برندگان مسابقه عکس تاریخی دیجیات معرفی شدند

[ad_1]

برندگان جایزه عکاسی تاریخی سال 2021 مصمم شدند که شامل همه چیز از معابد یونان باستان تا همان ساختمان باقی مانده از بمب اتمی هیروشیما در سال 1945 باشند.

مسابقه عکس تاریخی سال، در پنجمین سال خود، همچنان به جذب عکاسان از سراسر جهان ادامه می دهد. این مسابقه منحصربه‌فرد علاوه بر اهدای جوایز بر اساس زیبایی‌شناسی و ساخت خوب، به داستان‌هایی از مکان‌های تاریخی در سراسر جهان افتخار می‌کند.

تاریخچه عکس
وایتفورد، گوور، فانوس دریایی ولز / برنده مسابقه / این برج در سال 1865 ساخته شد و تنها برج چدنی به اندازه خود در انگلستان است / عکاس: استیو لیدیارد

عکس های این مسابقه در سه دسته مختلف به رقابت پرداختند. دسته بندی های اصلی که بر اساس آنها همه برندگان انتخاب می شوند نشان دهنده مکان های تاریخی از سراسر جهان هستند. دسته دیگر به مکان هایی در سراسر جهان اشاره دارد که مرکز رویدادهای مهم تاریخ بشر هستند و دسته آخر به مکان هایی می پردازد که تاریخ زبان انگلیسی را منعکس می کنند.

تاریخچه عکس
پل معلق کلیفتون / برنده جایزه پس زمینه بریتانیا / عکاس: سام باندینگ

تمام برندگان این مسابقه عکاسانی به نام «استیو لیدیارد» بودند که تصویری از فانوس دریایی Whiteford Point در جنوب ولز ثبت کردند. این مدل 150 ساله نمونه ای از فانوس دریایی کمیاب چدنی است.

برنده جایزه پیشینه بریتانیا عکاسی به نام سام باندینگ است که عکسی متعلق به قرن نهم از پل کلیفتون در بریستول گرفته است. در رده رویدادهای تاریخی بین المللی، تصاویر دو کشتی غرق شده که در دهه 1960 با یکدیگر برخورد کرده اند نیز برنده است.

تاریخچه عکس
برنده سری تاریخ / سقوط دو کشتی در سال 1960 / عکاس: ایان مک کالوم

از دیگر نکات برجسته این مسابقه می توان به قلعه قرن نوزدهمی در آلمان با الهام از طرح های نمادین والت دیزنی اشاره کرد. علاوه بر این مقبره شاه زند در ازبکستان و تصویری از ویرانه های 2000 ساله کوه های پوشیده از برف نمرود ترکیه تصاویری باشکوه از این رابطه مخالفان است که در ادامه مشاهده می کنید.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما