بهترین روش استعلام و پرداخت خلافی خودرو در سال

[ad_1]

پلیس راهنمایی و رانندگی به منظور کنترل و کاهش تصادفات رانندگی، همواره در تلاش است تا با وضع قوانین و جریمه، رانندگان را به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی ترغیب کند. در نتیجه، این سیاست ها به طور مداوم به روز می شوند. نمونه اخیر قانون پیشگیری از کرونا است که به افسران پلیس اجازه می دهد چهار قانون راهنمایی و رانندگی را به یک تخلف رانندگی اضافه کنند.

برای بسیاری از صاحبان و رانندگان خودرو، این قوانین و مجازات های شدید و نمرات بد می تواند سخت باشد، اما تجربه نشان داده است که بسیاری از افراد بدون چنین قدرتی امتناع می کنند، قوانین را رعایت کنید، تا چند سال پیش به ندرت می دیدید. راننده یا مسافر صندلی می پوشند. این در حالی است که با قانون جدید و مجازات نپوشیدن صندلی خودرو می توان گفت که از هزینه های تصادفات کاسته شده است. به دلیل وجود بالشتک های صندلی، جان سرنشینان خودرو کمتر در خطر است. اوایل قانون و مجازات خیلی ها مخالف بودند اما بعد از چند سال، صندلی پوشیدن به فرهنگ رانندگی صحیح، حرف زدن در اعداد رسانه ها، علامت عبور و نه، تبدیل شد. پوشیدن صندلی مجاز است، بنابراین درخواست و پرداخت هزینه خودرو به صورت آفلاین برای برخی از رانندگان دشوار است.

اگر به چند سال قبل برگردیم، فرآیند پرداخت جریمه خودرو طولانی و زمان بر بود. قبل از ظهور تلفن های همراه و گسترش اینترنت، تنها راه برای جرایم خودرو زیر پلیس 10+ بود. البته با کمک دستگاه های خودپرداز می توان هزینه تصادف خودرو را پرداخت کرد. اما کمبود وقت و نگرانی های روزمره، از جمله دسترسی عمومی به اینترنت، راه های جدیدی را برای نقض قوانین راهنمایی و رانندگی ایجاد کرده است. اما آیا راه های زیادی برای استعلام سریع و پرداخت هزینه یک ماشین خراب می دانید؟

حالت رانندگی خوب

همانطور که از نظرات قبلی مشخص است استعلام خلافی خودرو یکی از بزرگترین دغدغه های رانندگان است. با توجه به بسیاری از انواع تخلفات رانندگی، جالب است بدانید که 4 نوع لغزش وجود دارد، یعنی سر خوردن، لینک، دوربین و دو طبقه. اگر این اولین بازدید شماست، حتما با کلیک بر روی لینک بالا، سوالات متداول را بررسی کنید. یا راهکارهایی برای کاهش آن؟ آیا نرم افزاری برای استعلام تخلفات وجود دارد؟ پس در ابتدا بهتر است در مورد این 4 نوع تخلف خودرو اطلاعات بیشتری کسب کنید: پلیس خودرو به طور کلی 4 نوع جریمه که شامل صادرات، لینک، دوربین و دو صفحه می باشد، تصمیم گیری کرده است. در صورت جریمه، پلیس راهنمایی و رانندگی جریمه را برای راننده متخلف ارسال می کند.

اما در ادامه جریمه ها، پلیس مثلاً راننده را به دلیل توقف در پارکینگ جریمه کرد و به دلیل نبود راننده، بلیت را به ماشین داد. یک دوربین خوب که در حال حاضر بهترین نوع آن است، توسط دوربین هایی که در خیابان های شلوغ و پرتردد شهرها، خیابان ها و بزرگراه ها نصب می شوند، ضبط و به صاحب خودرو تحویل داده می شود. در صورت تکراری، خودرو پلیس به دلیل عدم توجه به دستور پلیس علاوه بر جریمه تخلف از قانون راهنمایی و رانندگی که مانند صفحه اول خواهد داشت، راننده را جریمه می کند. که شامل صفحه دوم خواهد بود..

فرآیند استعلام و پرداخت خودروی متخلف در سال 1400

تقریبا همه رانندگان می دانند که اگر 60 روز هزینه خودروی خود را غیرقانونی نپردازند، جریمه آنها دو برابر می شود. از سوی دیگر راننده خودروی وی با تخلف بیش از یک میلیون تومان، خودروی آنان توسط خودروی پلیس توقیف و به پارکینگ منتقل شد. به همین دلیل استعلام غیرقانونی و پرداخت هزینه وسایل نقلیه ممکن است یکی از دغدغه های اصلی رانندگان باشد.

بهترین روش استعلام و پرداخت خلافی خودرو در سال 1400

پلیس بر اقدامات رانندگان نظارت دارد

راه هایی که رانندگان و مالکان می توانند برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو انتخاب کنند به شرح زیر است.

استعلام و پرداخت خلافی خودرو با مراجعه حضوری به کلانتری 10+

یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای زیر سوال بردن و اعلام جرم تخلفات رانندگی، استفاده از خدمات کلانتری 10+ است. با پرداخت جریمه می توانید با پلیس +10 تخلف جزئی روی خودروی خود داشته باشید و سپس جریمه را از طریق خودپرداز پرداخت کنید.

وسایل نقلیه غیرقانونی را تلفنی بخواهید و پرداخت کنید

برای استعلام و پرداخت خلافی خودرو می توانید با خط تلفن 88288888 رجا تماس بگیرید و در نتیجه خلافی رانندگی دریافت کرده و خودروی خود را می شکنید. برای این کار به کد VIN در پشت کارت نیاز دارید.

تردد غیرقانونی را از طریق پیامک بخواهید و پرداخت کنید

در این فرم استعلام خلافی خودرو از روزنامه ها کافی است کارت خودرو و کد VIN خود را وارد کنید. قبلاً کد VIN را توضیح داده ایم. شما باید کد VIN را به شماره 1101202020 ارسال کنید. در واقع این فقط 1400 کد پیامک شکسته است. یک لحظه صبر کنید؛ منتظر نتیجه باشید در پیامک دریافتی شما علاوه بر قیمت خودروی متخلف، شناسه قبض و شماره پرداخت ارسال می شود. با استفاده از این اطلاعات می توانید از طریق دستگاه های خودپرداز پرداخت ها را انجام دهید.

  • هزینه پیامک خودرو غیرمجاز برای هر پیامک معادل 350 تومان می باشد که می توان آن را از حساب پرداخت و یا علاوه بر هزینه پیامک کسر کرد بدون نیاز به اینترنت.

در این مدل ها کافی است دستور # 110 * را فراخوانی کنید. ابتدا باید عدد 1 را برای سوال در مورد خلافی خودرو انتخاب کنید. در مرحله بعد باید کد VIN را در پشت کارت خود وارد کنید. پس از انجام این مراحل، حساب یا استعلام خودرو برای شما ارسال می شود.

استعلام و عوارض از طریق سایت پلیس راهور غیرقانونی است

در این مدل ها ابتدا باید وارد پلیس راهور شده و روی گزینه «سرویس» کلیک کنید. در این قسمت با انتخاب «یافتن هزینه تخلف رانندگی» و وارد کردن شماره بارکد کارت خودرو می توانید استعلام و پرداخت خلافی خودرو را انجام دهید.

استعلام و پرداخت تخلفات با اپلیکیشن موبایل

امروزه کاربردهای زیادی در صنعت مالی وجود دارد که یکی از خدمات اصلی آنها استعلام و پرداخت است. یکی از این موارد در مورد تخلف خودرو سوال می کند و بنابراین با استفاده از موبایل هزینه آن را به صورت آنلاین پرداخت می کند.

بهترین روش استعلام و پرداخت خلافی خودرو در سال 1400

جبران تخلفات وسیله نقلیه یا نظارت بر رانندگی

طبق قانون، بهترین راه برای جلوگیری از جریمه، رعایت قوانین رانندگی و احترام به فرهنگ رانندگی است. اما گاهی اوقات، رانندگان بد رانندگی را توهین می کنند. لذا در این مواقع برای جلوگیری از وجه بیشتر از جریمه یا حتی توقیف خودرو باید استعلام و هزینه خلافی خودرو را پرداخت کنند. رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی یک الزام است و عدم رعایت آنها می تواند منجر به جریمه، نمره ضعیف و توقیف و انتقال به پارکینگ شود. از سوی دیگر پلیس خودرو با فرهنگ سازی پوشش بیمه ای بویژه بیمه ای سعی در کاهش خسارات مالی و جانی ناشی از حوادث رانندگی داشته است. در این صورت پلیس راهنمایی و رانندگی وی را ملزم به اخذ بیمه نامه شخص ثالث کرده و در نتیجه عدم دریافت این بیمه یا عدم تمدید به موقع آن علاوه بر جریمه موجب توقیف خودرو می شود.

اکنون که از روش های متعدد استعلام و پرداخت هزینه تصادف مطلع شدید، بهتر است برای جلوگیری از جریمه و توقیف خودروی خود به دلیل نداشتن بیمه، برای این بیمه اقدام کنید. بیمه شخص ثالث بیمه ای برای کلیه دارندگان وسایل نقلیه مترو برای حفاظت شخصی و خسارت مالی از اشخاص ثالث است. در بیمه سوم صاحب خودرو نفر اول است (در اکثر بیمه نامه ها به عنوان بیمه گر شناخته می شود). طرف شرکت بیمه است که موظف به بازپرداخت هزینه های قرارداد (که در بیمه نامه به عنوان بیمه گذار قید شده است) و در نهایت شخص ثالث در تصادف رانندگی (یعنی راننده نیست) مجروح شده ایم. …). کلیه افرادی که در تصادف دچار خسارت مالی و جانی می شوند تحت پوشش بیمه شخص ثالث قرار می گیرند که هزینه های درمانی، فوت و خسارت مالی را پوشش می دهد.

بهترین راه برای خرید بیمه شخص ثالث استفاده از خدمات بیمه آنلاین مانند بیمه دات کام است. برای دریافت انواع بیمه خودرو اعم از بیمه بدنی و بیمه شخص ثالث کافی است به صفحه محصول به آدرس bimeh.com مراجعه کرده و با توجه به نیاز خود بیمه نامه را انتخاب کنید و سپس با مقایسه خدمات با هم قیمت بخواهید. شرکت های بیمه معتبر شرکت ها و در نهایت خرید اینترنتی بیمه.

همچنین رویدادهای دریافت اطلاعات ویژه به صورت رایگان در Bimeh.com (bimeh.com) ارائه می شود و کارگزاری بیمه نامه خریداری شده را به صورت رایگان برای ساختمان بیمه گر ارسال می کند. بنابراین توصیه می کنیم از تمامی منابع https://bimeh.com/ برای جلوگیری از جریمه و گرفتن اعتبار بد به دلیل نبود بیمه شخص ثالث استفاده کنید.

شماره ی ادرس. تهران، سعادت آباد، میدان تهرانی مقدم (کاج)، خیابان سرو شرقی، جنب بیمارستان پارسیان، 17، طبقه 6، واحد 6
کد پستی 1998653740

تلفن: 4372-021

ایمیل: info@bimeh.com

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما