فایزر و آمازون برای توسعه راه حل های ابری برای ایجاد خدمات مراقبت های بهداشتی با یکدیگر همکاری می کنند تات

[ad_1]

خدمات وب آمازون (AWS) و فایزر برای تسریع در توسعه راه حل های آب و هوا برای توسعه، تولید و تحویل داروهای جدید همکاری خواهند کرد.

این دو شرکت بررسی خواهند کرد که چگونه قابلیت‌های AWS مانند نظارت، یادگیری ماشین، حسابداری، ذخیره‌سازی، امنیت و ذخیره‌سازی داده‌های ابری را می‌توان در آزمایشگاه‌های Pfizer، توسعه دارو و استفاده از داروهای پزشکی مورد استفاده قرار داد.

فازر

بهبود راه حل های جدید Pfizer با کمک وب سایت آمازون

کاترین رنز، معاون توسعه تجارت و صنعت AWS گفت:

وسعت و عمق قابلیت‌های ابری AWS می‌تواند از تیم Pfizer از طریق ایمنی و تحقیقات جدید حمایت کند، زیرا آنها برای بهبود فرآیند دارویی و پزشکی تلاش می‌کنند. در دو سال گذشته، در حالی که زندگی در خطر است، برای جهان روشن شده است که سرعت و چابکی در هر مرحله از چرخه تحقیق و توسعه ضروری است. ما مفتخریم که با فایزر همکاری می کنیم و حوزه تخصصی خود را در توسعه راه حل هایی که می تواند زندگی بیماران را در سراسر جهان بهبود بخشد، به آنها ارائه دهیم.

از جمله وظایف ویژه ای که AWS و Pfizer در حال حاضر روی آن کار می کنند، نحوه ادغام قابلیت های پیش بینی با یادگیری ماشینی AWS است که می تواند فرآیندهای پزشکی یک شرکت پزشکی را تا حد زیادی بهبود بخشد.

فازر

آنها همچنین مدل های اولیه راه حل ها را با استفاده از فناوری آموزش فناوری AWS توسعه داده اند که می تواند داده های غیرعادی را از پلت فرم تولید پزشکی Pfizer برای تجهیزات دارویی و پردازش گفتار شناسایی کند. مدل جداسازی دیگری برای استخراج، جمع‌آوری و پردازش داده‌ها از داده‌های قدیمی برای تسهیل توسعه آزمایش‌های آزمایشگاهی طراحی شده است.

اندرو مک کلیپ گفت: “Pfizer معاون جهانی تحقیقات، تحقیق، توسعه و درمان دارویی است.”

ماموریت فایزر با AWS تحقیق در مورد داروها و بهبود فرآیندها به روش هایی است که می تواند تجربه بیماران را بهبود بخشد و درمان های جدیدی را به بازار معرفی کند.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما