زرین پال با & زرین پلاس& وارد منطقه Cashback می شود. وام های خرد کوتاه مدت کوتاه مدت به سرعت

[ad_1]

اپلیکیشن حق تقدم که در فروردین 1400 با تغییر برند خود به «زرین پلاس» تغییر نام داد، پس از گذشت چند ماه از فعالیت خود رونمایی شد و خبری مبنی بر پیوستن 2000 فروشگاه در تهران به این برنامه و پشتیبانی از 100000 کاربر منتشر شد. . زرین پلاس با حمایت زرین پال ادامه می دهد و باید در وهله اول خدمات Cashback (برگرداندن درصدی از پول مشتریان به کیف پول آنها پس از کسب و کار فیزیکی یا آنلاین) را برای مشتریان خود ارائه دهد و به زودی وام ارائه خواهد کرد. تخصص زمان بدون علاقه و منابع دیگر.

«پویا رجمند» رئیس شرکت زرین پلاس در نشست خبری با اشاره به رونمایی از این محصول که با حضور اصحاب رسانه برگزار شد، با کسب امتیاز از این اقدام، یک شغل و تبدیل آن به پول یا خدمات دیگر خبر داد. “این کسب و کار استقبال می شود، اما ما می خواهیم به آفلاین نیز دسترسی داشته باشیم و پس از بحث و گفتگو با گروه های مختلف، سرانجام با گروه زرین پال. آزمایش ها و خدمات جدید به کار ما اضافه شده است.” امسال با نام تجاری زرین پلاس کار میکنیم و میخوایم از فروشگاه ها جوایز نقدی بهشون بدیم.بدنی که کاربران هر روز ازش میخرن بفروشن و نظافت دیگه انجام میدیم مانند فاز بعدی.»

به گفته رجمند، آنها اکنون در تهران فعالیت می کنند و با 2000 فروشگاه کار می کنند. اعتقاد بر این است که سابقه زرین پال نادرست است و آگاهی آنها از آمار تجارت و ادغام ادتک و فین تک با یکدیگر که یکی از سرمایه گذاری های گذشته آنهاست، زرین پلاس را از سایر محصولات بک بک موجود در فروشگاه متمایز می کند.

«مهدی رشیدیان» مدیرعامل زرین پلاس نیز در این نشست با بیان اینکه کسب و کار زرین پلاس از آخرین ماه سال 1399 آغاز شد، گفت: 83 هزار کاربر داریم و به زودی تسهیلاتی برای مشتریان خود خواهیم گرفت که فضای خرد است. کوتاه خواهد بود، بدون بهره. در واقع در مرحله اول می خواهیم این وام های کم تا سقف 5 میلیون را برای ما مشتریان (بعد از تایید) با کمک برخی بانک ها بدهیم تا سفارش خرید مشتری که سقوط کند. در آخرین روز ماه و بعد از دریافت حقوق دوباره رشد کنید. تبدیل به “نقشه را صاف کنید.”

رشیدیان با بیان اینکه می‌خواهند تا پایان سال با ۵ هزار خرده‌فروش در تهران شریک شوند، گفت: ۸۵ درصد فروشگاه‌های ما هر روز باز هستند، حدود ۲۰۰۰ فروشگاه و مسیر جذابیت را طی کردند.

مدیران زرین پلاس گفتند که به زودی به کشور دیگری نقل مکان خواهند کرد و ابراز امیدواری کردند که محصول آنها به صنعت کمک کند: علاقه ای وجود ندارد. ما به مشتریان خود این امکان را می دهیم که با وام گرفتن از ما، مشکلی در خریدهای ماهانه نداشته باشند. از کارکنان شرکت ها و سازمان ها شروع می شود و در درازمدت با خود شهروندان کار می کنیم.» رشیدیان معتقد است با این پلتفرم می توانند از کسب و کارهای کوچک و محلی حمایت کنند.

مصطفی امیری مدیرعامل زرین پال نیز در این نشست گفت: رشد کسب و کار آنلاین در دوران شیوع کرونا که قصد ورود به آن را دارند، رشد چندانی نداشته است، بدنه تجاری و بهترین شریک برای ورود به این بازار، تیم زرین است. او افزود: “ما همیشه مراقب هستیم و این می تواند منجر به انتقاد از عملکرد ما شود.” ما این مسیر جذاب را دنبال کرده‌ایم و محصولات و مشارکت‌های جدیدی بین PSPها، بانک‌ها و سایر نیازهای شرکت ایجاد کرده‌ایم. اولین محصول در آخرین روز سال 1378 عرضه شد و در نهایت در سال 1400 زرین پلاس عملا عرضه شد.

Am به گفته امیری، ایده ای که امروز انجام می دهند در دنیا محقق شده است و می خواهند مشتری از درآمد خود پول پرداخت کند و بتواند خرید کند و در عین حال پول خود را پس انداز کند.

بازار Cashback در دنیا قبل از ظهور کارت های اعتباری در حال ظهور بود، اما در ایران وضعیت آن چندان مورد توجه قرار نگرفته است. اکنون این خود باعث ایجاد رقابت می شود و من شخصا معتقدم که رقابت می تواند منجر به موفقیت در منطقه شود. رقابت با یک تیم خوب و توانمند در این زمینه به نفع همه هنرمندان و ترویج این فرهنگ است.»

رژان ماند، مدیرعامل زرین پلاس به دیجیاتو می گوید: «بحران اقتصادی در کشور باعث شده است تا بیش از هر زمان دیگری به حفاظت از محیط زیست توجه شود. علاوه بر این، زمان کرونا در همه جا گسترش یافت، و کاهش فروش تجارت خرد فیزیکی نیز خدمات Cashback را برای صنعت سودآورتر از همیشه کرده است. علاوه بر این ورود فروشگاه های بزرگ به این حوزه و تبلیغات پر سر و صدای آنها باعث شده تا بسیاری از کسب و کارهای کوچک نتوانند در مقابل خود حرفی برای گفتن داشته باشند و شاهد افت فروش خود نباشند و با افزودن این خدمات، فرصت دیده شدن و جذب مشتری را داشته باشند. آنها بیشتر خواهند داشت.»

رجمند همچنین در پاسخ به سوال دیگری از دیجیاتو تایید کرد که آیا فروشگاه‌های اینترنتی مشمول طرح زرین پلاس هستند یا خیر، فروشگاه‌های اینترنتی نیز شامل این طرح می‌شوند و برخی از فروشگاه‌های پرطرفدار و منتخب محصولات آنلاین عبارتند از: تخفیف برای این‌ها، فروشگاه‌ها متفاوت است. و بازپرداخت از 1 درصد تا 40 درصد است. همچنین در پاسخ به سؤال دیگری از دیجیاتو در مورد شرایط قرار گرفتن خرده فروشان در سرویس زرین پلاس، بدون نیاز به مجوز تجاری خاص، اشاره شده است و فروشندگان باید ثابت کنند که آنها یک فروشگاه دارند: «حتی صفحات اینستاگرام هم می توانند. در این طرح گنجانده شده است. راجمند گفت که بر اساس عملکرد بازار که برای هر کسب و کار اتفاق می افتد، درصد متفاوتی از محصولات خواهند داشت.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما