زلاتان رونالدو بهترین ورزشکار تاریخ است

[ad_1]

کد خبر: 1796567/52 ib

زمان: 21:24
1400/09/15 در حب

بازدید: 72,707 ib

من مسی را برای کریستیانو دوست دارم

زلاتان ابراهیموویچ بالاتر از مارادونا، رونالدو برزیلی را بهترین بازیکن تاریخ می داند.

به گزارش “ورزش سه”، یکی از داغ ترین موضوعات فوتبال جهان در سال های اخیر به این موضوع پرداخته است که بهترین بازیکن تاریخ کدام بازیکن است. در حالی که همیشه بین طرفداران لیونل مسی و کریستیانو رونالدو بر سر این موضوع اختلاف نظر وجود داشته است، زلاتان ابراهیموویچ به عنوان بهترین ورزشکار تاریخ فوتبال انتخاب شده است.

ستاره سوئدی میلان در مصاحبه ای درباره این موضوع گفت“من گفتم رونالدو (برزیلی). من مارادونا را به صورت زنده تماشا نکردم و فقط آن را از تلویزیون تماشا کردم. با این حال، فیلم های زنده رونالدو را تماشا می کردم و وقتی بچه بودم سعی می کردم این کار را انجام دهم.”

یک هفته پس از اهدای توپ طلا به لیونل مسی، زلاتان ابراهیموویچ فوق ستاره های آرژانتینی و کریستیانو رونالدو را زیر سوال برد. دوست دارد جواب بدهد: “آنها بسیار قوی هستند و انتخاب کردن دشوار است. اگر مجبور به انتخاب بودم، می‌گفتم لیونل مسی چون با او بازی کرده‌ام. هر کاری که او انجام می‌دهد نوآورانه به نظر می‌رسد. او همیشه آن را دارد و این درست است.”

ابراهیموویچ در پاسخ به این سوال که بازی مقابل کدام مدافعان دشوارتر است، گفت:“خیلی زیاد. اگر در تیم ایتالیا بازی کرده اید، مدافعان قوی زیادی داشته اید. با نگاهی به 10 سال گذشته می توانید متوجه شوید که دفاع سخت تر است و VAR وجود ندارد. اگر مجبور بودم. نام ها، من “پائولو مالدینی، الساندرو نستا، یاپ استام، جورجیو کیلینی و تیاگو سابلا.”

زلاتان همچنین به شانس میلان برای کسب اسکودتو در این فصل اشاره کرد: “فقط ببینید چه اتفاقی می افتد. مسابقات امسال بسیار جالب است. برنده اسکودتو در ماه فوریه و مارس قضاوت خواهد شد، نه اکنون.”

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما