بایرن 5 0 دینامو کیف ناگلزمان تسلیم نمی شود

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه” ، شاگردان یولیان ناگل زمان که در دیدار نخست بارسلونا را با سه گل شکست داده بودند ، در دیدار امشب بهتر از حریفان اوکراینی خود بودند و وقتی پایان بازی بدون پیروزی کامل شد.

باواریایی ها بازی را بهتر شروع کردند و بازی را در دقایق ابتدایی کنترل کردند ، اما این دینامو بود که اولین خطر بزرگ بازی را در دقیقه نهم حمله داشت ، اما ضربه سیگانکوف روی ماموریت مانوئل نویر شوت شد.
لحظاتی بعد ، در آخرین خطر سرژ گنابری ، روبرت لواندوفسکی بود که می توانست با تفنگ شکاری کار را تمام کند ، اما دفاع موثر بوشچان دینامو کیف را بسته کرد.
در دقیقه 12 بود که بایرن آخرین گل را زد. اشتباه هند سیدورچوک در داخل پنالتی دینامو باعث شد تا داور پنالتی را پیدا کند. لواندوفسکی پس از یک شوت گلزنی کرد و موقعیت حریف را منحرف کرد و بازی را 1-0 کرد.

پس از این گل ، او باز هم بازیکن بایرن با توپ و بهترین عملکرد بود و پس از از دست دادن یک یا دو و نیم و نیم موقعیت به گل رسید. گل دوم در دقیقه 27. روی ضدحملات بود که لواندوفسکی با ارسال توماس مولر کار کرد و با یک ضربه تمام کرد.

پس از این گل ، تیم مهمان پیش افتاد ، اما در دقیقه 34 این نیکولاس زولا بود که می توانست فاصله را به دروازه ما برساند ، اما ضربه او از خط دروازه عبور کرد. یک دقیقه بعد ، سانه به انتهای دروازه آغازین دینامو رفت ، اما او که با پاس گورتزکا برنده شده بود ، سانتر را شکست.

در آخرین دقیقه نیمه ، تیم مهمان می توانست یکی از گل های خورده را در ضدحملات به ثمر برساند ، اما دفاع موثر نویر مانع از گلزنی دی پنا شد و نیمه اول با برتری 2-0 بایرن به پایان رسید.

نیمه دوم دینامو را بهتر آغاز کرد و تقریباً در حمله به گل رسید ، اما نوایر وقت نگذاشت تا دروازه بایرن را نجات دهد.

این باواریایی ها بودند که بعد از باخت یکی دو گل خوب ، گل سوم را در دقیقه 68 آغاز و تکمیل کردند. در خط حمله بود که لروی سانه پاس داد گنابری را در موقعیت قرار داد و او پس از صعود ، با یک ضربه توپ را به قوس دروازه حریف زد.

پس از این گل فشار حمله بایرن کاهش نیافت و فقط 6 دقیقه بعد لروی سانه گل چهارم را به ثمر رساند. او که توپ را در سمت چپ زمین دارد ، از خطای دروازه دینامو استفاده می کند و با شوت صحیح اختلاف را به 4 گل افزایش می دهد.

اما این پایان ماجرا نبود و تیم میزبان تا دقیقه 87 به اعتصاب خود ادامه داد ، اریک چوپو موتینگ تنها 8 دقیقه مانده به گل پنجم را بعد از ورود به زمین به نام خود به ثمر رساند. توسط بنجامین پاوارد از سمت راست پاس داده شد که چوپو موتینگ منجر به گل شد تا بایرن 5 بر صفر پیش بیفتد.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما