قیمت جک S5 فیس لیفت در حالت باز + فیلم شتاب

[ad_1]

اولین تولید خشن جک اس 5 فیس لیفت به سال 1396 برمی گردد، اما با بازگشت تحریم ها بر صنعت خودرو، این پروژه نیز مانند بسیاری از فعالیت های دیگر به تعویق افتاد و اکنون بیش از پیش اخباری مبنی بر از سرگیری مجدد خودرو به گوش می رسد. این تاخیر برنامه های .. در همین راستا انتشار اخیر تصاویر مربوط به جک S5 فیس لیفت در محدوده کرمان موتور نوید جایگزینی این خودرو با نسل قبل را می دهد. حال شرکت کرمان موتور از معرفی جدید خودرو جک اس 5 در روزهای آینده خبر داده است.

نمونه هایی که در این تصویر مشاهده می کنید در وب سایت رسمی جک به نام S5 II نشان داده شده است. نسخه فیس لیفت شده S5 شباهت غیرقابل انکاری به مدل اصلی دارد و نشان می دهد که طراحان جک از بخشی از فیس لیفت برای این کراس اوور استفاده کرده اند. یک جلوپنجره کرومی به درب اصلی جک S5 و یک پوشش پلاستیکی مشکی بزرگ در وسط آن اضافه شده است. طراحی مه شکن نسبت به مدل اصلی بیشتر تغییر یافته و سفت شده است.

جک S5 فیس لیفت

فیس لیفت جدید جک S5 در واقع تلاش JAC برای اصلاح این خودروی عالی است که سال هاست در خط تولید این شرکت بوده و در بازار چین تولید شده است. مانند اکثر فیس لیفت های کوچک، نمای جانبی بدون تغییر باقی می ماند و ما همچنان همان را می بینیم.

نمای عقب خودرو تغییر چندانی نکرده است و به نظر می رسد که طراحان جک از ظاهر این موضوع راضی بوده اند. فیس لیفت جک اس 5 در سال 2017 تکمیل شد به طوری که لوگوی ستاره ای مانند جک را در این خودرو دیدیم، حتی مدتی بعد لوگوی جدیدی به چشمان این خودرو اضافه شد.

کرمان موتور هنوز مشخصات واقعی این محصول را منتشر نکرده است، اما موتور به کار رفته در این مدل باید مشابه موتور خودرو KMC K7 باشد، برای مثال توربوشارژر 1.5 لیتری چهار سیلندر با حداکثر سرعت 174 اسب بخار و 251. نیوتن متر گشتاور، بنابراین با دیدن نسبت حجم موتور کمتر، با جریان موتور 2 لیتری این خودرو هستیم. جالب اینجاست که با وجود کاهش 10 نیوتن متری قدرت، قدرت موتور در حد قبل حفظ شده و در عین حال مصرف سوخت خودرو کاهش می یابد.

ویژگی های جدید جک اس 5 فیس لیفت

پارکینگ اتوماتیک (ایستگاه شروع)، ماشین لباسشویی، کروز کنترل و سقف پانوراما قابل سفارش است. خودروی جدید را نیز می توان در دو نسخه با دو نوع طراحی و عرضه کرد و جک S5 جدید با تحرک بیشتر در دسترس است. ضرایب انتقال فرمان برای چرخ های جلو و عقب نیز بر روی لنت ترمز ترمزهای برقی S5 ثابت شده است.

بدیهی است اگر جک اس 5 جدید با اضافه شدن برخی ویژگی ها و مشخصات خاص به بازار ایران بیاید، می تواند فروش کراس اوور چینی کرمان موتور را افزایش داده و فاصله آن را با سایر کراس اوورها افزایش دهد.

جک S5 فیس لیفت

پیش بینی می شود شرکت کرمان موتور طی چند روز آینده جک S5 فیس لیفت را روانه بازار کند.

کرمان موتور که با عرضه نسل قبلی جک S5 توانسته جایگاهی در بازار ایران به دست آورد، قصد دارد این خودروی ارتقا یافته را در خط تولید خود بگنجاند تا عملکرد خود را افزایش دهد.رقبایی جدید مانند چری تیگو 5 نیو فیس. . به عقب برنگرد.

طبق برآوردهای اولیه، قیمت نسخه فیس لیفت جک اس 5 در محدوده +700 میلیون تومان اعلام می شود.

مقایسه شتاب و فیس لیفت جک S5 معمولی

مشخصات کامل جک S5 جدید کرمان موتور اعلام شد [به روز رسانی] – Maj 1400

شرکت کرمان برای اولین بار اطلاعات کامل خودروی جدید جک S5 را اعلام کرد.

موتور جدید جک اس 5 نیوفیس، اگرچه به لطف استفاده از فناوری GDi یا تزریق مستقیم به سیلندر، نیم لیتر حجمش کاهش یافته است، اما اکنون بهتر از موتور 2.0 لیتری قبلی خود در دسترس است.

مشخصات فنی:

امکانات رفاهی:

سن روو

آینه بغل برقی با بخاری

آینه های جانبی تاشو برقی

چراغ های جلو اتوماتیک روشن می شوند

چراغ مه شکن جلو و عقب

چراغ های عقب LED

ارتفاع سر چراغ را تنظیم کنید

چراغ ها را روی آینه تنظیم کنید

دارای دیمر (تنظیم کننده نور کیلومتر شمار)

سفر کامپیوتری

صندلی چرمی

روکش چرمی فرمان

ارتفاع صندلی راننده را تنظیم کنید

تعویض صندلی برقی

حافظه صندلی راننده

مجهز به گرمکن صندلی های جلو
ایمنی کودک

مجهز به سیستم ISOFIX

سیستم ضد سرقت

سیستم ترمز ضد قفل ABS

سیستم ترمز کمکی هیدرولیک HBA
سیستم توزیع نیروی ترمز الکتریکی EBD

سیستم پایداری الکتریکی ESC

سیستم ورود بدون کلید

کروز کنترل

سیستم کنترل سرعت خودرو تحت HDC است

سیستم کنترل استاتیک در بالای HAC

توقف پارک برق EPB

ایربگ راننده و سرنشین جلو + ایربگ جلو (4 عدد)

سیستم مانیتورینگ لاگ TPMS

پاور درایو + سروموتور

می تواند فرمان را در 2 جهت تنظیم کند

تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه در ردیف جلو

سنسور پارک جلو و عقب

دوربین دید عقب

پخش کننده MP5 با ورودی IPOD، USB و AUX

بلوتوث + جی پی اس

دارای 6 بلندگو

کلیدهای چند رسانه ای روی فرمان

آنتن شیشه ای

کنسول جلو

زیر آرنج صندلی پایین

چراغ های جلو مجهز به درب به در

سنسور باران

شیشه های جلو و عقب برقی

کوره گرمایش

چراغ روشنایی روز DRL

دکمه شروع

قیمت جک S5 فیس لیفت در فروشگاه باز است [به روز رسانی] – 44

به تازگی شرکت کرمان موتور عرضه اولین سری جک فیس لیفت S5 را آغاز کرده است. فیس لیفت کراس اوور که چندین ماه پیش توسط مشتریان به ثبت رسیده بود، اکنون با تاخیری چند ماهه به مرحله تحویل رسیده و اکنون قیمت آن در فروشگاه باز تعیین شده است.

طبق اعلام این شرکت، دعوتنامه نهایی S5 فیس لیفت با ارزش 779 میلیون تومان انجام شد.

با نگاهی به اطلاعیه فروش خرید و فروش قطعات خودرو می بینیم که دارندگان جک اس 5 فیس لیفت، نمایندگی ها و نمایندگی های کرمان موتور قیمت 900 را حدود 970 میلیون تومان برای فروش قطعی کرده اند. این خودرو ارزش شرکتی این خودرو (779 میلیون تومان) و مراحل تبدیل آن و همچنین ارزش خوبی را در نظر گرفته است.

[ad_2]

Kendrick Patel

پیشگام مادام العمر الکل. پزشک بیکن. گورو معمولی تلویزیون نرد قهوه. عاشق توییتر. کاوشگر آماتور

تماس با ما