رئیس پلیس راهور مجازات سیگار کشیدن شیشه خودرو به قوت خود ادامه می‌دهد

[ad_1]

شیشه های ماشین دودی تغییری است که رانندگان برای ماشین خود ایجاد می کنند و اتفاقاً راننده مورد علاقه آن است.

رئیس پلیس راهور: مجازات سیگار کشیدن خودروهای شیشه ای ادامه دارد [به روز رسانی] – نوامبر 1400

پلیس راهور با اشاره به رای دیوان عدالت در جریمه خودروهای شیشه ای سیگاری گفت: نباید از رای هیات عمومی دیوان سوء استفاده کرد. دادگاه حکم داد که فاصله سه متری برای معاینه پزشکی معتبر نبوده و عدد سه متر به اشتباه استفاده شده است و مجازات آن با تشخیص پلیس است.

وی در ادامه گفت: اینکه دادگاه آن را حذف کرده مربوط به حذف سمت است یعنی در همان محل ثبت نشود که ما هم موافقیم. البته اگر خودرویی با جریمه بیش از سه میلیون تومان گرفتار شود، هنگام برداشتن شیشه باید آن را تعمیر کند».

رئیس پلیس راهور ناجا قانون جریمه مصرف شیشه را 2114 اعلام کرد و گفت: این جریمه در شهرهای بزرگ 52 هزار و 500 تومان و در سایر شهرستان ها 31 هزار و 500 تومان است.

وی گفت: یعنی خودرو در یک چهارراه جریمه می شود و در تقاطع دیگر اگر پلیس آن را پیدا کند جریمه می شود و جریمه آن هم محدودیت دارد. وجود ندارد. “

هادیان فر گفت: این آزمایش یک عامل تشخیصی است و البته در مدل ها و دتکتورهای دود تولیدی کارخانه هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه چه افرادی می توانند بیشتر از عینک دودی استفاده کنند، گفت: افراد پلیس و نیروهای امنیتی می توانند از عینک دودی استفاده کنند. حتی افراد مبتلا به این بیماری در صورتی که راننده باشند و خودرو به نامشان باشد، می‌توانند با مراجعه به ایستگاه‌های اتوبوس شهری، به صلاحدید پزشکی گواهینامه خود را دریافت کنند.»

پلیس راهور ناجا گفت: سیگاری های غیراستاندارد هم در مسائل حقوقی و ایمنی و هم در همه کشورها مجرم هستند.

وی گفت: در 7 ماهه امسال 871 هزار خودرو بابت عینک دودی جریمه شدند که از این تعداد 316 هزار خودرو در جاده و 554 هزار خودرو در داخل شهر بوده است.

رئیس پلیس راهور ناجا درباره تعداد خودروهای دارای دنده ضد دود گفت: با توجه به بیماری کرونا، تعداد را اعلام کرده‌ایم اما در گذشته نیاز به درمان بود و سپس شماره و مجوز تغییر کرد. تعویض پلاک

دیوان عدالت اعلام کرده است که استفاده از وسایل نقلیه سیگاری یک حق عمومی است. [به روز رسانی] – نوامبر 1400

بر اساس رای هیأت عمومی دیوان عدالت، برای خودروهای دارای شیشه دودی تعیین فاصله 3 متری برای شناسایی راننده و سرنشینان اقدامی محسوب نمی شود و در صورت وجود تخلف، قبض کافی است و حذف می شود. محدودیت های. اثر سیگار کشیدن شیشه مورد نیاز نیست.

ایرادات مقامات جمهوری اسلامی ایران را پیگیری کرده و خواهان لغو این قانون هستند. 135/355/407 مورخ 30/6/96 و 13/5/355/990 مورخ 18/12/97 استانداردهای دود کردن شیشه خودرو و شناسایی راننده را ذکر کرده و سرنشینان خودرو باید از فاصله دور ببینند. سه متری و در صورتی که به گفته کارشناسان، راننده و سرنشینان فاصله سه متری را نبینند، یک چاه قبض باید شیشه دود را خارج کند.

هیأت دادگستری پس از بحث و تبادل نظر و با توجه به نظرات شورای حکام و افکار عمومی، اظهار داشت که بر اساس ماده 21 قانون پژوهش، این تخلف در سال 1389 ابلاغ شده است و مجازات آن تخلف از قوانین مربوط به حمل و نقل و تردد با احتیاط به مکان، زمان، وقوع و نوع تخلف مورد نیاز طبق مصوبه هیأت مدیره بوده است.

بنابراین، قانون که فاصله 3 متری را تعیین می کند، قانون و ارزیابی دائمی را برای تاییدیه های پلیس تعیین می کند، به دلیل تغییر فصل، آب و هوا و ساعت روز، خارج از دستور ضوابط پخش ممنوع است. و قابل حذف است. همچنین هیأت عمومی دیوان عدالت پس از اعلام جریمه توسط پلیس، تأثیر رفع اثر ته سیگار را تکذیب کرد و با این استدلال که قانونگذاران به تخلف از این قانون و محدودیت های پلیس اذعان دارند. “قانون در برخی موارد از جمله قانون پارکینگ و جریمه. خودرو برای برداشتن بلوک، اما باید ته سیگار را پس از اعلام جریمه حذف کند، قانون مشخص نیست و دستورالعمل باید حذف شود.

بنابراین برای خودروهای دارای عینک دود، تعیین فاصله 3 متری برای شناسایی راننده و سرنشینان نیست و در صورت تخلف از قبض کافی است و نیازی به رفع اثر شیشه دود نیست. .

موقعیت های جدید برای استفاده پلیس از عینک سیگاری [به روز رسانی] – ۹۸ ۹۸

سرهنگ حسن عابدی، جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به برخورد پلیس با خودروهای غیراستاندارد و امتناع از دود کردن شیشه‌ها گفت: این حق ماهیت پلیس است.

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بر اساس حکم ۲۱۱۴ جدول جرایم رانندگی مبلغ ۵۰۰ هزار ریال برای تداخل لیوان شیشه غیر شرب سیگار تعیین شده است.

طبق قوانین آزمایشگاهی وجود برچسب شیشه دودی (حتی 40 درصد نور) بر روی شیشه عقب خودرو مجاز نیست و در صورت بله، برگه چک فنی صادر نمی شود اما در صورت وجود. شیشه عقب یک جعبه دود است نه برچسب (مثل پورشه، لکسوس و 2) بدون تداخل در کارت تست. لازم به ذکر است شیشه دودی (لیبل یا شیشه دودی کارخانه) در جلو و عقب شیشه در صورت مشاهده سرنشینان خودرو مشکلی برای ارائه ارزیابی ندارد.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا پلیس به اجرای قانون خودروهای داخلی و خارجی در زمینه شیشه دودی بی توجهی می کند، گفت: فضای داخلی خودرو از فاصله 3 متری دیده می شود و اینطور نیست. موردی که پلیس قانون شیشه‌های خودروهای خارجی را اجرا نمی‌کرد و شیشه‌های خوب خودروهای داخلی را در کارخانه دخانیات راه‌اندازی می‌کرد.»

شیشه دودی

سرهنگ عابدی افزود: در هر وسیله نقلیه اعم از ایرانی و خارجی، اگر سرنشینان آن از فاصله سه متری قابل شناسایی نباشد، مشمول سیاست پلیس می شود؛ البته شیشه های دودی زیاد است. ثبت نشده است، جایی که راننده باید سعی کند آنها را حذف کند.”

موقعیت های جدید برای استفاده پلیس از عینک سیگاری [به روز رسانی] – ما 4

ستوان سرهنگ سید مسلم موسوی پناه گفت: طبق قانون سیگار کشیدن شیشه خودرو به گونه ای ممنوع است که افراد خارج از خودرو افراد را در خودروی حدود 5 متری نبینند.

این زمانی است که این فاصله قبلاً 3 متر گزارش شده بود.

وی افزود: در صورت مشاهده این خودروها توسط خودروی پلیس، متخلف 50 هزار تومان جریمه می شود.

موسوی پناه با بیان اینکه کشیدن شیشه خودرو باعث کاهش دید راننده در محیط خود به ویژه در هوای بد و تاریکی هوا می شود، گفت: اهمیت خود باعث برخورد خوب می شود.

در نهایت رئیس بهداشت و رهبری پلیس راهور فاتب به رانندگان دستور داد شیشه خودرو را دود نکنند.

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما