عجب دنیا شده است. رونالدو هم پرسید! (تصویر)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، امروز رالف رنگنیک برای اولین بار روی نیمکت منچستریونایتد حاضر شد و تیم تحت هدایت او با گل نیمه دوم سه امتیاز را کسب کرد. اما خیلی ها منتظر بودند تا مربی آلمانی کریستیانو رونالدو و نحوه استفاده از ستاره پرتغالی را حل کند اما مانند دیدار اول همه چیز راضی کننده بود.

در اوایل شایعات رانگنیک در حضور اولدترافورد، گزارش هایی مبنی بر عدم تمایل سرمربی به همکاری با بازیکنانی مانند کریستیانو رونالدو منتشر شد. در واقع، کمرنگ بودن این بازیکن 36 ساله در مطبوعات حریفانش و افت او در سال های اخیر باعث شده است که بسیاری به این باور برسند که کریستیانو رونالدو جایی در احساسات Rangnic نخواهد داشت. اما در پایان بازی مقابل پالاس، سرمربی جدید یونایتد به تمجید از این فوتبالیست پرداخت و مدعی شد که به احترام کریستیانو رونالدو و تلاش های او در حالی که این بسته را نداشته باشد، کلاه خود را از سر برمی دارد.

به نظر می رسد بهترین بازیکن یونایتد در این فصل در کنار رالف رانگنیچ از اشتیاق بالایی برای درخشش برخوردار است و می خواهد ثابت کند که هنوز هم می تواند در بالاترین سطح بازی کند. باید دید آیا رونالدو می تواند سطح این انرژی را کنترل کند و در جریان مسابقات به رسانه های یونایتد بپیوندد یا خیر. اما در صورت وجود، رالف رنگنیک به جمع طرفداران ستاره درخشان اضافه خواهد شد.

اما واکنش کاربران توییتر به تلاش بیش از حد کریستیانو رونالدو در دیدار امروز نیز جالب است و مسیرهای بسیاری از ستاره پرتغالی بسیار خوشحال کننده است.

رونالدو از دنیا پرسید

رونالدو پرسید، باورم نمی شود.

من نمی توانم عملکرد امروز منچستریونایتد و آنچه را که اکنون تماشا می کنم، باور کنم… سرعت بسیار بالاست و حتی رونالدو همیشه بوده است.

پرس رونالدو در دقیقه 90 فوق العاده بود. او دوید تا توپ را پس گرفت.

رونالدو 90 دقیقه فشار می آورد تا بتواند کار را تمام کند.

[ad_2]

Sadie Kirk

کارشناس فرهنگ پاپ. موسیقی نینجا. عاشق غذا. نویسنده. دوست حیوانات در همه جا. گورو معمولی بیکن.

تماس با ما