دسترسی کاربران چینی به چندین وب سایت اصلی ارز دیجیتال & Zomit محدود شده است

[ad_1]

در پی سرکوب پول دیجیتال توسط دولت چین ، بزرگترین پایگاه کاربران جهان به وب سایت های اصلی مانند CoinGecko ، Kevin دسترسی پیدا کرده است. CoinMarketCap و TradingView مسدود شده است.

کاربران از این وب سایت ها برای مشاهده قیمت انواع ارزهای رمزنگاری شده استفاده می کنند. دو پلتفرم ، Kevin Geko و Kevin MarketCup ، اطلاعات ارزهای رمزنگاری شده را ارائه می دهند و Market Watch موضوعات مورد بحث برای بازارهای مالی را ارائه می دهد.

طبق گزارشات رمزگشایی، دولت چین تأیید کرد که پلتفرم کوین گکو و کوین مارکتکاپ IP آنها را به IP هایی تغییر داده است که توسط دولت چین ممنوع شده است. اما به نظر می رسد که هر دو سایت توسط دولت چین و فایروال های اصلی آن مسدود شده اند.

Greater China Firewall نام بدی در این کشور است که برای کنترل اینترنت و سانسور برخی وب سایت های خارجی مانند Google ، Twitter و Facebook استفاده می شود.

کوین مارکت کپ و کوین گکو

بابی اونگ ، بنیانگذار و مدیرعامل کوین گکو ، در بیانیه ای گفت:

ما هیچ IP IP چینی را مسدود نمی کنیم.

به عنوان یک آزمایش در داخل Greatfire.org، هر دو سیستم عامل در حال حاضر کامل هستند و 100 blocked مسدود شده اند. این امر در صنعت تجسم نیز صدق می کند.

آنگ افزود:

به نظر می رسد چین محدودیت های زیادی را بر تجارت دیجیتال اعمال کرده است ، این بار کوین گکو را در لیست سانسور خود قرار داده است تا دسترسی کاربران خود به اطلاعات بازار ارزهای رمزنگاری شده را قطع کند.

گزارش ماهانه بیت کوین

صورتحساب ماهانه بیت کوین

تقویت بازار ارزهای دیجیتال

تلاش های چین برای محدود کردن دسترسی خود به صنعت اطلاعات ارزهای رمزنگاری شده مطابق با قوانین فدرال است که استفاده از منابع دیجیتالی برای پرداخت یا سایر معاملات مرتبط را ممنوع کرده است.

جمعه گذشته (2 اکتبر 1400) ، بانک چین علاوه بر نقض قانون ارائه خدمات به معامله گران چینی از طریق دفاتر خارجی ، اعلام کرد این نام عملیات مرتبط با ارزهای رمزنگاری شده ، از جمله تجارت و انتشار را ممنوع می کند. توکن نیز منتشر شده است.

مبادلات عمده ای مانند Bainance و Hubei Global به سرعت به رسانه ها حمله کردند و مشتریان جدید چینی را ثبت نکردند.

مقالات مرتبط:

دولت چین در اوایل سال 2021 (زمستان 1399) به سختی های بازاریابی دیجیتال پرداخت و با محدود کردن آن ، اکنون با تشدید این محدودیت ها ، یکبار دیگر بر تجارت تأثیر گذاشته است.

Spark Money ، یکی از بزرگترین دریاچه ها است دهلیز جدا شده جهان مستقر در هانگژو ، روز دوشنبه (26 اکتبر 1400) اعلام کرد که عملیات خود را در چین و خارج از آن از 30 سپتامبر 2021 (8 اکتبر 1400) پایان می دهد.) و در این راستا ، علی بابا ، تجارت الکترونیکی جهانی غول تجارت همچنین پایان فروش تجهیزات تخصصی روی پلتفرم خود را اعلام کرده است.

نظر شما در مورد در دسترس نبودن این سایت در چین چیست؟ آیا دولت چین استفاده از منابع دیجیتالی را به طور کامل محدود کرده است؟

[ad_2]

Makayla Massey

کاشف برنده جایزه کل معتاد زامبی. متعصب فرهنگ پاپ بی عذرخواهی. تواهولیک.

تماس با ما