندی سخت افزاری ضروری و دستورالعمل های خاص را ندارد، اما از آنجایی که بازار بر روی کامپیوتر دانش آموز تمرکز دارد، ضروری است و سخت افزار تعمیر مشابه نیاز به کروم بوک با همان قیمت است.

محصول جدید مایکروسافت دارای صفحه نمایش 11.6 اینچی با وضوح 1366 در 768 پیکسل است و بدنه آن از پلاستیک کامل ساخته شده است. بنابراین این اولین جایی است که در 7 سال گذشته با نسبت تصویر 16: 9 داده می شود. ابتدا با عرضه نسل سوم سرفیس پرو، مایکروسافت نمونه کل خط تولید سرفیس را از 3 به 2 تغییر داد.

با توجه به اینکه رزولوشن 1536 در 1024 پیکسل سرفیس لپ تاپ 549 دلاری ناامید کننده است، به نظر می رسد رزولوشن لپ تاپ Surface SE بزرگترین مشکل آن باشد. در حال حاضر Lenovo Chromebook Duet با قیمت 249 دلار برای Surface SE مجهز به صفحه نمایش 10.1 اینچی با وضوح 1920 در 1200 پیکسل است.

با وزن 1.1 کیلوگرم، بلوتوث نسخه 5 و دوربین جلوی 1 مگاپیکسلی با وضوح 720p که برای کنفرانس های مایکروسافت تیمز به اندازه کافی خوب به نظر می رسد، ویژگی های اصلی این محصول را تکمیل می کند. همچنین دارای دو پورت USB-A و USB Type C و جک 3.5 میلی متری هدفون است. برای اولین بار در تاریخ دستگاه های سرفیس از یک پورت استوانه ای استاندارد DC برای شارژ این دستگاه استفاده شد که به معنای ارائه آن بدون منبع میدان مغناطیسی بود. به گفته مایکروسافت، باتری این دستگاه برای انجام کارهای گفته شده تا 16 ساعت با دانش آموزان دوام می آورد.

سرفیس لپ تاپ SE

یکی دیگر از جزئیاتی که مایکروسافت در مورد لپ تاپ Surface SE توضیح داده است، مقیاس پذیری آن است. در طول 18 ماه گذشته، غول‌های نرم‌افزاری در مورد مسائل و مشکلات مدیریت تجهیزات مدرسه با متخصصان فناوری اطلاعات بحث کرده‌اند و ارتقاء همچنان یک نگرانی اصلی است. در نتیجه این شرکت در زمینه ساده سازی محصولات خود کارهای قابل توجهی انجام داده و با ارائه این محصولات اولین گام خود را در این زمینه برخواهد داشت.

این لپ‌تاپ در پایه خود از پیچ‌های استاندارد استفاده می‌کند و مدیران می‌توانند به جای ارسال ابزار برای تعمیر و چند هفته صبر برای تعمیر آن، قطعات یدکی را از کارکردها و لوازم جانبی تامین‌کننده مانند نمایشگر، باتری، کیبورد گرفته و یکنواخت شوند. مادربرد را به راحتی تعویض کنید. علیرغم وعده تعمیر و نگهداری آسان، این محصول غیر قابل تعویض است و برخلاف سرفیس های اخیراً عرضه شده، حافظه موقت و ذخیره سازی آن به دلیل لحیم شدن به برد نمی تواند بیشتر از این افزایش یابد.

در یوتیوب تماشا کنید

لپ تاپ Surface SE در اوایل سال 2022 در ایالات متحده، بریتانیا، کانادا و ژاپن عرضه خواهد شد. با این حال، ممکن است این تنها دستگاهی نباشد که از ویندوز 11 SE استفاده می کند. مایکروسافت با شرکای سخت افزاری خود برای ارائه کامپیوترهای رده پایین مبتنی بر این نسخه از ویندوز 11 همکاری خواهد کرد و در آینده دوباره شاهد تعداد بیشتری از این کامپیوترها در این دسته با نکات خوب و قیمت های رقابتی خواهیم بود.

نظر شما در مورد لپ تاپ جدید مایکروسافت چیست؟

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما