بالب هاشمیان درباره رهان حضورش در درلیگا

[ad_1]

امروز در رچوبارچوب هفته بیست و بیست بوندس لیگای آلمان، ایرنیرن مونیخ میهمان بوخوم است. ریاری که برای ایرانی‌ها یک ویژگی متفاوت دارد زیرا در ۱۴ فوریه ۲۰۰۴ (۲۵ بهمن ۸۲) حضور درخشش درخشش «وحید هاشمیان» در مقابل بایرن مونیخ به برتری یک بر رسید. Iers زنیلزنی و حضور رهاره هاشمیان در بوخوم برای مشاهده این بازی، عثاعث شدا نهانه reviersport با ستاره سابق کشورمان مصاحبه‌های انجام شده: که آن را ی نیدا نه.

یاطره‌ای از بازی بوخوم – بایرن مونیخ در سال ۲۰۰۴ در ریاری ری

بله، روز ییایی یی. اتمسفر خیلی خوب استادیوم حاکم کم. تیمی تیمی زل از زازیکنان نان و تجربه اتجربه تجربه اشتیم. همه همه‌استند بهترین نمایش خود را به اجرا بگذارند. بسیار باانگیزه بودیم بودیم و نستیمانستیم می‌توانم بایرن مونیخ را شکست. خیا خیلی فرصت پیدا نمی‌کنید تا بایرن مونیخ را در بوندس لیگا شکست دهید. من هنوز گل پیتر مدسن را یادم است. روز خوبی بر یای ما بود.

آنا آن پیروزی مقابل بایرن مونیخ یکی از بهترین لحظات زندگی تو بود

لحظه زیبایی بود بهترین لحظه نبود نبود. بهترین لحظه فوتبالی من، یک روزی رقم خورد که فر موششموشش موش. ۱۴ آگوست ۱۹۹۹ (۲۳ مرداد ۷۸) و نیانی که من اولین بازی خود را در بوندس لیگا انجام دادم. زگی جدید از تهران به هامبورگ رسیده بودم و تیم با بایرن بازی داشت و به همین یلیل راهی مونیخ شدم. یاد بگویم من از بچگی طرفدار بایرن مونیخ مونیخ. ایم به تبدیل شدن به میشد و من رار بود در مقابل 6 رار تماشاگر در استادیوم المپیک بازی زی. ۲۰ دقیقه یایانی بازی بود که آنتونی آنتونی یووبوا »از زمین بیرون آمد من ردارد شدم و وابل لوتار یستاتئوس ایستادم. این اتفاق دیوانه بود.

تو در فصل ۲۰۰۳- ۲۰۰۴ از بوخوم بوخوماهی بایرن شدی مونیخ. چه چیزی در آنجا آوردی آوردی

انتقال به یرنایرن مونیخ اتفاقی واقعا شگفت انگیز نگیز. وقتی بایرن پیشنهاد داد ، ، سریع آنا آنا قبول کردم. یادهای دیگری هم هم شتماشتم ولی آن پیشنهادها در مقابل بایرن مونیخ هیچ. من یک مرتبه داشتم که پیراهن بایرن را بپوشم. ورکردنیاورکردنی نبود خی ،لی یان نایی یی. اشگاه بایرن مونیخ از جهت شگاشگاه حرفه ای. اشگاههای دیگر حرفه‌ای بودند یا بایرن مونیخ در سطح دیگری بودند. این اختلاف بزرگ بایرن ایرنا دیگر است.

زیکنی زیکنیازیکنی از بایرن مونیخ با تو خوب خوب بود و کسی بود؟

من من آنج آدم‌ها آدم‌های نازنین زنین. یداید «یرمیس یرمیس» را می توان گفت که زمین زمین یلی خوش اخلاق نبود و بیرون از زمین هم یلی مهرب نیانی نی. من وقتی اولین بار ینس را دیدم، نان شدم، بزرگی بود. اما بایرن بازیکنانی «ل سب سباستین دایسلر»،« توماس لینکه »و« اولیور کان »را نیز داشت که بسیار بازیکنان بزرگی بودند.

به نان تیم تیم یلی ایران ، آیا به نظرت این لیگ به یلیل برتری یرنایرن مونیخ ، لیگی حوصله برله ه بر ست ست

این اینل بایرن مونیخ نیست. یای دیگر باید را بهتر کنند. این اتفاق س سال‌هاست دهه‌ها دهه‌ها تلاش کردند تا به چنین یگایگاهی هی. یای از ، ، بوندس لیگا خیلی ی کرده و واشگاههای آلمان بسیار بهتر نداند. توما توماس توخل، هانسی فلیک و یورگن وپلوپ وپ،لمان مربیان بزرگی نیز در اروپا دارد.

چه اتفاقی باید رخ دهد تا بایرن مونیخ در درلمان نان نشود

لیگ آلمان از رده رده دوم به دیگر هاهای دنیا معرفی خنده (خنده). یرنایرن مونیخ در سطح سطح زیازی می‌کند و فکر نمی‌کنم کسی آینده‌ای آینده‌ای نزدیک با آنها رقابت کند.

نتیجه بازی بایرن مونیخ بوخوم بوخوم روز شنبه شنبه چطور میکنی میکنی میکنی

من من و قعاقع گرا دارم. ید یاد از خودش بهتر هراهر شود و ایرنارن مونیخ باید یک روز هاه سفید رنگارند ولی نمی‌توانم به آن باور داشته باشم.

تیم بوخوم الا الان را چگونه ارزیابی میکنی میکنی

به نظرم بوخوم ع یالی کار راند. هیچ نظری برای این مقاله وجود ندارد، شما می توانید اولین نفری باشید که نظر خود را ارسال می کنید. یناقعا این ین تیم شده است. بوخوم الان یک دارایی خوب برای بوندس لیگا است و من امیدوارم این تیم نداند کیفیت خود را حفظ کند. من یلی احساس خوبی دارم زیرا آنها خانواده من من.

[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما