بمب رایولا؛ هلند به یکی از این چهار گروه می رود

[ad_1]

کد خبر: 1797325/29 ib

زمان: 15:05 آن
1400.09.19 آن

بازدید: 5766 ib

نماینده اختلاف را گزارش کرد

مدیر سرویس های معروف ایتالیایی فوتبال جهان تایید کرد که ارلینگ هلند به احتمال زیاد تابستان آینده دورتموند را ترک می کند و همچنان در حال بررسی 4 مکان احتمالی برای او است.

به گزارش بازی سه، ارلینگ هالند که پس از پیوستن به بروسیا دورتموند همچنان به درخشش خود ادامه داده است، همچنان در کانون توجه غول های اروپایی قرار دارد و گفته است فصل آینده تیم وستفالن را ترک خواهد کرد هوا گرم. بند فسخ 75 میلیون یورویی در قرارداد خود دارد که در پایان فصل جاری باز خواهد شد که کار را برای مشتریانش آسان می کند.

مینو رایولا، مدیر شغلی مهاجم نروژی دیروز در مصاحبه ای با شبکه تلویزیونی آلمانی اسپورت وان در مورد آینده مهاجم نروژی صحبت کرد.ما دو سال است که به این موضوع فکر می کنیم. ما ایده روشنی داریم که ارلینگ باید به کجا برود، و البته به آنچه فروشگاه دارد نگاه می کنیم. اگر این کار را نکنم، مدیر برنامه بدی خواهم بود. ما می‌توانیم روی تبادل تجاری با بازیکنی مانند هلند تأثیر بگذاریم.»

دومین مصاحبه رایولا امروز اعلام شد و مشخص شد که کدام تیم می تواند مکان بعدی در هلند باشد:“ارلینگ می تواند قدم بعدی را در حرفه خود بردارد و همین کار را خواهد کرد. بایرن مونیخ، رئال مادرید، بارسلونا و سیتی تیم هایی هستند که می توانند جایگاه بعدی هلند باشند. سیتی قهرمان لیگ برتر شده است. لیگ برتر در 5 بار در هشت سال گذشته، زمانی که یونایتد یک بار پیروز نشده است. “وقتی ارلینگ به دورتموند رفت، همه ما می دانستیم که آن روز فرا خواهد رسید و طولانی نخواهد بود.”

رایولا افزود: شاید تابستان امسال و شاید تابستان آینده، هلند دورتموند را ترک کند، اما اگر از من بپرسید، باید بگویم که پتانسیل جدایی در این تابستان بسیار بالاست. باشگاه از تصمیم ما مطلع است و پاسخ داده است، اما به شما اطمینان می دهم که هیچ اتفاقی در این زمستان نمی افتد. فکر می‌کنم اگر دورتموند سال گذشته هلند را ترک می‌کرد، پول زیادی به دست می‌آورد، اما آنها این کار را ادامه دادند و به هواداران احترام گذاشتند، که فکر می‌کنم تصمیم بزرگ و قابل تحسینی بود.»

در متن قرارداد هلندی نیز آمده است: این به من، بازیکن و باشگاه بستگی دارد و ما در اینجا به مفاد این قرارداد نمی پردازیم. همه چیز به وضوح در قرارداد ذکر شده است. ما رابطه خوبی با سرمربی دورتموند داریم و همه چیز دوستانه است.”

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما