فریبا بردن تیم های قلعه نویی کار ساده ای نیست

[ad_1]

ورزش سه: پیشکسوت استقلال می گوید برخلاف آنچه که پیش بینی می کرد، بازی گل گهر مقابل استقلال بازی جذاب و زیبایی از آب درآمده است.

استقلال می تواند در آخرین دیدار خود مقابل گل گهر سیرجان در ورزشگاه خانگی این باشگاه دو بر یک پیش بیفتد و برای دومین بار در این فصل به پایان جدول رده بندی جدول رده بندی لیگ برتر صعود کرد. بهتاش فریبا، بازیکن سابق تیم گفت: بازی کاملاً عالی بود. صبح از رادیو پیش بینی کردم که این بازی خوب نمی شود، اما نه آن چیزی که گفتم، دنبال یک مسابقه جذاب بودیم. البته در پایان مصاحبه گفتم امیدوارم پیش بینی ام اشتباه باشد.»

وی افزود: همه چیز در بازی دیده می شود. از تغییرات تاکتیکی گرفته تا تغییرات ایجاد شد و بیشتر از همه هیجانی که نبرد را شاد کرد. شاید اگر وریا پنالتی دوم را تبدیل به گل می کرد، استقلال می توانست در ادامه بازی با استفاده از نکات سریع گل های بیشتری را به ثمر برساند زیرا دروازه گهر منحرف شد. البته امروز قانون را به خوبی دیده ایم. او علاوه بر کار دفاعی و برگشت موفق به گلزنی هم شد، تنها با اعتماد گل گهر به قانون. او تا زمانی که می توانست یکی از اولین بازیکنانی بود که در زمین حضور داشت و من واقعاً به او برای گلزنی افتخار می کنم.

مهاجم و هافبک سابق استقلال همچنین با تمجید از بازی ارسلان مطهری گفت: به عنوان ارسلان باید بگویم که انصافاً از بازیکنی رد شد و اگر دقت کنید می بینید که 7 یا 8 توپ از تیم حریف می گیرد. ، که برای بتمن بسیار مهم است.”

وی افزود: در نیمه اول می توان گفت که رقابت در اختیار استقلالی هاست و آنها می توانند از هر دو طرف به گل گهر اعتماد کنند، به خصوص از طرف اما در نیمه دوم همیشه وقتی دو گل می زنی، حریف برای باخت جلو می آید و این اصلاً همیشه یک جایی از دنیاست.اینکه در نیمه دوم چند روز اخیر درباره استقلال شنیده باشیم درست نیست.استقلال هنوز می تواند تعداد گل های خود را چندین برابر کند. در یکی اگر ارسلان توپ را از زاویه بسته شوت نمی کرد و وریا را پیدا نمی کرد اوضاع خیلی فرق می کرد یا گذشته ای که وریا به سرمربی داده بود می توانست توپ را بیشتر بزند.فراموش نکنیم که حریف امیر قلعه نویی هم هست و برنده شدن آسان نیست گروه ها. یک نفر کار خود را می داند و نقاط ضعف حریف را می داند و می داند که از بازی چه می خواهد.»

بهتاش فریبا در خصوص مهدی پور و نقش او گفت: مهدی پور در نیمه اول خیلی خوب کار کرد اما در نیمه دوم چون گل گهر مستقیم بازی کرد نقشش خیلی خوب بود و پایین آمده و بیشتر روی دفاع تمرکز می کند. در کنار او بازی خوبی از رضاوند دیدیم و برای ریگی هم باید بگویم که معمولا خوب است مگر اینکه شواهدی وجود داشته باشد که نادرست باشد.»

پیشکسوت سرشناس استقلال که از شرایط تیم سابق خود آگاه است، افزود: وقتی بدنسازی خود را به موقع انجام ندهید در آخرین لحظه دستگیر می شوید، باید در نظر داشته باشید که اگر مهدی قائدی یا مسعود باشد. ریگی خسته نبود و در بازی در لحظه آخر اوضاع اینگونه نبود.»

وی با اشاره به خطای سه مدافع استقلال در دقیقه 95 گفت: رشید مظاهری حرفی برای گفتن گذاشت و برعکس عمل کرد.

[ad_2]

Morgan Bullock

هاردکور الکل ماون. علاقه مند شدید به اینترنت دوست داشتنی توییتر متعصب. دردسر ساز.

تماس با ما