تاریخ انتشار پرتاب SpaceX و ناسا Crew 3 مشخص شده است

[ad_1]

به گفته ناسا ، چهار خلبان فضاپیمای Crew-3 SpaceX روز شنبه 29 نوامبر از طریق سایت پرتاب 39 پایگاه فضایی کندی در فلوریدا به ایستگاه فضایی بین المللی (ISS) منتقل می شوند.

در صورت وقوع حادثه ، کارشناسان پرواز ناسا شامل راجا چاری ، تام مارشبرن و کایلا بارون به همراه ماتیاس مورر از آژانس فضایی اروپا در ساعت 10:13 صبح (به وقت تهران) روز شنبه 11 نوامبر (29 نوامبر) 29 مارس 29 پرتاب 39 پایگاه فضایی کندی در فلوریدا آغاز می شود تاریخ پرتاب یک روز زودتر از برنامه ناسا است.

ناسا

در صورت انجام ماموریت ناسا ، این چهارمین ماموریت برای استفاده از فضاپیمای Dragon 2 اسپیس ایکس خواهد بود. انتظار می رود هواپیمای حامل مسافران از مقصد در حدود 22 ساعت دیگر به مقصد خود یعنی فرودگاه بین المللی برسد.

پس از رسیدن به ایستگاه ، فضانوردان می مانند و با همکاران خود در ماموریت Crew-2 کار می کنند ، که قرار است در ماه نوامبر به زمین بازگردد. پس از شش ماه اقامت در ماه. اعضای Crew-3 به مدت شش ماه در محل خود باقی خواهند ماند و در آوریل 2022 به زمین باز می گردند.

از کارکنان وظیفه ، مارشبرن تنها عضوی بود که ابتدا به محل رسید. او قبلاً در دو پروژه ISS کار کرده است. چاری همچنین دانش گسترده ای با ارتش آمریکا دارد و در ارتش عراق خدمت کرده است. بارون همچنین یک افسر نیروی دریایی است و هر دو در سال 2017 توسط ناسا انتخاب شدند.

مورر چندین جایزه ملی برای برتری در تحقیقات علمی برنده شده است و در سال 2016 او توانست در آب وقت بگذراند و ایده ها و ابزارهای تحقیقاتی را برای ماموریت های آینده مریخ آزمایش کند.

ماموریت های ناسا پس از تکمیل خدمه Crew-3 متوقف نشد ، زیرا آنها قصد داشتند ماموریت Crew-4 SpaceX را در 26 آوریل 1401 به ایستگاه راه اندازی کنند. با توجه به موقعیت فوری این ، خدمه ماموریت آینده شامل “کیجل آن لیندگرن و باب هاینز از ناسا به همراه خلبان آژانس فضایی اروپا سامانتا کریستوفورتی. سایر خدمه هنوز اعلام نشده اند.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما