روز مبارک در قطر؛ در دوحه چه می گذرد؟

[ad_1]

قطر به عنوان “ورزش سه” شایسته بهترین ارباب است. این عبارتی است که بر روی دیوارهای کرنیش و در امتداد خلیج فارس دیده می شود. جایی که این حصار به پایان می رسد، زیبایی را ببینید. امواج زیبا، رنگ های روشن و زیبا، نورپردازی، آسمان خراش ها و مغازه ها همه نشان می دهد که کشور برای جام جهانی آماده است.

از سوی دیگر، مردم عرب زبان در رستوران ها قدم می زنند. قطری ها، مصری ها، الجزایری ها، سعودی ها و صدای آنها نیز شنیده می شود. در این بین، می توان برخی از زنان را دید که لباس های مشکی محلی به تن دارند، گاهی اوقات فقط چشمانشان. همچنین مردانی که معمولا دامن های بلند می پوشند. عده‌ای هستند که لباس‌های معمولی و موسیقی بازی می‌پوشند که برای جمعیت زیادی جذابیت دارد.

با توجه به متن دیوار، قطر برای بهترین صاحبان خانه مناسب است. اما قطر چیست؟ قطر کیست؟ و چرا می گویند قطر شایسته بهترین هاست؟ وقتی فقط 300000 قطری اصلی آنجا بودند؟ از سوی دیگر، تنها بخش کوچکی از این جمعیت، جام عرب را که پس‌زمینه جام جهانی است، از نزدیک تماشا خواهند کرد.

ورزشگاه ها در برخی مسابقات تقریبا خالی است. عراق – بحرین، فلسطین – عربستان سعودی. قطری ها عاشق بازی فوتبال هستند اما مجبور نیستند به استادیوم بروند. بسیاری از آنها دوست دارند جلوی تلویزیون بخوابند. اگر می خواهند به ورزشگاه بروند، می خواهند بازی تیم های قطری را از نزدیک تماشا کنند.

از سوی دیگر، دو میلیون نفر از جمعیت قطر را مهاجران تشکیل می دهند. افرادی که اغلب برای کار و ساخت و ساز به این کشور می آیند، جام جهانی 2022 را تحت تاثیر قرار می دهند و گاهی در شرایط سخت چنین می گویند.
آنها از کشورهای ورزش دوست مانند نپال، بنگلادش و هند آمده اند، اما فرهنگ فوتبالی بالایی ندارند.

در واقع می توان گفت جام جهانی در کشوری برگزار می شود که چندان ورزش را دوست ندارد. همچنین این امکان وجود دارد که شبکه جهانی وب در دوحه و برخی مناطق اطراف آن که بسیار زیبا و زیبا هستند در دسترس باشد. همچنین امنیت مضاعفی در محوطه جام جهانی وجود دارد که بسیار مهم است.

اما در کشوری که هزاران دلار برای برگزاری مهم ترین ورزش جهان هزینه کرده است، هیچ علاقه ای وجود ندارد. در واقع می توان گفت که پول از ورزش مانند روغن لزج سرازیر می شود و روی آن تاثیر می گذارد. این بدان معناست که پول همچنان نقش مهمی در صنعت و ورزش بازی می کند.

هشت استادیوم در قطر ساخته شده است که تقریباً همگی جدید هستند. شش عدد از آنها در جام های عربی استفاده می شود. استادیوم های بزرگی که همگی در ساختشان آینده نگر هستند.

در مجموع می توان گفت که دوحه به زودی پایتخت فوتبال جهان خواهد شد. در انتهای خط مترو ما یک زمین فوتبال وجود دارد. صدها داوطلب، از جمله مهاجران، هنوز در آنجا حضور دارند، حتی در مسابقات بدون حضور. با این حال، ساخت و ساز هنوز در حال انجام است و کشور همچنان خود را برای جام جهانی آماده می کند.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما