فرش قرمز سرخابی برای بازگشت ستاره ها

[ad_1]

بازی سوم: دو بازیکن کلیدی فصل گذشته لیگ برتر فوتبال ایران در افتتاحیه زمستانی به تیم های اصلی خود بازخواهند گشت.

مهدی ترابی و علی کریمی دو ستاره ای هستند که بنا به دلایلی در لیگ فوتبال قطر به کار خود ادامه نخواهند داد، البته این احتمال برای مهدی ترابی بیشتر از علی کریمی است.

ترابی که در ابتدای فصل پس از لحظات سختی که به قطر آمد و درخواست الدحیل را پذیرفت، در نهایت العربی را برای ادامه فوتبال و پیوستن به شیاطین سرخ انتخاب کرد، از آن زمان با مصدومیت مواجه شد. وارد قطر شده و برود ستون فقرات او را بسیار افسرده کرده است و تکرار این وضعیت باعث شده رابطه او با باشگاه به ستاره ای قوی تبدیل شود و تصمیم به قطع شدن بگیرد.

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره ها

در عین حال علی کریمی که از زمان حضورش در قطر با این تیم بازی های خوبی انجام داده به نظر می رسد برای ادامه بازی به دنبال تیمی بزرگتر از زردپوشان قطری است چرا که هدف به ویژه بازی در تیم های ملی همچنان باقی است. او سال 2022 را برای جام جهانی در نظر دارد و در نتیجه دوباره ایران را ترک خواهد کرد و پیراهن استقلال را بر تن خواهد کرد. البته شایعات زیادی در مورد پیوستن علی کریمی به الدحیل به گوش می رسد اما باید منتظر تایید این شایعه باشیم که اگر این اتفاق بیفتد و کریمی از طریق القطر راهی الدحیل شود، استقلالی ها باید. حداقل برای نیم فصل دیگر به اردوی گروهی خود برگردید، صبر کنید. بازیکنی که به نظر آنها جایگاه لیگ آنها را مشخص می کند.

فرش قرمز پرسپولیس و استقلال برای بازگشت ستاره ها

مهدی ترابی که به دلایل مختلف از پرسپولیس جدا شد و البته بخشی از مشکلاتش به مدیریت باشگاه برگشت، به محض شایعه جدایی او از فوتبال قطر، به عنوان پرسپولیسی ها تماس گرفت و اولین گفتگو را برای بازگرداندن او آغاز می کنند. . ترابی یک داور در لیگ برتر ایران است که فرم او در فصل گذشته به دلیل درخشش و گل ها و پاس گل های زیبایش بسیار زیاد بود. طبیعتا پرسپولیسی ها که بشار رسن را شکست داده بودند تلاش زیادی برای حفظ او در جمع خود داشتند.

البته این دو بازیکن در مورد بازگشت به ایران حرف زیادی نزده اند، اما به هر حال باید جایی برای پتانسیل ها باز شود. این احتمال وجود دارد که شما به عنوان یک فوتبالیست برتر، لیگ فوتبال قطر را خیلی دوست نداشته باشید و بخواهید در تیم محبوبی که عضو آن هستید دوباره به آغوش هواداران خود بازگردید.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما