خرید هارد گیمینگ Western Digital Black (P10 & 038 D10) از مهرگان آی تی & زومیت

[ad_1]

امروزه با توجه به گستردگی مدل های هارد اکسترنال در بازار و نیاز بسیاری از کاربران به این محصول، انتخاب بهترین هارد اکسترنال به کاری دشوار تبدیل شده است. در این راهنما سعی بر این است که با مقایسه دو هارد سری Western Digital Black انتخاب مناسبی را پیش روی شما قرار دهیم.

اگر بخواهیم دو هارد دیسک را از نظر کیفیت و عملکرد مقایسه کنیم تا بفهمیم کدام یک برای کار ما بهترین است، باید چند فاکتور کلیدی را در نظر بگیریم. قبل از چرخش دیسک، سپس سرعت خواندن و نوشتن به طور منظم و تصادفی و در نهایت حافظه پنهان. بدیهی است که هر چه سرعت انتقال دیسک و انتقال اطلاعات بیشتر باشد، کارایی هارد دیسک داخلی یا خارجی ما بیشتر و نیاز به عملیات سنگین بیشتر است. کش هارد دیسک همچنین به کاهش تاخیر داده ها و در نتیجه انتقال سریعتر کمک می کند.

بی مهرگان فناوری اطلاعات

هارد اکسترنال 2.5 اینچی سری وسترن دیجیتال P10:

این هارد اکسترنال 4 ترابایتی برای گیمرهایی طراحی شده است که می خواهند با افزایش فضای ذخیره سازی درایو بازی خود، عملکرد کنسول یا کامپیوتر خود را به حداکثر برسانند.

درایو بازی WD_BLACK P10 می تواند تا 125 بازی را ذخیره کند. سرعت هارد دیسک این هارد 5400 دور در دقیقه و سرعت خواندن و نوشتن متوالی آن 130 مگابیت بر ثانیه است. همچنین این سرعت در حالت تصادفی به 120 مگابایت بر ثانیه می رسد.

در یک سری هارد اکسترنال P10 Western Digital وقتی صحبت از انتقال داده از یک درایور می شود، 12 چند ثانیه طول می کشد تا پوشه 1/2 گیگابایتی جایگزین شود. این هارد دیسک در فضای ذخیره سازی PCMark 7 امتیاز بالایی دارد تا بتواند انتظارات گیمرهای حرفه ای را برآورده کند. فروشگاه مهرگان آی تی هاردی نمای بیرونی مشکی سری p10 با گارانتی 24 ماهه مهرگان تجارت نصر.

بی مهرگان فناوری اطلاعات

هارد اکسترنال 3.5 اینچی سری وسترن دیجیتال D10:

این هارد اکسترنال 8 ترابایتی مانند سری P10 است که برای گیمرهایی طراحی شده است که می خواهند با افزایش فضای ذخیره سازی درایو بازی خود، عملکرد کنسول یا رایانه خود را به حداکثر برسانند. سرعت چرخش دیسک این هارد 3.5 اینچی 7200 دور در دقیقه است. دیسک سخت خارجی D10 سرعت اتصال وسترن دیجیتال برای خواندن و نوشتن 625 مگابایت بر ثانیه است. همچنین دارای سرعت خواندن و نوشتن تصادفی 250 مگابایت بر ثانیه است.

این پاور درایو مجهز به تهویه مطبوع با کارایی بالا است، عملکرد بالایی را به دست می آورد و به شما این امکان را می دهد که بدون محدودیت بازی کنید و بازی خود را همانطور که انتخاب می کنید بدون وقفه اجرا کنید. لازم به ذکر است که حافظه خارجی این هارد دیسک می تواند به صورت افقی یا عمودی باشد. فروشگاه مهرگان آی تی هاردی مشکی خارجی سری P10 با گارانتی 24 ماهه مهرگان تجارت نصر.

کدام را انتخاب کنیم؟

اگر بخواهیم به هدف نهایی برسیم و بفهمیم کدام یک از دو درایو بالا برای گیمر متخصص بهتر است؛ باید بگوییم که هارد اکسترنال D10 برنده این مسابقه است. با توجه به چرخش سریع دیسک با سرعت خواندن و نوشتن به صورت منظم و تصادفی و از همه مهمتر این سری هارد اکسترنال وسترن دیجیتال مجهز به تهویه مطبوع می باشد. هارد اکسترنال Black D10 عملکرد بهتر، خرابی و خطای کمتری نسبت به هارد اکسترنال Black P10 Western ارائه می دهد و برای گیمرهای متخصص مناسب است.

اما اگر به دنبال یک هارد اکسترنال با قیمت ارزان تر یا یک گیمر حرفه ای هستید، ما هارد اکسترنال Black Western Series P10 را پیشنهاد می کنیم. علاوه بر قیمت مناسب، می تواند نیاز شما را به عنوان یک استارتر برای یک گیمر حرفه ای برآورده کند.

لازم به ذکر است که هر دو هارد اکسترنال وسترن دیجیتال علاوه بر کامپیوتر به هر کنسولی قابل اتصال هستند.

شرکت مهرگان تجارت نصر پیشرو در زمینه تجهیزات کامپیوتری، پشتیبانی و خدمات پس از فروش با شناخت مهرگان تجارت نصر (MTN) آماده خدمت رسانی به دوستان خوبمان می باشد. می توانید به وب سایت شرکت (مطالب بیشتر از آیتیبا محصولات و خدمات ما آشنا شوید و این دو محصول را خریداری کنید.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما