برای علائم پوستی Omicron که نباید نادیده گرفته شوند

[ad_1]

روآرو- اگر متوجه هر گونه تغییر در پوست خود شدید، ممکن است یکی از 6 علت شایع فشار omicron باشد.

به گزارش فرارو به نقل از سان; در طول حمله قلبی، افراد مبتلا به کووید علائم مختلفی را بروز می‌دهند، به طوری که ارائه‌دهندگان مراقبت‌های بهداشتی شروع به تشخیص سرفه مداوم، تب و بو می‌کنند. علائم اصلی در اوایل سال 2020 هستند. آنها می‌خواهند از خود مراقبت کنند.

سویه های جدید مبتنی بر Omicron علائم متفاوتی دارند.

داده های قبلی نشان داده است که سه علامت شایع omicrone سرفه، خستگی و سردرد هستند.

با این حال، برخی از افراد به عفونت های پوستی نیز مبتلا هستند و اینها شایع ترین آنها هستند.

1- تغییر رنگ پوست

رنگ پریدگی پوست یا خاکستری یا آبی شدن می تواند علامت هشدار دهنده ی امیکرون باشد. این یک مشکل نادر در بیماری عروقی شدید است و به معنی سطح پایین اکسیژن در خون است. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری های ایالات متحده (CDC) می گوید که این یک “علامت هشدار دهنده” است.

2 راه

مطالعات در بریتانیا نشان می دهد که افراد مبتلا به اومیکرون ممکن است دچار بثورات پوستی شوند. نوع اول کهیر است که بلافاصله ایجاد می شود و می تواند به صورت کهیر و با خارش شدید بروز کند و معمولاً با خارش دست یا پا شروع می شود.

3- عرق روی پوست

وضعیت مشابهی مانند تعریق در قسمت‌های مختلف بدن، معمولاً در آرنج‌های زانو و پشت دست‌ها و پاها، در مورد omicron به خودی خود رخ می‌دهد. تقریباً 15 درصد از جوانان مبتلا به omicron شرایط پوستی را تجربه می کنند. علاوه بر این، بثورات پوستی و پوست حساس همراه با راش های خارش دار (بثورات مایع) می تواند منجر به مشکلات پوستی omicron شود که قرمز و ناهموار به نظر می رسد.

برای علائم پوستی Omicron که نباید نادیده گرفته شوند

4- عفونت و قرمزی انگشتان پا

درد و قرمزی یا خونریزی انگشتان همراه با درد و خارش یا تاول و تورم ممکن است یکی از علائم امیکرون باشد. برخی از بیماران ممکن است در این ناحیه بثورات و نقاط خارش دار داشته باشند. این وضعیت می تواند چندین هفته یا چند ماه ادامه داشته باشد، اکثر افرادی که از آن رنج می برند هیچ علامتی از کووید نشان نمی دهند. این نماد اصلی برای برند اصلی کووید است.

5- روی لب ها عفونت و تبخال ایجاد می کند

برخی از افراد مبتلا به امیکرون علائمی مانند سرماخوردگی دارند و نشان داده شده است که این علائم می تواند به لب ها سرایت کند و باعث ترک خوردن و درد لب ها و تبخال شود. عفونت های مشابهی ممکن است در دهان ایجاد شود.

برای علائم پوستی Omicron که نباید نادیده گرفته شوند // ترجمه توسط Mr.  اعتضاد

6- پوست خشک

کارشناسان گزارش کرده اند که بسیاری از افراد مبتلا به omicron دچار اگزمای گردن و قفسه سینه، نواحی در معرض آفتاب می شوند. رنگ این نواحی اغلب به قرمز و خارش تغییر می کند. این عارضه می تواند در هر زمانی در حین یا پس از عفونت رخ دهد و معمولاً مدت زیادی طول می کشد.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما