تازه کشتار پرندگان مهاجر در رار ر کشتار ۶۰۰ قو در دو روز

[ad_1]

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

به گزارش ایرنا، بازار فریدونکنار در استان مازندران، ملغمه سیاهی از خرید و فروش پرندگان مهاجری است که به امید گذراندن روزهای سرد زمستان به تالاب های ایران به ویژه فریدونکنار پناه می دهند غافل از آن دسته از آنها که آخرین پروازها هستند چون هزاران متر تور هستند. گفت: داخل نمی شوم.

رار دقیقی از تعداد پرندگانی نی یای زمستان گذرانی وارد تالاب های ایران می شوند در م اما تخمین زده می ر نصف یون یون در در در نی نی نی نی نی نی فرود می آیند و بقیه دراسر کشور پخش می کنند. دیادی از آنها به روش یای مختلف قتل فام می شوند.

گونه های مختلف از انواع پرندگان کنار آبزی، آبچلیک ها، پاچلک ها، سلیم ها، انواع حواصیل ها، باکلان ها، انواع مرغابی، غازها، قوها، پرندگان شکارگر آنها مانند شاهین ها، عقاب ها، جغدها و قوش ها به این منطقه هستند. مهاجرت می اما خانه ابدی بسیاری از آنها را تخت یای بازار فروش نان وحشی فریدونکنار می می.

سالهاست که دوستداران محیط زیست و حیات وحش مخالفت خود را با فعالیت های بازار فروش وحشی فریدونکنار اعلام کردند اما راه به جایی نبردند، چون این بازار گویی هر سال نسبت به سال قبل از داغ تر برپا می شود و همین مسئله باعث می شود تا پرندگان شکار شوند. استان های دیگر مانند گیلان به، این بازار سرازیر زیر. در دراق قیمت نجومی نان در این ینازار خود کافی است تا هر فردی یای شکار آنها وسوسه شود.

به عنوان مثال یک غاز وحشی ۳۵۰ رار تومان، یک بایابی بین ۲۰۰۲۵۰ و یک باب کوچک به مام خوتکا با ۲۰۰ گرم وزن ۷۰ رار تومان و فروش می‌شود. در حالی که پرندگان با این قیمت ها خرید و فروش می شوند که عاملان برپایی این بازار را به نام بازارهای فقرا این سیاهچاله را سرپا نگه داشته اند، مطمئنا با این قیمت های بسیار بالا این بازارها فقط افراد متمول هستند چون هیچ فرد فقیری برای 200 گرم است. گوشت آنهم نه گوشت خالص ، 77 7 رار تومان نل نمی توانید.

من اول و آخر هستم و اول و آخر هستم گفت داخل نمی شوم اگر سوال یا ابهامی دارید دریغ نکنید با ما تماس بگیرید.

مدتی است که از دوستداران حیات وحش کارزار درخواست تعطیلی بازار برای وحشی فریدونکنار را راه انداخته اند که عبدالرضا باقر کنشگر محیط زیست و یکی از اعضای این کارزار به ایرنا گفت: 12 هزار و 700 امضا برای این کارزار گرفته شده است که تلاش می کنیم. این اولین بار است که این کتاب را می خوانم و اولین بار است که این کتاب را می خوانم.

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟

باقری گفت: چند سال قبل از پرندگان وحشی فریدونکنار تعطیل شد اما دوباره فعال شد، حتی در داخل شهر تابلوهای تبلیغاتی فعالیت این بازار را هم نصب کرده اند، این در حالی است که پرندگانی که شکار می شوند و بر روی تخت های این بازار هستند. Uc گیرنده فهرست uc uc uc uc uc uc uc uc uc uc uc بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر بر، ،، یغ تب تب تب کنند.

گفت: من خدای پدران شما، خدای اسرائیل هستم.

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید و چرا در دلهای شما شک و تردید پدید می آید؟

کرداقری تاکید کرد: فرهنگ سازی در زمینه گوشت این پرندگان می نداند نقش مهمی هشاهش شکار آنها داشته باشد، به نان نال در زازار پرندگا ز قیمت شتهشته می شود تفاوت این دو زاز در وحشی چون و پرورشی آنها چون این گونه ندا است. انداخته اند که گوشت پرنده وحشی خوشمزه تر ست ن سف گردد یغ یغ یغ یغ ست ست ست یغ شود یغ گرفته است.

وی ادامه داد: امسال حدود 800000 یک مرح ه ه ه ه رد رد ز ز ز ز ز ز ز ز ز فقط فقط مس مس اینکه اینکه اینکه اینکه اینکه اینکه اینکه اینکه اینکه اینکه اینکه اینکه اینکه اینکه اینکه مس اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

ین کنشگر زیست ظه اظهار داشت چند: نیست بنابراین تصمیم گرفتیم که بازار را محدود کنیم، چون که کم شود عدتاً صید و خرید و فروش کم هداهد شد چون دیگر به نخو نخواهند هد.

وی تأکید می کند: بهتر است روی خریدار کارها، زیرا زمانی که کمتر عرضه شود، می توان گفت که تعداد زیادی از افراد مهاجر مهاجر هستند، زیرا مشتریان خاص خود را می پسندند اما اگر بر روی آنها فرهنگ سازی ممکن است در بلند مدت کاهش یابد. و به دنبال آن شکار پرندگان را متوجه هیم.

گفتاقری گفت: یک مسئله دیگری هم که در نان حامیان پرندگان وجود دارد این است که برخی از زا نذر می کنند بعد از ز ز آن ن ه می می ی ی ی وسوسه می شوند نان را زنده گیری کنند و در ایناد د. فروشند این اداد هم پرندگان را چند اوترلومتر امتر رها می کنند فافل از این که اینکها پروا کرده گردند گردندند گردند فرهنگ فرهنگی دارد تا پولی که بتابت این کار خرج می ر را برای فرهنگ زیازی خرج می کند.

[ad_2]

Shirley Bond

خواننده Wannabe. ماون غذا. طرفدار فرهنگ پاپ علاقه مندان به تلویزیون درونگرا. تنظیم کننده. پیشگام موسیقی. متفکر معتبر.

تماس با ما