سقوط یا افزایش معاملات ارزهای دیجیتال؛ کدام طولانی تر است؟

[ad_1]

روآرو- بیت کوین 34 روز پیش، پس از اینکه بازار ارزهای دیجیتال به بالاترین سطح تاریخی 3 تریلیون دلاری رسید، رکورد 68500 دلاری را شکست. اما این الگو دوام چندانی نداشت و بیت کوین برای اولین بار به انتهای کانال 60000 بازگشت. سپس 50000 دلار به مرز کانال کاهش یافت. سپس به سرعت یکی یکی به کانال رفت و در 4 دسامبر به سطح 42000 دلار رسید. با این حال، کاهش در همان سطح مدیریت شد و بیت کوین دوباره به بالای 46 هزار دلار رسید. پس از آن، بیشتر پول های دیجیتال به شدت کاهش یافت.

به گزارش فرارو، 50 بهترین سود موجود در بازار 30 تا 50 درصد کاهش قیمت نسبت به 34 روز گذشته است. بیت کوین تقریباً 30 درصد کمتر از حد تاریخی خود است. بررسی ها نشان می دهد که بازار ارزهای دیجیتال از حدود 800 میلیارد دلار در ماه گذشته به 2.206 تریلیون دلار، 158 میلیارد دلار کاهش یافته است.

بیت کوین در حال حاضر در سطح 48000 دلار است و اتریوم به عنوان دومین ارز بزرگ بازار از 830 دلار به 3865 دلار کاهش یافته است.

اما نگرانی اصلی سرمایه گذاران در این بازار سقوط بیت کوین به سطح پایین تر است و در نتیجه سایر دستاوردها در بازار دیجیتال کاهش خواهد یافت.

سقوط یا افزایش معاملات ارزهای دیجیتال؛  کدام طولانی تر است؟

کسب و کار ارزهای دیجیتال به کجا می رود؟

امروزه بررسی های زیادی در مورد تفاوت های پول دیجیتال وجود دارد. اما بهتر است در وهله اول به فروشگاه نگاه کنید. تجزیه و تحلیل شرایط اکثر اپراتورها و تحلیلگران ارزهای دیجیتال نشان می دهد که بیت کوین، به عنوان رهبر صنعت، هنوز هیچ نشانه ای از کاهش سرعت خود را نشان نداده است.

به گفته آنها، با این حال، اگر بازار به رشد خود ادامه دهد، بیت کوین باید از بن بست خارج شود تا ترس سرمایه گذاران کاهش یابد.

Ayouh Jindal، تحلیلگر خبری در btc می‌گوید: «ده شمع روزانه بیت‌کوین بالاتر از سطح 50000 دلار می‌تواند مسیر را بیشتر پیش ببرد. دفاع های کلیدی بعدی نزدیک به سطح 50800 دلار هستند و در صورت شکسته شدن این محافظ قیمت تا سطح 52000 دلار افزایش می یابد.

البته، در مورد تفکر منفی نیز صحبت می کند. او معتقد است که اگر بیت کوین این حملات را شکست ندهد، ممکن است دوباره به زیر کانال 47000 دلار سقوط کند. برخی پیش بینی می کنند که بیت کوین دوباره کانال 42000 دلاری را لمس خواهد کرد.

اما در اکثر موارد، تحلیلگران کوین تلگراف معتقدند که بازار بیشتر از این سقوط نخواهد کرد. با این حال، آنها می گویند که سرمایه گذاران باید تا ماه اول سال 2022 برای تبلیغات جدید صبر کنند.

چرا چشم انداز بازار ارزهای دیجیتال در سال 2022 خوب است؟

با ظهور بیماری های جدید کرونا، بسیاری از کشورها تورم بی سابقه ای را تجربه می کنند. در حال حاضر ایالات متحده بالاترین نرخ تورم در چهار دهه اخیر را دارد و نرخ تورم به 6.8 افزایش یافته است. در شرایطی مانند این، راه حفاظت از دارایی ها همیشه خوب است. بنابراین تداوم تورم در کشورها در ماه های آینده می تواند پذیرش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتالی باشد که پرتاب سکه ثابتی دارند.

کریپتوپوتیتو به مایک مک گلون، تحلیلگر ارشد بلومبرگ، گفت: «اگرچه ارزهای ملی مانند دلار به تدریج قدرت خرید خود را از دست داده اند، بسیاری بیت کوین را یک استثنا می دانند. بیت کوین اکنون یک ابزار ارزشمند ضد تورم است. عرضه مداوم 21 میلیون بیت کوین تاکنون اعتماد بیشتری را به خود جلب کرده و آن را جذاب تر کرده است. ابزاری که بسیاری از مردم در طول بحران مالی اخیر به آن روی آورده اند.

حتی با این حال، تحلیلگران بلومبرگ بزرگسالان تخمین زده اند که “کاهش بودجه” در سال آینده تکمیل خواهد شد و رئیس جمهور سود مالی در سراسر جهان خواهد بود. به گفته وی، این تکنیک می تواند به بیت کوین 100000 دلار کمک کند. به گفته متخصصان، بار طلا تا 2000 دلار و تا 50 دلار است.

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما