لپ تاپ MSI Creator Z16 با صفحه نمایش لمسی

[ad_1]

روآرو، لپ تاپ های MSI Creator Z16 با ویژگی های متفاوت در بازار هند معرفی شده اند. این مدل لپ تاپ از پردازنده های 11 نسل اینتل Core i9 و Core i7، کارت گرافیک NVIDIA و صفحه نمایش لمسی 16 اینچی + Quad HD بهره می برد. علاوه بر این، صفحه نمایش این لپ تاپ دارای نرخ نوسازی صفحه نمایش 120 هرتز و نسبت 16:10 است.

به گزارش فرارو، لپ‌تاپ‌های MSI Creator Z16 برای طراحان بسیار مفید هستند، زیرا از طیف رنگی واقعی برای ارائه طیف رنگی خوب استفاده می‌کنند. لازم به ذکر است که طیف رنگ یا طیف رنگ در واقع تمام رنگ هایی است که نمایشگر می تواند بازتولید کند. این محدوده همیشه بخشی از کل طیف دید رنگی است و هر چه صفحه نمایش لپ تاپ وسیع تر باشد، در ایجاد رنگ ها و ارائه تصاویر زیباتر بهتر است.

لپ تاپ MSI Creator Z16 با صفحه نمایش لمسی
MSI به صفحه کلید پیشگام Creator Z16 خود با نور پس زمینه افتخار می کند. صفحه کلیدهای دارای نور پس زمینه به کاربر کمک می کنند تا نمادهای روی صفحه کلید را در تاریکی یا در تاریکی با درخشیدن در پشت صفحه کلید ببینند. نمادهای روی کلیدها باید شفاف باشند تا نور به آنها منتقل شود. علاوه بر این کیبورد لپ تاپ به کمک نرم افزار Steel Series Engine رنگ های مختلفی را برای کلیدها ایجاد می کند تا کاربر به راحتی آنها را تشخیص دهد. با توجه به روشنایی این کلیدها، لپ تاپ به محصولی درخشان تبدیل شد.

طراحی لپ تاپ MSI Creator Z16 ترکیبی از پست مدرنیسم و ​​طراحی سنتی است. این دستگاه حداکثر 64 گیگابایت حافظه دارد و وب سایت آن IR HD می باشد. همچنین از Killer Wi-Fi 6E و بلوتوث 5.2 برای اتصال به دستگاه های دیگر پشتیبانی می کند. MSI Creator Z16 با فرمت ها و پورت های مختلفی از جمله Thunderbolt 4، USB-C، USB 3.2 Gen 2 و Type-A عرضه می شود. این ابزار فقط در رنگ خاکستری موجود است.

لپ تاپ MSI Creator Z16 با صفحه نمایش لمسی
از آنجایی که MSI Creator Z16 با دو پردازنده متفاوت عرضه می شود، دو قیمت متفاوت اعلام شده است. پردازنده استاندارد i7 حدود 240990 روپیه (تقریباً 3180 دلار آمریکا) و مدل دوم با پردازنده i9 حدود 25990 روپیه (تقریباً 3405 دلار آمریکا) قیمت خواهد داشت. مشتریان علاقه مند می توانند هر دو مدل را مستقیماً از خرده فروش MSI خریداری کنند. خرید همچنین می تواند از طریق فروشگاه آنلاین Flipkart و برخی از فروشگاه های خرده فروشی مجاز در سراسر هند انجام شود.

MSI گفته است مانند آخرین سری MSI Creator Z16 به ارائه محصولات یکپارچه به مصرف کنندگان هندی ادامه خواهد داد. به گفته مسئولان MSI، طراحی در این کامپیوترها جوهره تلاش این شرکت برای توسعه این محصولات با ترکیبی از فناوری و زیبایی است. این شرکت امیدوار است با بهره مندی از عرضه محصولات بیشتر در بازار، ارزش بیشتری در بازار هند به دست آورد.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما