رونمایی از گوشی اقتصادی بلک ویو A95 با طراحی آیفون

[ad_1]

روآرو- بلک ویو A95 که از نظر طراحی شبیه به آیفون است، طبق گزارشات 209.99 دلار قیمت دارد.

به گزارش فرارو، شرکت چینی Black View که به گوشی‌های قوی و بادوام معروف است، گوشی هوشمند جدیدی را وارد بازار کرده است. Black Wave A95 با طراحی کاملا جدید وارد بازار خواهد شد. طراحی پنل پشتی این دستگاه مشابه آیفون 13 است با این تفاوت که با توجه به مشخصات بودجه ای با قیمت ارزان تری عرضه می شود.

نسخه ای از Black Wave A95 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 209.99 دلار به فروش می رسد. کاربران اولیه می توانند آن را با قیمت تخفیف ویژه 159.99 دلار در اولین فروش خریداری کنند. از 21 فوریه (2 مارس) در وب سایت خرید آنلاین AliExpress به فروش می رسد. این گوشی در سه رنگ Aurora Night Black، Summer Ocean Blue و Fantasy Galaxy Rainbow عرضه خواهد شد.

Blackview A95 دارای صفحه نمایش 6.5 اینچی IPS LCD با وضوح HD + است. این صفحه نمایش دارای نرخ برش و رفرش پیش فرض 60 هرتز است. همچنین دارای نسبت تصویر 20 به 9 و تراکم پیکسلی 269 پیکسل در هر اینچ است.

رونمایی از گوشی اقتصادی بلک ویو A95 با طراحی آیفون
بریدگی بالای صفحه نمایش دارای دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. این گوشی دارای سیستم دوربین سه گانه است که در پنل پشتی طراحی شده است. طراحی گوشی از پشت شبیه به آیفون 13 است به این صورت که دوربین رنگی مشابه طراحی دوربین سه گانه این گوشی دارد. اما در واقع این دوربین تنها دارای لنز 20 مگاپیکسلی سونی IMX376 است و دو لنز آن حسگر تصویر هستند و فقط شبیه آیفون 13 طراحی شده اند.

این دستگاه از پردازنده 12 نانومتری MediaTek Helio P70 با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. این گوشی همچنین دارای یک اسلات کارت microSD برای افزایش فضای ذخیره سازی است. انرژی این دستگاه توسط یک باتری 4380 میلی آمپر ساعتی تامین می شود. این باتری از فناوری شارژ سریع 18 واتی پشتیبانی می کند. این دستگاه بر روی یک شرکت نرم افزاری سفارشی به نام Doke OS اجرا می شود و دارای سیستم عامل اندروید 11 است.

Black Wave A95 نیز ویژگی های متفاوتی دارد. این گوشی «حالت بازی» در خود دارد که مملو از رم است تا فضای لازم برای بازی را فراهم کند. علاوه بر این، تمامی تماس‌ها و پیام‌های پاپ‌آپ مسدود می‌شوند تا مزاحمتی برای کاربر ایجاد نشود. این گوشی همچنین دارای ویژگی هایی مانند کلون تلفن و حالت تاریک است.

منبع: gizmochina

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما