دشان به ژیرو پاسخ می دهد. بنزما باید توپ طلا را ببرد

[ad_1]

کد خبر: 1791074/29 ib

زمان: 14:23
1397/08/1400 dr hab

بازدید: 1,068 ib

سرمربی فرانسوی از بازگشت کریم بنزما به تیم ملی جلوگیری کرد و به اظهارات اولیویه ژیرو پاسخ داد. او همچنین معتقد است کریم شایسته توپ طلا است.

به گزارش “ورزش سه”، از روزی که کریم بنزما در مورد مقایسه اش با اولیویه ژیرو (او خود را با ماشین فرمول یک و ژیرو ماشین کارتینگ مقایسه کرد) پاسخ منفی داده است، بذر درگیری بین دو بازیکن فرانسوی و بحث اخیر تیم فوتبال میلان نیز ثابت می کند که هنوز بین دو طرف بلاتکلیفی وجود دارد.

ژیرو در مصاحبه با مجله اکیپ درباره بازگشت بنزما گفت:من این را می دانم، مثل هر ورزشکاری که توسط مربی تیم ملی به سربازی دعوت می شود. تصمیم آنها این است که بنزما را دعوت کنند. من او را درک می کنم. فکر کن زودتر به من تذکر دادند.» من هم این فرصت را داشتم که در تیم ملی در این مورد با او (دشان) صحبت کنم.»

ژیرو افزود:بازگشت بنزما به تعادل تیم ما آسیب می زند و بازی ما را تغییر می دهد. من این را به عنوان یک هدف واقعی می گویم، نه از روی خشونت یا تعصب. من هرگز با او مشکلی نداشته ام. او خیلی تغییر کرده و بالغ تر شده است.” ما هر روز در تیم های ملی با هم غذا می خوریم.”

دیدیه دشان سرمربی تیم ملی فرانسه در واکنش به اظهارات اخیر ژیرو در دفاع از تصمیم خود برای دعوت بنزما گفت:مهمترین چیز برای من صحبت مستقیم و صادقانه ای بود که با بازیکنان در مورد آن داشتم و خود ژیرو می دانست که من در مورد چه چیزی صحبت می کنم.

دشان پاسخ ژیرو را داد که پس از فینال لیگ اروپا او را به تیم ملی دعوت نکرده بود.

دشان همچنین به عملکرد کریم برای توپ طلا اشاره کرد:“توپ طلا جایزه معتبری است و برای تمام کارهایی که بنزما در طول سال برای رئال مادرید و تیم ملی انجام داده است، امیدوارم او برنده شود.”

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما