(عکس) راننده ایرانی که ورزش جهان را ساخت!

[ad_1]

اتفاقی که در پایان مسابقه فرمول یک 2021 افتاد، نام ایرانی را به یک گفتگوی توییتری تغییر داد.

به گزارش “ورزش سه”، تنها کاری که باید انجام دهید این است که نام خانوادگی او را به زبان انگلیسی در توییتر جستجو کنید؛ در چند ساعت گذشته 15000 توییت را خواهید دید. توییت هایی که به توییتر راه یافتند عبارتند از: در مورد نیکلاس لطیفی صحبت می کنیم.

از دیدگاه یک کشیش وارد فرمول یک شوید

نیکلاس لطیفی سال گذشته نامی برای خود دست و پا کرد. در آن زمان، برخی گزارش ها حاکی از آن بود که شوهر ثروتمند نیکلاس تا 35 میلیون دلار برای پیوستن پسرش به گروه ویلیامز پرداخت کرده است. پدرش مایکل نیز تاجر مک لارن بود و بسیاری حدس می زدند که نیکلاس سال آینده به گروه مک لارن بپیوندد.

راننده جنتلمن که برخی از رسانه ها با کمی سرگرمی به آن راننده جنتلمن نیز می گویند، به رانندگانی اطلاق می شود که نه تنها برای پیوستن به تیم فرمول یک نیازی به پرداخت هزینه ندارند، بلکه هزینه بیشتری نیز پرداخت می کنند یا با یکی از آنها وارد چاه می شوند. . اسپانسر چرب و نرم.و با توجه به اینکه انکار آن آسان نیست! لطیفی از این طریق وارد مسابقه فرمول یک می شود و با تیمی از جمله جورج راسل که او نیز راننده راننده است، قرارداد امضا می کند، همانطور که ویلیامز رانندگی می کرد.

وقتی لطیفی ردبول را می کشد!

ویلیامز راننده ایرانی-کانادایی که با وجود جوانی و سبکی که از کودکی رانندگی کرده و در مسابقات مختلف رانندگی شرکت کرده است، دومین سال حضورش در گروه ویلیامز را با اتفاقات جالبی به پایان می رساند. اتفاقی که اقبال این دوره را رقم زد و همیلتون را از تاریخ سازی باز داشت. همین ساعاتی پیش بود که سرنوشت این فصل را مسابقه فرمول یک مسابقه پلاستیک مارینا در ابوظبی رقم زد و مکس ردپن راننده هلندی تیم ردبول با غلبه بر لوئیس همیلتون پیروز این مسابقه شد. این راننده هلندی بود که برنده شد و یک بار دیگر نام نیکلاس لطیفی را به زبان آورد.

نیکلاس لطیفی

جورج راسل و نیکلاس لطیفی، ویلیامز فرمول یک 2021 را رانندگی کردند

در پنج دور مانده به پایان و همیلتون با وجود اینکه لاستیک پوشیده بود راهش را باز کرد و 11 ثانیه بعد از مکس، نیکلاس لطیفی راننده ایرانی-کانادایی ویلیامز از ریل خارج شد و به نگهبان قطار برخورد کرد. این امر منجر به ورود ایمنی وسیله نقلیه به جاده شده است، بنابراین اختلاف زمانی بین راننده حذف شده و فقط سفارش وسیله نقلیه کنترل می شود.

ماشین تا پای 58، انتهای فک در جاده ایمن بود و همیلتون تنها یک مسابقه بود که در مسابقه پیروز شد، اما با بیرون آمدن ماشین ایمن، مسابقه رایگان است و Max Firstpen می‌تواند از چرخ‌های نرم استفاده کند. پیچیدن پیچ سریعتر از لوئیس همیلتون، به آرامی از خط پایان عبور کرد در حالی که مرسدس و ردبول دهان خود را از حیرت بسته بودند.فرمول یک

این سوال برای شما پیش خواهد آمد که خودروی ایمن چیست و با تصادفی که لطیفی رخ داد و در نهایت منجر به سقوط مسابقه همیلتون شد، چه باید کرد؟

لازم به ذکر است که در طول مسابقات فرمول یک و در مواقع اضطراری مانند تصادف یا باران شدید و جاری شدن سیل در جاده که باعث کاهش سرعت خودرو می شود، بدون مسابقه، خودرو سالم است. حضور این وسیله نقلیه در هر مسابقه ای الزامی است و هر زمانی که رئیس جمهور بداند بلافاصله وارد جاده می شود.

فرمول یک

در این شرایط، مدیر پیست به پرچم‌داران هشدار می‌دهد که پرچم‌های زرد و علامت Essie را به شرکت‌کنندگان اطلاع می‌دهد که خودرو برای ورود به جاده سالم است. از سال 2007، تمام خودروهای فرمول یک مجبور به نصب لامپ های مخصوص روی فرمان هستند که رنگ پرچم جاده را منعکس می کند.

یک چراغ زرد در مورد یک وسیله نقلیه ایمن در یک مسابقه هشدار می دهد. این وسیله نقلیه از دویدن و حرکت جلوی سایر وسایل نقلیه با سرعت متوسط ​​در امان است تا مارشال ها بتوانند جاده را پاک کنند یا وسایل نقلیه تصادفی را با جرثقیل به پارکینگ منتقل کنند. ورود وسایل نقلیه ایمنی در جاده با یک پرچم قرمز نشان داده شده است. در این مدت هیچ عبوری مجاز نیست و هیچ وسیله نقلیه ای مجاز به عبور ایمن از خودرو نیست. تخلف از این قوانین جریمه ای را برای راننده در پی خواهد داشت.

فرمول یک

با توضیحات بالا به رابطه خودروی ایمنی نیکلاس لطیفی و برنده مسابقه فرمول یک پی بردید. اکنون که لطیفی را می شناسید و جزئیات ماجرا را می دانید، توجه شما را به بخش کوچکی از 15000 توییتی که در چند ساعت اخیر درباره رانندگان ایرانی-کانادایی گزارش شده است جلب می کنیم:

فرمول یک

فرمول یک

فرمول یک

فرمول یک

بسیاری از توییت‌ها به لطف نیکلاس لطیفی ناخواسته اما خوب، به Red Bull و Max Firstpen اختصاص داده شد. از پست جدید ردبول تا لطیفی و راننده کامل یخچال ردبول تا تونل پراید ردبول برای این راننده، همه با تصاویر خنده دار در توییتر منتشر کردند:

فرمول یک

در این توییت محل معروف فینال یورو 2021 را می بینیم که شبیه اتفاق امروز است و لطیفی در نقش کیه لینی با حرکت از یک انگلیسی دیگر (این بار همیلتون) دفاع کرد.

فرمول یک

توییت های زیادی هم بعد از بازی امشب به صورت طنز برای لطیفی در حضور ردبولز ارسال شد.

خرید معروف رونالدینیو با بارسلونا در جام خوان گمپر که آبی اناری ها در تیم ردبول حضور دارند و لطیفی رونالدینیو است!

امضای معروف رونالدینیو با بارسلونا در جام خوان گمپر که آبی اناری ها در تیم ردبول حضور دارند و لطیفی رونالدینیو است!

فرمول یک

پس از یک چرخش عظیم و غیرمنتظره، این کاربر پیش بینی کرده است که لطیفی در سال 2022 به ردبول خواهد پیوست.

فرمول یک

فرمول یک

واکنش مرسدس بنز و همیلتون به این تغییر به برخی توییت ها دامن زده است. نوشته نیکلاس سیمپسون استتار هنگام ورود همیتلون مورینیو منتظر می ماند تا توتو ولف (مدیر مرسدس بنز) با لطیفی در پارکینگ به توافق برسد!

بسیاری از توئیت‌ها باعث تعجب همیلتون و ناآگاهی او از حادثه موسوم به لطفی شد، که ما چند مورد را انتخاب کردیم:

فرمول یک

فرمول یک

فرمول یک

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما