طرح جامع مقابله با قمار به توافق رسید در مقابل صرافی قمار چند میلیون دلاری در فضای مجازی

[ad_1]

طبق قانون، ممنوعیت ها و مجازات های قمار، قمار و فضای مجازی تصمیم گیری می شود و اطلاعات قانونی لازم در اختیار قضات قرار می گیرد.

صبح امروز نمایندگان با طرح کلی تغییر متن ویرایش پنجم قانون مجازات اسلامی برای رسیدگی به قماربازان و قماربازان در دادرسی موافقت کردند. ابتدا گزارش کمیسیون عدالت و قانونگذاری مجلس شورای اسلامی در خصوص طرح اصلاح بندهای 705 تا 711 جلد پنجم قانون مجازات اسلامی قرائت شد.

«موسی غضنفرآبادی» عضو کمیسیون قضایی و حقوقی درباره تحول هزار تومانی قمار فضای مجازی، خواستار تغییر قوه قضائیه برای دخالت در قمار شده است.

عده ای در داخل و خارج از کشور اقدام به ایجاد گروه های فضای مجازی کرده اند و برای یافتن قمار در کشور ما دیگران را مورد آزار و اذیت قرار می دهند که این امر باعث تغییراتی در خانواده و جامعه شده است. و قرعه کشی هایی که در فضای مجازی رخ می دهد و قضات جویای مجازات نمی توانند مانع این محدودیت شوند.»

به گفته وی، مبالغ زیادی در قمار و قمار از ایران به کشورهای دیگر منتقل می شود، بنابراین پرونده قضایی نیاز به اصلاح فوری دارد.

«جلیل رحیمی» همچنین با اعتراض به طرح اصلاح متن از متن قانون مجازات اسلامی، با بیان اینکه زندان ها تنها در بسیاری از جرایم دخیل نیستند و زندانیان به اهمیت تخلف تبدیل شده اند، گفت: باید اتفاق نظر وجود داشته باشد. و نه قانون. ببینید.”

پس از بررسی موافقان و مخالفان این طرح، در نهایت نمایندگان با سران طرح برای تغییر متن کتاب پنجم قانون مجازات اسلامی موافقت کردند. بنابراین جریمه ها و جریمه های قماربازان و قماربازان و قرعه کشی ها باید در فضای مجازی صورت گیرد و اطلاعات لازم در اختیار داوران قرار گیرد.

لازم به ذکر است پیش از این نیز قائم مقام بانک مرکزی از رصد دقیق تشریفات قمار خبر داده و با ارسال اخطاریه هایی به وکالت برای کارکنان این حوزه تخلفاتی صورت گرفته است. 75 درصد کاهش یافت.

برخی از رقابت ها و پخش های رادیویی قمار هستند

«مالک شریعتی نیاسر» با اشاره به بند اول اصل 3 قانون اساسی:

وی گفت: «این سخنان در مورد ایجاد فضایی مناسب برای رشد اخلاق مبتنی بر ایمان، اعتقاد و مقاومت در برابر هر گونه فساد و فساد است.» اما انجمن صدا و سیما که رهبر، متفکر، دانشمند و درخشانی است. همچنان با تغییر حمایت می شود، باید به رادیو و تلویزیون توجه کرد. وی افزود: داده‌ها از آنجایی که در برخی از کمپین‌ها و تبلیغات آن‌ها مضراتی در قمار و پیامدهای آن وجود دارد، بنابراین باید نظارت دقیقی بر حل این مشکلات و رفع آنها داشت.

محمدباقر قالیباف، سخنران جلسه نیز در پاسخ به این سخنان گفت: هیئت نظارت سه گانه دارد و اگر مصداقی شرعی است باید جلوی آن گرفته شود که اصلاً در این باره بحث نمی شود. دور

[ad_2]

Patrick Hodges

کاوشگر دوستانه استاد موسیقی مغرور. درونگرای افراطی کارشناس سفر. نویسنده. متعصب غذای بی عذرخواهی

تماس با ما