بازی Deathloop & Vijiato را بررسی کنید

[ad_1]

اولین چیزی که در مورد Deathloop می گویم این است که مفهوم بازی و دستاوردهای آن منحصر به فرد است. و وقتی به طور خاص می گویم ، امیدوارم منظورم را متوجه شده باشید. روزی هرگز به پایان نمی رسد ، و پایانی در چشم است. بحث اصلی ضعف ساختار و تصورات غلط گروه 8 نفره از بینندگان است.

شما در نقش Colt ، شخصیت اصلی بازی ، 8 نفر دیگر را می کشید ، اما این باید در یک روز اتفاق بیفتد. این بازی شامل 4 ناحیه و 4 جلسه صبح ، بعد از ظهر ، بعد از ظهر و عصر است و پیاده روی به هر یک از نقاط بازی با یک یا چند محافظ ، اتاقی را در طول روز برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین همه چیز باید به گونه ای تنظیم شود که در نهایت بتوانید با پیاده روی تنها چهار بار روی نقشه ، همه 8 نفر را بکشید. این چالش اصلی بازی است و تقریباً 90 درصد زمان بازی شما به حل این چالش اختصاص دارد. 10 درصد مانده؟ به این کابوس پایان دهید و دوباره فکر کنید.

دثلوپ

  • اندازه گیری کاربر


  • نمره متاکریتیک

    88
  • ژانر. دسته

    ماجراجویی را خودتان انجام دهید
  • تاریخ انتشار
    23 سپتامبر 1400
  • بستر، زمینه

    پلی استیشن 5پپسی
  • ناشر بازی

    نرم افزارهای Bethesda
  • سازنده

    استودیو Arkane
  • نوع بازی

    تنهاچند نفره
  • سن بازی
    مناسب برای 17 سال به بالا

از ابتدا می دانید که دختر جوانی به نام جولیانا بلیک با جدیت به دنبال حیوان خانگی شما بوده است و هر بار که بره ای را می بیند مورد حمله قرار می گیرد. جولیانا آنقدر از کلت متنفر است که فکر می کنید بعد از این همه تبعیض ، اعتماد به نفس وجود ندارد ، پس این چیست؟

اولین ساعت بازی برای توضیح ماموریت AEON ، حلقه ، تکرار و معرفی اعضای کلیدی IAN استفاده شد. کلت در حال حاضر عضو سابق همان گروهی است که جزیره بلکریف را دید و برای کارهای سخت به منطقه منتقل کرد. اما پس از آن ، کلت نگران رهبری است که این شغل ایجاد کرده است و تصمیم به ترک آن می گیرد.

زندگی ابدی و مهمانی های بی پایان و شادی هدف اصلی همه افراد در بلکپول است و اگر کسی بخواهد آن را متوقف کند ، سعی می کند آن را از بین ببرد. به همین دلیل ، جولیانا بلیک هر روز صبح به عنوان مدافع شماره یک لوپ از خواب بیدار می شود به امید شکستن کلت ، و از آنجا که مرگ در بلکپول به این معنی است که هیچ کس کشته نشده است ، کلت هر روز کار جولیانا است.

کولت ، مانند دیگران در BlackRife ، ابتدا روز قبل را به یاد می آورد و هر روز برای او چیز جدیدی است ، اما همه چیز تغییر می کند و او قادر به حفظ خاطرات خود است. کمی بعد متوجه می شود که او و جولیانا تنها کسانی هستند که گذشته را به یاد آورده اند و بقایا در چند روز تکرار می شوند.

هر کاری که با Colt انجام دهید در روز آخر ناپدید می شود و روز بعد شما مجبور خواهید بود همه کارهایی را که انجام داده اید ، دوباره انجام دهید ، تمام سلاح ها و تجهیزاتی که دریافت کرده اید. تا اینکه با مفهوم جدیدی به نام Residuum ملاقات کردید. محصولی در محیط وجود دارد که با جذب رزیدوم در آنها ، می توانید موفقیت فعالیت های خود را برای روز بعد کنترل کنید. چنین سلاح یا توانایی را می توانید تحت نام Trinket ذخیره کنید و قدرت خود را دو برابر کنید ، سلامتی را افزایش دهید و …

کل بازی در 13-14 ساعت گذشته کمی سخت تر است و می توانید نیم ساعت با حالت بازی مبارزه کنید. ایده راه اندازی مجدد همه چیز در ابتدای روز باعث می شود چند حلقه اول کمی سودآور و عذاب آور باشد ، اما به محض اینکه بدانید برای انجام کامل آن چه چیزی را باید قربانی کنید ، ایده بازی با شما برای تفریح ​​بیشتر

استعدادهای کلت و جولیانا ادامه دارد ، و شما به پایان نزدیک هستید ، بهتر ، اما در پایان بازی ، رابطه بین این دو رو به وخامت گذاشته است ، که قصه گوها این کار را نکرده اند. می توان از همه خوب ترکیب کرد. چهار جایی که کلت از آنجا عبور می کند و تکرار می شود ، دیدگاه متفاوتی دارند. دو منطقه تقریباً تولیدی و دو منطقه مسکونی با مهمانی های بزرگ. به اطراف خود نگاه کنید شاید برایتان سال باشد که منطقه کوچک بلکریف چیست ، اما بازی پر از زمین و اقامتگاه ها و مسکونی است که باید سعی کنید وارد آن شوید.

Deathloop همه چیز درباره طرح ، کل سمت داستان و نقش ها و کارهای کوچکی است که اغلب به یکی از هشت شخصیت اصلی چشم انداز برمی گردد. اگر تصمیم بگیرید سرعت خود را کم کنید ، بازی حتی امتیازات خوبی نیز دارد که تا 30 ساعت به شما فرصت می دهد.

یکی از مزایای این بازی این است که آن را به صورت رایگان دریافت می کنید. می توانید همه را از اولین بار بکشید یا مخفیانه بکشید. Colt-Special Slab گزینه های مشابهی دارد و می توانید هر زمان که بخواهید بازی خود را تعریف کنید.

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

پاربرگ سایت