فروش برتر لنوو در سه ماهه & Zomit

[ad_1]

به دلیل کمبود دستگاه های الکترونیکی ، سهم بازار رایانه های شخصی جهان در ماه ژوئیه-سپتامبر 2021 تنها 5 درصد رشد کرد که در 5 فصل قبل با رشد دو رقمی کند شد.

طبق تحقیقات Canalys در نتیجه ، Lenovo بیشتر فروش رایانه های شخصی در سراسر جهان را دارد و HP بعد از آن قرار دارد. پس از این دو شرکت ، دل ، اپل و ایسر به ترتیب در سطح بعدی قرار دارند و بنابراین 5 موقعیت برتر مشخص شده است.

به گزارش گیزمچانا ، مجموع فروش میزهای رومیزی و نوت بوک ها ، از جمله فضای اداری ، 84.1 درصد در سه ماهه سوم سال 2021 افزایش یافته است. از آنجا که تقاضا در این دوره به میزان قابل توجهی افزایش یافته است ، اگر بازار عرضه تحت تأثیر کالاهای تحت تأثیر قرار نگیرد ، این تعداد می تواند بیشتر باشد.

داده های سه ماهه فروش رایانه برای سه ماهه 2021

از زمان شروع بیماری های قلبی ، رایانه های رایانه ای سالانه 9 درصد رشد داشته اند ، اما مشکلات ارائه رایانه های شخصی تا سال 2022 بیشتر خواهد شد.

بر اساس آمار ، فروش نوت بوک ها و فضای اداری سالانه 3 درصد افزایش یافته و به 67.4 میلیون دستگاه رسیده است ، در حالی که میز کار با فروش بیش از 16.6 میلیون واحد ، رشد بیش از 12 درصد را تجربه کرده است. دلیل افزایش تقاضا نیز بسیار واضح است؛ عفونت کرونا و کار اجباری در کلاس درس دور و دور است.

داده های سه ماهه فروش رایانه برای سه ماهه 2021

مقالات مرتبط:

با این حال ، این Lenovo بود که از رقبای خود پیشی گرفت و بیشترین سهم فروش رایانه های شخصی را در سه ماهه سوم 2021 داشت. سهم بازار شرکت های چینی در آن زمان 20.9 بود.

اگرچه سالانه 5.7 درصد نسبت به سال گذشته کاهش یافته است ، اما 20.9 درصد اقتصاد را تشکیل می دهد. تعداد واحدهای فروخته شده 17،597 میلیون دستگاه بود. رتبه سوم Dell با 15.18 میلیون محموله است. با این حال ، مطابق با رشد سالانه ، این شرکت با 26.7 un باور نکردنی لیست را تکمیل کرد.

در نهایت ، اپل و ایسر که به ترتیب 14.4 و 5.7 درصد رشد داشتند. شرکت اول با فروش 7.824 میلیون واحد 9.3 درصد سهم بازار را به دست آورد ، در حالی که شرکت دوم 7.2 درصد سهم بازار را با فروش 6.076 میلیون واحد به دست آورد.

[ad_2]

Charlie Ray

نرد سفر. علاقه مند به موسیقی. بشارت دهنده توییتر. متعصب بیکن کاوشگر Wannabe. دانشجو. گیک وب دوستانه. تمرین کننده آبجو آماتور. ارتباط دهنده.

تماس با ما