خرید دیزل ژنراتور قیمت دیزل ژنراتور 20 آبان پارت دیزل

بنابراین از طریق یک محفظه فلزی با عنوان کانوپی که بر روی شاسی نصب شده است، کل دستگاه در داخل یک محفظه قرار می‌گیرد. هدف از نصب کانوپی، عایق‌بندی صوتی برای مکان‌هایی مثل هتل‌ها، بیمارستان‌ها، ساختمان‌های مسکونی و تجاری و همچنین جلوگیری از ورود رطوبت و گرد و خاک در هنگام استفاده از ژنراتور در فضاهای باز، نظیر معادن و پروژه‌های عمرانی است. در استفاده از دستگاه‌های ژنراتور برق معمولا از اتاقک مخصوصی برای قرارگیری دستگاه در آن استفاده می‌شود، تا مجموع سیستم را از خطر عوامل جوی محفوظ نگاه دارد و مانع از ارتعاش صدای کارکردن موتور به محیط بیرونی شود. به طور مثال اگر شما از یک دیزل ژنراتور با توان 100 کاوا استفاده می‌کنید، که به طور متوسط 80 کاوا بار مصرفی را متحمل می شود، متوسط مصرف سوخت در هر ساعت، برابر ١٠ لیتر خواهد بود.

دیزل ژنراتور
دیزل ژنراتور

تجهیزات کنترلی و حفاظتی ژنراتور نیز کار راه‌اندازی و مانیتور کردن بخش‌های اصلی آن را برعهده دارند. در ادامه به توضیح کامل بخش‌های مختلف دیزل ژنراتور و انواع کاربرد آن اشاره می‌کنیم. گاهی افزایش تصاعدی هزینه مصرف برق در برخی تجهیزات و ماشین آلات صنعتی به حدی افزایش پیدا می‌کند که ادامه روند تامین انرژی الکتریکی برای آن سیستم، مقرون به صرفه نیست.

نحوه نگهداری اصولی دیزل ژنراتور ها

از تامین برق اضطراری در حد چند دقیقه گرفته تا تامین برق کشتی و قطار در این بازه قرار می گیرند. کار شرکت های فعال در این زمینه، ارائه خدمات تخصصی برای تعمیر، نگهداری و کوپله دیزل ژنراتورهاست.

  • یک مدل از ژنراتور به صورت استند بای ژنراتور ممکن است لازم باشد تا فقط چند ساعت در ماه عمل کند اما مدل‌های دیگری از ژنراتورهای پرایم هستند که باید به صورت پیوسته عمل کنند.
  • بعد از اینکه جریان الکتریکی تولید شد می‌توان این جریان را وارد قسمت‌های دیگر کرد و آن را به جریان برق تبدیل نمود.
  • که عمده فعالیت این شرکت تولید و پشتیبانی انواع موتور های دیزلی و گازسوز می باشد و فعالیت خود را از سال (1918) در فرانسه شروع کرده است و بیش از یک قرن سابقه درخشان در این حوزه دارد.

به این نحو تبدیل به منبع مهمی برای تامین برق اضطراری و موقت باشند.توان ژنراتورها بر حسب کاوا سنجیده می‌شود. کاوا عبارت است از واحد اندازه‌گیری استاندارد در تولید برق که به کیلوولت آمپر نیز شناخته می‌شود.اما این دستگاه چگونه کار می‌کند؟ در عنوان‌های بعدی این مورد را نیز برایتان شرح می‌دهیم. کاربرد اصلی دیزل ژنراتورها تولید برق در مواقع اضطراری، بحران های بلایای طبیعی و به عنوان یک نیروگاه‌های موقتی است.

تست باتری دیزل ژنراتور

هنگامی که موتور دیزل میل لنگ را می چرخاند ، سیم ها سپس در سراسر میدان مغناطیسی حرکت میکنند ، که می تواند بارهای الکتریکی را در مدار القا کند.

دیزل ژنراتور

مهم ترین کاربرد این دستگاه که عموم مردم نیز با آن آشنایی نسبی دارند، کاربرد در تولید برق اضطراری است. در صورتی که به هر دلیلی به برق شهری دسترسی نداشته باشید، می توانید از انواع دیزل ژنراتور استفاده کنید. دیزل ها در انواع مختلفی به بازار عرضه می شوند و می توان از آن ها هم در مصارف خانگی و هم در کارخانجات صنعتی به خوبی استفاده کرد.

این دستگاه‌ها از موتورهای دیزل برای تولید برق استفاده می‌کنند و با کمک سیستم تبدیل مکانیکی به الکتریسیته، انرژی الکتریکی ژنراتور دیزلی مورد نیاز را تأمین می‌کنند. از این رو، اولین قدم تعیین تمام بارهای سایت است که نیاز به آلترناتور و موتور دیزلی دارند.

Markus Saunders

درونگرا. نینجا دارای گواهی فرهنگ پاپ. نویسنده. مدافع غذا عاشق موسیقی پرشور.

تماس با ما