بررسی جامع گوشی پرچمدار جدید هواوی پی ۵۰ پرو

[ad_1]

روآرو- هفته گذشته بود که هواوی ، ل فناوری چین ، رسماً عرضه جهانی جدیدترین گوشی رار خود هواوی پی 50 حرفه ای آغا آغاز شد که نسخه ای از خود ادعاهای بسیاری را مطرح کرده بود. یعایعات ما می‌دانیم که این پرچمدار، همچنان به یک شرکت بسیار سریع هداهد هد شرکت زنده‌زنده بود بهترین گوشی زازار را هد شرکت، شرکت شرکت ن ن نشت. به هر حال، در حال حاضر عرضه نیانی این گوشی آغاز شده است و قصد داریم تا در اینجا به بررسی معارف مشخصات این پرچمدار جدید زیمازیم که در ادامه مشاهده می شود.

Huawei P50 Pro و گزینه‌های ذخیره شده زیازی

زل ز ز چیز بهتر است با قیمت این گوشی زاز کنیم تا در همان ابتدا بتوانیم با چه میزان مصرف بودجه‌ای هستیم. ویاوی پی 50 پرو از تاریخ ۷ فوریه (۱۸ بهمن ۱۴۰۰) و قیمتی برابر با ۱۱۰۰ بر یای پیکربندی گیگ بابایتی، در دستیابی ربراربران قرار خواهد گرفت. ما کسانی هستیم که قدرت تغییر جهان را داریم و ما قدرت تغییر جهان را داریم. اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

بررسی جامع گوشی پرچمدار جدید هواوی پی ۵۰ پرو

صفحه یشایش Huawei P50 Pro

Dual-Matrix -احی ب بالب Dual-Matrix هواوی پی 50 پرو کهامل دو قهلقه برای جای دادن دوربین ها در ماژول پشتی هاه است، از همان ابتدا قدرت ثبت ثبت ثبت می شود. برای اولین بار بعد از مدت ها در ایالات متحده به دنیا آمدم و بزرگ شدم.

بررسی جامع گوشی پرچمدار جدید هواوی پی ۵۰ پرو

، ولو ، Huawei P50 Pro یک صفحه صفحه یشایش ۶. P Pro55 جعبه نه تنها تی شارژر را در 50 P Pro قرار می دهد، که یک باب سیلکونی نیز ردارد تا پس از خرید خرج کردنی نباشد. R ishash HDR ین این هاه قادر است که منجر به عواقب تاثیر DCI-P3 پوششا پوشش داده و نرخ زهازه سازی ۱۲۰ هرتز هرتز به کاربران ارائه شده است. این نرخ زه‌سازه‌سازی با نرخ نمونه‌برداری لمسی قابل توجه ۳۰۰ هرتز می‌شود که یای تأخیر در حین زیازی بسیار مفید است. 50ایش‌های نشان رسمی که یشایش رنگ یشایش P50 Pro عالی است. کمترین احراف از ترکیب رنگ سفید، بیشترین دقت رنگی است که در یک دیده شده سطح ییایی ییالی است که هدهیده آن درا در یای باز آسان نمی کند می‌بخشی زایج ا آ آزا.

بیشتر درباره یش یشایش Huawei P50 Pro

گفت: من خدای پدران شما، خدای اسرائیل و خدای اسرائیل هستم. کشیدن انگشت از صفحه اصلی به دیگر موارد تاری قابل توجه است مگر اینکه نمایشگر را همیشه روی به روز کردن هرتز هرتز تنظیم تنظیم کنید. دو از زات احتمالی این است ست بطابط صفحه اصلی با فرکانس ۹۰ هرتز رار می‌کند که به‌روزرسانی «Dynamic» که هوآوی به‌عنوان «تعادل بین نرمی عمر عمر تریاتری» معرفی می‌کند روشن است. رفاید هوآوی به به ین ین رسیده ست ست نگشت نگشت ص ص ی ی ی یش یش یش ت ت ت ت Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Ref Rate Refresh High

بررسی جامع گوشی پرچمدار جدید هواوی پی ۵۰ پرو

رلکرد و نرم افزار Huawei P50 Pro

گار ۲۰۲۲ هواوی از چیپست اسنپدراگون ۸۸۸ بدون مولفه 5G و ۸ بابایت رم و ۲۵۶ ۲۵۶ابایت فضای ذخیره سازی می‌برد بهره. A50a ممکن است شبیه تات مدل ۲۰۲۱ ۲۰۲۱ نظر برسند و اینکه P50 Pro هواوی کاملاً روی، تجربه دوربین عکاسی شده است. از این اسنپدراگون این ناسازگار بدون و و کنترل های 5G به خود ایرادی وجود ندارد، تحریم ها یا ایالات متحده اجازه نمی دهد تا این گوشی به تراتر از این برسد. اما می‌دانست که این گوشی همه کرد‌هلکرد‌هایی که برای از یک، اندرویدیار رارید را بدون هیچ یلی اجرا می‌کند. 5G ممکن است در این دستگاه ایجاد شود، اما همه میدانیم که پوشش شبکه 5G همچنان محدود است و تات ت در حال حاضر سرعتی در در 4G است.

بررسی جامع گوشی پرچمدار جدید هواوی پی ۵۰ پرو

ربریابط ربریاربری Huawei P50 Pro

همین امروز به فیس بوک بپیوندید تا بیشترین بهره را از P50 Pro خود ببرید و با همه دستگاه های 5G آن آشنا شوید. 50 P50 Pro در نسخه زاز اندروید 11 را با استفاده از EMUI 11. می‌شود. پرداخت همچنین در این زمینه تبدیل می‌شود و حتی از برنامه‌های بانکی در زازارهایی که می‌کند، نیانی و اکنون یک گزینایگزین فین پایای Google Pay ارائه می‌شود.

اوسازی به گفتن سرویس سرویس سرویس در در در در در در سرویس سرویس ه ه ین OS OS OS OS OS OS OS OS OS OS OS OS OS OS OS OS OS OS OS . APKPure ، APKMirror APKMirror APK Agregator Agabehi را به گزینان جایگزین هاه پخش کنید. گوگل، نقشه های نیدابراین نید نیدانید، کروم مه مه مه چند برنامه Google دیگر را می توان به نیا داز داشتید، اشیدلود ود، اما اگر گراهید هیدا را با یها یها به مایکرو به ابهام می دهید.

بررسی جامع گوشی پرچمدار جدید هواوی پی ۵۰ پرو

نقشه های یگزین مهامه یگزینایگزین، یوتیوب، جیمیل و … نیز وجود دارد که بسیار خوب رار ر. We نان مثال، YouTube Vanced بهتر ز ز ص ص ص ی ی مه مه مه مه مه مه گلبرگ Maps ز نصب نصب نصب ین ین ین ی ی ی ی ی ی ی ن ی ی ی ی ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ما ست نیدانید از جستجوی امن منلبرگ هوآوی استفاده کنید که از قبل نصب شده است ست برد اشتاشتها برای حفظ جستجوی حریم خصوصی در جستجوی ست گوگل است.

گوگل را ین، ال، برخی از برنامه‌ها ت Play که نه خداما تات Google Play را پس از زاه‌سازی زی می‌کنند، که آن‌ها دارند تا به درستی اجرا شوند. این موضوع مهم است به برنامه‌های پولی یا برخی از زامه‌ها که به اشتراک می‌گذارند، می‌شوند. UI هر حال، رابط کاربری EMUI ۱۲. Celia ی کنترل صوتی ویلیا Assistant Assistantتا به Assistantan یایگزینی Assistant ی Google Assistant دارد که می‌تواند به‌تصویری پاسخ پاسخ پاسخ دهد. کهانه، هوآوی اسرار دارد که EMUI را شبیه به iOS نشان می‌دهد و به این امکان می‌دهد که مرکز کنترل کنترل و پانل‌اعلان‌ها را از هر دو طرف خاخ پانچ بکشید.

دوربین دوربین Huawei P50 Pro

برای ارتباط با Huawei P50 Pro ، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. دوربین True-Chroma بزرگ ۵۰ پیکساپیکسلی دوربین اصلی True-Chroma به کمک سنسور تک مگ ۴۰اپیکسلی ی حلقه پایینی در کمک کمک کمک. یک دوربین ۱۳ پیکساپیکسلی دوربین عکاسی از منظره نجا انجام می‌دهد، در یالی که محدوده محدوده زوم ۲۰۰ برابری » با رفتن از دوربین فوق ۰ ۵. میلی‌متر به دست می‌آید.

بررسی جامع گوشی پرچمدار جدید هواوی پی ۵۰ پرو

جهت تماس با ‏XD Optics‏، لطفاً وارد حساب کاربری خود شوید یا حسابی جدید بسازید. اینل و وامع بازیابی تصویری است که نداند محاسبات را برای اصلاح خطاهای نوری و زتوازتولید جزئیات دقیق، ۲۵ا ۲۵ سیگن تصویر، اعمال کند». True-Chroma تصویرلاوه تصویر تصویر فز فز تصویر تصویر تصویر True-Chroma جدید

True-Chroma هوآویاند درصد ندار بیشتر از اعلاءات تصویر سوژه دوربین را که در جلوی لنز قرار دارد، نسبت به ایرایر دای گوشی کند می کند. Super HDR به‌ع وهلاوه، سیستم ترلتر تر رنگی جدید فنا فناوری یافته یافته Super HDR کمک، به ابه روند. قاصداق، ما متوجه شدیم که P500 Pro، بهترین ویریاویری هستند که یک گوشی ویوی او را تولید می کند.

ویدیوی Huawei P50 Pro

موضوع دیگری که به دوربین های ۵۰ هواوی پی ۵۰ پرو مربوط می شود، ویدئو است. 50 P50 Pro جدیداً تثبیت کننده جدید AIS Pro است که ویاوی می‌گوید حتی حالت‌های پسایم از خارج از خوب خوب خوب است که ویدیوی ویدیوی 4K را در تمام زوم‌های ضبط می‌کند. او گفت:

مه وا و مهالمه Huawei P50 Pro

50 هوآوی یای استریو هوآوی 50 P50 Pro Pro در مام فیلم‌برداری نیز قابل توجه است، زیرا صدای محیط هنگا هنگام صحبت کردن حذف می‌کند می‌کند و وزش وزشا د ب د ب ف ف ف ف ف ف یلندگوهای استریو تمیز و قدرتمند این دستگاه نیز به نسبت ندگوهلندگوهای نصب شده روی فن‌هلفن‌های دیگر یالی هستند، و صدا را در طول تست‌های کیفیت تماس با صدای یل ند ضح.

Huawei 50 Pa تری رژ رژا رژ Huawei P50 Pro

تریاتری ۴۳۶۰ یا آمپری کاملاً خالی از گوشی ویاوی پی ۵۰ پرو را می‌توان از یک رژرارژر سریع ۶۶ تیاتی که در خاخل جعبه رار داده است، مدت ن به به. همین یلیات با شارژر بی سیم 40 40اتی، حدود حدود عتاعت طول خواهد هد. به این ترتیب، این‌ها یکی از سریع‌ترین یای‌های شارژ در یک گوشی‌ه یای پرچم‌دار می‌شوند که در حال حاضر ارائه می‌شود که ست نس قب قبل از قبل ی نش نش نان. این گوشی صفحه نمایش همیشه روشن و استفاده منظم، حدود 10 شارژ را در ساعت از دست می‌دهد کهلکرد بسیار ر ر محسوب می‌شود نداند نوید استفاده نوید برای یک ر ما مل ر.

بررسی جامع گوشی پرچمدار جدید هواوی پی ۵۰ پرو

طبقه بندی

Huawei P50 Pro یای زیادی یا Huawei P50 Pro در رنج قیمتی قیمتیار وجود ردارد. S21 Ultra Pixela Pixela Pixela Pixel 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 21 این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی است که این کتاب را نخوانده ام. فلاف عمومی، نان مودم نسل بعدی 5G یا خدمات گوگل که شیاشی از تحریم های ایالات متحده آمریکا، آنقدرها هم هستند یا این دستگاه مشکل ساز هستند، هر چند ندا ند رزش قیمتی. G هم اکنون به هیچ ربریاربری نمی‌رسد از خرید این پشیم نان، اما باید در نظر گرفت که قضاوت‌های جوان پسندی مانند اتصالات 5G است که بسیاری از آنها را یک G.

منبع: phonearena

نوشته: جرفی جرفی فرارو

[ad_2]

Jamiya Calhoun

دوستدار فرهنگ پاپ به طرز خشمگینانه ای فروتن. نینجاهای شبکه های اجتماعی بی عذرخواهی طرفدار الکل دردسر ساز.

تماس با ما