ماجرای خدمت سرب زیازی به کجا رسید

[ad_1]

روآرو- کمیسیون فیقلفیق بودجه ۱۴۰۱ بعدیا با طرح خرید خرید برای مشمولین غایب بیش از ۵ وال و وا برتر از افراد متاهل و بالاتر از ۳۵ سال سن قانونی محدود بود. اما مخالفت‌ها و واکنش‌ها باعث شد تا طرح خرید زیازی از دستور رار کمیسیون خارج از رج انجام شود.

به بهارش فرارو رو اگر سوالی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. طبق گفته او، اعضای کمیسیون فیقلفیق فیق ۱۴۰۱ دو اشکال قانون اساسی به طرح گرفته اند و نه کهامل تناقض با عدالت و اصل ۱۱۰ قانون اساسی سی.

نشا نشان می‌دهد که در مورد اشکال اول طرح، هله نانایی بیان شده است. رقا که ارقام خرید سربازی از 250 میلیون یونانی برای دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی و کمتر از شروع می‌شود و می‌شود و می‌شود تومان برای دارندگا ن ی و ی ی. گفت: داخل نمی شوم.

اشکال دوم هم به اصل ۱۱۰ نونانون اساسی اشاره دارد که مربوط به یفایف و اختیارات رهبری است. مجالس مجلسی‌ها می‌گویند که در این بخش هما نونانون اساسی در داد.

وهلاوه بر این شهریار حیدری نیز به هله تری اشاره دارد که به رار گذاشته شدن طرح خدمت سرب خدمت شده است. او گفت که کل نیرو‌های مسلح خیلی یافق خرید خدمت زیازی حتی، اعلام کرد با این موضوع موضوع فکت نیست.

چهای جایگزین شد طرح خرید زیازی شد

پس از خارج شدن طرح خرید زیازی، اعضای کمیسیون تلفیق فیقار تشکیل جلسه دادند و این بار گزینه دیگری را مطرح کردند. او گفت:

. . .

خضریان پیش بینی بینی که این مصوبه هم هفته یک کمیسیون مام نیاورد و در سایت به ییایی یی.

ی یای او نشان می‌دهد که مهم‌ترین طرح فالف خرید ستاد زیازی نیرو‌های مسلح است. بر اساس این پیشنهاد پیشنهاد شده است که تغییر در نونا سربازی در مام نخست از لایحه بودجه و مام دو با هماهنگی ستاد کل نیرو‌های مسلح ح ح شده است.

هرا هر گونه خرید خدمت زیازی زیالف ف

ماجرای خدمت سرب زیازی به کجا رسیدرار تقی مهری، رئیس زمازمان وظیفه عمومی نتظام مدیریت در گفتگو با فرارو، گفت: ما با هر گونه خرید خدمت سربازی مخالف ف. کها که این موضوع را تحریک غیبت‌ها دامن من. از طرفی این طرح‌ها باعث ایجاد تبعیض در معهامعه معه می‌شوند.

او گفت: «من خداوند، خدای اسرائیل و اسرائیل هستم.»

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما