(فیلم) ماجرای برخورد راننده با افسر پلیس

[ad_1]

معاون اجتماعی پلیس راهور ماجرای تصادف یک راننده با پلیس راهور در محور ساوه – همدان را گفت.

سرهنگ عین الله جهانی با اشاره به فیلم پخش شده در فضای مجازی مبنی بر درگیری پلیس راهور با یک راننده در خیابان ساوه گفت: این حادثه به دو ماه قبل برمی گردد؛ حدود دو ماه پیش حوالی ساعت 16 راننده بنز نارنجی رنگ در حال تردد بود. اتوبان ساوه – همدان به تهران.

معاون اجتماعی پلیس راهور افزود: مامور پلیس راه به دلیل تخلف راننده به وی گفت که ایست کند اما راننده مواظب نبود.

وی گفت: پلیس این حادثه را به همکاران خود در کلانتری گزارش کرد و همکاران در مقابل کلانتری پارک کردند. پلیس راهنمایی و رانندگی از راننده درخواست اطلاعات در مورد جرم خود و اعمال قانون کرده است اما وی هنوز به پلیس توجهی نکرده است.

پلیس گفت: سپس خودروی ما در محل حاضر شد و از راننده خواست تا اطلاعات خود را به پلیس بفرستد، اما راننده نپذیرفت، سپس سربازانی که آنجا بودند برای یادداشت برداری به جلوی کامیون رفتند. شماره خودرو «در همین حین راننده خودرو حرکت کرده و قصد عبور از گارد را داشت.

جهانی خاطرنشان کرد: گشت پلیس در ادامه روی پدال های کامیون و اعتراض به ادامه راننده کامیون با حضور دو مامور پلیس در محل، پدال های خودرو. همکاران ما با او، سوال این است که اگر یکی از این افراد روی پدال بیفتد چه؟

یکی از مسئولان بهداشتی راهور گفت: راننده خودرو پس از طی 13 مایلی از جاده مجبور به توقف شد که در اولین اقدام پس از خروج از خودروی کامیون مورد اصابت چاقو قرار گرفت و سپس با اجسام سخت به سر سربازان حاضر در محل برخورد کرد. وی بعداً همچنین فاش کرد که عکاس ماجرا فردی خودی و درگیر با کامیون بوده و عکاس باید بپرسد که آیا زن و کودک را در خودرو دیده است یا خیر، آیا این جملات را قبل از رسیدن به کناری می گوید؟ با ماشین.

هشدار پلیس: شامل پلیس و شکایت همکاران پلیس به دلیل اعتراض، بی توجهی به قانون، ضرب و شتم، ضرب و شتم و ضرب و شتم نیروهای پسر به کلانتری اعزام و در نهایت به دلیل آن شکایت شد. بعد از دو ماه او به دنبال تاییدیه از همکاران ما بود اما همکاران ما نیز موافقت نکردند و او این کلیپ را درست کرد در حالی که بینندگان این کلیپ نمی دانستند چگونه باید این کار را انجام دهند.قبل و بعد داستان.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما