توییتر قصد دارد با موقعیت جدید خود از نخبگان محافظت کند تات

[ad_1]

توییتر قصد دارد با حمله به دیگران در ماموریت مخفی خود به نام “پروژه نگهبان” از هویت شخصیت ها و کاربران متضاد پلتفرم خود که بسیاری از دنبال کنندگان آن را دنبال می کنند محافظت کند.

طبق گزارش بلومبرگ، این پلتفرم هزاران کاربر از جمله نوازندگان، ورزشکاران، روزنامه‌نگاران و دیگران را که به‌ویژه آسیب‌پذیر هستند، ثبت کرده است. گسترش و برنامه‌ریزی برای محافظت از آنها در برابر حملات دیگران با استفاده از روش‌های خودشان.

توییتر

پروژه جدید توییتر برای کاهش محتوای تبلیغاتی نامناسب

بلومبرگ در بیانیه خود نوشت که وقتی توییتر گزارشی مبنی بر حمله به یکی از این صندوق‌ها دریافت می‌کند، تیم مدیریت محتوای پلتفرم آن را سریع‌تر از سایرین کنترل می‌کند. ایده اصلی محافظت از توییتر جلوگیری از انتشار محتوای نامناسب و همچنین محافظت از کاربران مهم آن است.

جوئل راث، مدیر ادغام توییتر، به بلومبرگ گفت که کاربران نام‌های جدید شبکه‌های اجتماعی فقط افراد مشهور نیستند. همه کاربرانی که توسط کاربران توییتر تهدید می شوند ممکن است به طور موقت در این لیست قرار بگیرند.

همانطور که در این گزارش توضیح داده شد، زمانی که توییتر پیام‌های نژادپرستانه زیادی در مورد یک کاربر شناسایی کند، کاربر به اپلیکیشن پلتفرم اضافه می‌شود و کاربر دیده نمی‌شود. گاهی اوقات، کاربران می توانند از توییتر برای محافظت بیشتر درخواست کنند.

برخی از کاربرانی که نامشان در لیست نگهبانان سابق آمده است عبارتند از وائل غنیم، فعال اجتماعی مصری و اسکات گوتلیب، کمیسران سابق سازمان غذا و داروی ایالات متحده. توییتر همچنین از این برنامه برای محافظت از روزنامه نگارانی که محتوای بحث برانگیز را گزارش می کنند، استفاده خواهد کرد.

علاوه بر این پروژه، توییتر از تعدادی فاکتور کلیدی برای برجسته کردن پاسخ خود به هشدارهای کاربران، از جمله تعاملات رسانه‌های اجتماعی، تعداد فالوورهای کاربران و اینکه آیا توییت مشکلی را گزارش کرده است، استفاده خواهد کرد.

اوایل این ماه، جک دورسی از سمت مدیرعاملی توییتر کنار رفت و پاراگ آگراوال جایگزین او شد. از آن زمان تغییرات قابل توجهی در پلتفرم ایجاد شده است و به نظر می رسد این پروژه جدید بخشی از آن باشد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما