صعود ایران به جام جهانی

[ad_1]

روآرو-تیم ملی فوتبال ایران در چارچوب هفته هفتم مرحله نهایی جام جهانی امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف عراق رفت. این دیدار از ساعت 18 آغاز شد و با گل مهدی طارمی در دقیقه 48 با نتیجه یک بر صفر به توافق ایران خاتمه یافت.

ایران با این نتیجه 19 امتیازی و با دو امتیاز متفاوت نسبت به کره جنوبی در رده دوم و 10 امتیاز متفاوت مقابل امارات در رده سوم قرار گرفت (امارات می تواند از یک گل تا پایان بازی گروهی پیش از سوریه باشد.). قطر واجد شرایط حضور در جام جهانی 2022 قطر است.

این صعود سه بازی مانده به پایان آخرین دور جام جهانی رخ داد و سریع ترین صعود ایران به جام جهانی لقب گرفته است.

در این مسابقه که با حضور 10 هزار تماشاگر برگزار شد، بانوان نیز به هجمه های کشورمان شهادت دادند.


جزئیات بازی

از اقوام ملی ایران می توان به امیر عابدزاده، شجاع خلیل زاده، حسین کنعانی زادگان، امید نورافکن، صادق محرمی، سعید عزت اللهی (87 کمال کامیابی نیا)، وحید امیری، علی قلی زاده، سامان قدوس (77) و میلاد علی سرلکه می اشاره کرد. 90+ کریم انصاری فرد) به میدان.

این مسابقه توسط کریستوفر جیمز از استرالیا ارسال شده است. شجاع خلیل زاده از ایران، سعد عبدالامیر و بشار رسن از عراق در این دیدار کارت زرد گرفتند.

بازی با ضد حمله تیم ملی عراق آغاز شد و این تیم با پرس از خاک ایران سعی در رسیدن به هدف عابدزاده داشت که در چند صحنه موفق شد اما بعد از دقایقی سرخپوشان ایران نبض بازی را در دست گرفتند و ناکام ماندند. اجازه دهید عراق به حمله خود ادامه دهد.

تیم ایران که یک بار توسط مهدی طارمی در موقعیت آفساید دروازه عراق را باز کرده بود، در 10 دقیقه رقابت با شوت فوق العاده علیرضا جهانبخش هدایت اولی، تیرک دروازه عراق را به لرزه درآورد.

با این حال هر دو تیم 20 دقیقه نزدیک به هم بازی کردند و توپ بین بازیکنان به جریان افتاد.

25 دقیقه؛ ایران تا ابتدای باز شدن دروازه عراق پیش رفت و در فاصله کمی دو بار دروازه بان حریف را به دردسر انداخت. در موقعیت اول علیرضا جهانبخش توسط دروازه بان حریف شوت زد اما در برگشت توپ به مهاجم ایرانی سقوط کرد که ضربه او توسط دروازه بان عراق مهار شد.

هجومی ایران ادامه یافت و در دقیقه 29 فرصت دیگری در اختیار ایران قرار گرفت و حرکت قلی زاده به داخل محوطه جریمه فرصت خوبی را برای ایران به ارمغان آورد که ضربه جهانبخش توسط ورزشکار و چوب محرمی در نقطه آفساید مهار شد.

دقیقه 38: علیرضا جهانبخش با تایید جناح چپ علی قلی زاده را نگه داشت و این ورزشکار وارد محوطه جریمه شد و با شوتی فوق العاده دروازه حریف را نشانه رفت اما فهد طالب، ورزشکار عراقی در این مورد اتفاق نظر داشت. بسته ارسال شده

نیمه دوم:

شروع دوم با ابتدای بازی متفاوت است و این شاگردان اسکوچیچ هستند که بازی را تهاجمی شروع می کنند و برای رسیدن به هدف زیاد منتظر نمی مانند. در دقیقه 48 مهدی طارمی توپ را از میانه زمین گرفت و به سمت دروازه حریف حرکت کرد و با ورود به محوطه جریمه دروازه دو بازیکن عراقی را در نهایت دروازه طالبان را باز کرد.

دقیقه 58: همکاری نزدیک مهدی طارمی با سامان قدوس فرصت خوبی برای ایران برای زدن گل دوم ایجاد کرد اما ضربه زمینی قدوس از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 72: ایران برای سومین بار دروازه عراق را باز کرد اما برای دومین بار آفساید اعلام کرد و تنها گل های مهدی طارمی به ثمر رسید. در این دقیقه علی قلی زاده وارد محوطه جریمه شده و در اجرای توپ وارد دروازه، با دروازه بان حریف برخورد می کند.

دقیقه 73: حمله وحید امیری یاغیان را در هجومی قرار داد و بازیکنان عراق وارد محوطه جریمه شدند و روی دروازه ایران ماندند اما ما مدافعان اجازه پایان کار را ندادیم.

دقیقه 85: خلیل زاده شجاعانه برای مدافع قهرمانی اشتباه کرد و از سمت چپ نقطه پنالتی فرصت خوبی برای عراق ایجاد کرد تا ضربه ایستگاهی را روی دروازه عابدزاده بفرستد که این ضربه هم برای عراق بی فایده بود.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما