سرمربی آلمانی اولین گزینه برای جانشینی سولشر در منچستر بود

[ad_1]

کد خبر: 1791082/29 ib

زمان: 15:17
1397/08/1400 dr hab

بازدید: 8,110 ib

اخبار عصر منچستر لطفا

در انگلیس، ادعا شده است که رالف رنگنیک اولین گزینه برای هدایت منچستریونایتد در صورت اخراج اوله گونار سولشر بوده است.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد در هفته های اخیر عملکرد ضعیفی در لیگ برتر داشته است و در روزهای اخیر اخبار زیادی مبنی بر اخراج اوله گونار. سولشر به گوش می رسد. اسکای اسپورت روز گذشته در بیانیه ای مدعی شد با وجود پیروزی در دربی منچستر مقابل سیتی و ادامه عملکرد ضعیف شیاطین سرخ، هیچ برنامه ای در روند سران باشگاه های باشگاهی برای جایگزینی کادر فنی منچستریونایتد و سولشر وجود ندارد. الان سر کارش خواهد بود..

یونایتد در حال بررسی کاندیداهایی برای جایگزینی اوله گونار سولشر است، اما مدیران باشگاه تمایلی به ترور سرمربی بدون برنامه ندارند و قطع رابطه آنها با سولشر را دشوار می کند. این بازیکن نروژی روز گذشته به همراه خانواده خود برای استراحت کوتاهی به نروژ بازگشت و اواخر این هفته به کمپ کارینگتون بازخواهد گشت تا برای بازی هفته آینده مقابل واتفورد آماده شود.

در اوج گمانه زنی ها در مورد آینده سولشر، منچستر ایونینگ نیوز مدعی شده است که بهترین گزینه منچستریونایتد در صورت اخراج سولشر، رالف رانگنیچ، مربی آلمانی که هدایت لایپزیگ را برعهده داشت و همچنان سرمربی بود، هدایت دو و میدانی را در سالزبورگ بر عهده داشت. همچنین برای مدتی آوردن میلان گزینه مهمی بود اما در نهایت استفانو پیولی از آن خوشش آمد.

بر اساس این گزارش، اگر رنگنیک سرمربی یونایتد شود، می‌تواند عاملی کلیدی در جذب دنیس زاکریا، رشد موکیله، دنی اولمو و ارلینگ هالند باشد. او اولمو، هلند و موکیله را به خوبی می شناخت و فقط زکریا که در گلادباخ بازی می کرد با سرمربی آلمانی کار نکرده بود.

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما