رنگنیک باید باخت را در مسابقات جبران کنیم

[ad_1]

کد خبر: 1796764/52 ib

زمان: 19:43 قبل از ظهر
1395/09/1400 dr hab

بازدید: 5,135 ib

رالف رانگنیچ، سرمربی منچستریونایتد معتقد است که هنوز خیلی زود است که درباره شانس این تیم برای قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کنیم.

به گزارش “ورزش سه”، منچستریونایتد فردا شب در دومین دیداری که رالف رنگنیچ هدایت این تیم را برعهده دارد به مصاف پسران می رود. شیاطین قبلاً به لیگ قهرمانان اروپا راه یافته اند و بازی فردا برای آنها جشن خواهد بود و می تواند به آوردن ایده های رالف رانگنیچ به تیم کمک کند.

رالف رانگنیچ در یک کنفرانس خبری قبل از دیدار با پسرها گفت: همانطور که نمانیا (ماتیچ) گفت: “اگر بازی را ببری، این بهترین ابزار برای بازیابی اعتماد به نفس است. در چهار بازی گذشته، ما یک چک بردیم، بنابراین وضعیت برای آنچه که آنها باید ایده من باشند، خوب بود. فوتبال قدم اول انجام شد و حالا وقت آن است که به مرحله بعد برویم.

موفقیت فقط از طریق ارتقا به دست می آید. اگر بتوانیم تیم را تا شش ماه آینده رو به جلو نگه داریم، موفقیت حاصل خواهد شد. بازی یکشنبه دید که تیم چه کاری می تواند انجام دهد. هنوز جای پیشرفت وجود دارد. ما هر سه بازی اول خود را از آوریل در اولدترافورد جمع آوری کرده ایم. اکنون واضح است که ما باید این موضوع را مهم کنیم.»

منچستریونایتد شانس قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را دارد“خیلی زود بود که در مورد آن صحبت کنم. من فقط یک هفته به اینجا آمدم و فقط یک بازی با تیم انجام دادم. با این حال، واضح است که در یک باشگاه در هر چالشی فکر وجود دارد.” ما عاشق پسرها شدیم و حالا باید این کار را انجام دهیم. “

پرونده ادینسون کاوانی و رافائل وارانهر دو نتوانستند فردا بازی کنند، اما امروز در تمرین بودند. ادینسون حتی دیروز تمرین کرد، اما رافائل برای اولین بار امروز تمرین کرد. من مشتاقانه منتظر تمرین هر دو هستم. تمام هفته آینده.” کار بسیار خوبی است که می توان انجام داد. برای داشتن آنها.”

[ad_2]

Roy Christensen

متخصص اینترنت دانشجو. نینجا فرهنگ پاپ. علاقه مندان پرشور توییتر.

تماس با ما