این احتمال وجود دارد که پیش فروش اپل واچ سری 7 از 7 اکتبر آغاز شود

[ad_1]

چند هفته پیش ، اپل از اپل واچ سری 7 به همراه سری آیفون سری 13 ، نسل جدید مدل مینی آیپد ، رونمایی کرد ، اما اطلاعاتی در مورد تاریخ عرضه آن ارائه نکرد. اکنون ، هرمس ، یکی از شرکای اپل در این ساعت هوشمند جدید ، اولین عرضه خود را در 16 اکتبر اعلام کرده است.

این اطلاعات توسط مصرف کنندگان هرمس دریافت شد و این شرکت در ایمیلی در مورد تاریخ انتشار Apple Watch 7 Series ذکر کرد. یکی از کاربران توییتر این ایمیل را ارسال کرده است اشتراک گذاری این خبر از پیش فروش ساعت هوشمند جدید اپل در 7 اکتبر گذشته ، به عنوان مثال جمعه آینده ، داد.

امروز با نقل قول اخیر یکی از معتبرترین سرمایه گذاران فناوری به نام “جان پرازر” زندگی می کند. چند روز قبل از اعلام این ساعت هوشمند در اواسط اکتبر ، پرازر اعلام کرد که اعلامیه هرمس را دنبال می کند. اگر فروش از 8 اکتبر آغاز شود ، یک هفته بعد باید شاهد عرضه سری Apple Watch 7 برای مصرف کنندگان باشیم.

اپل واچ سری 7 در رویداد “جریان کالیفرنیا” اپل در ماه سپتامبر رونمایی شد ، اما در آن زمان اپل فقط در مورد عرضه دستگاه در پاییز صحبت می کرد و تاریخ انتشار آن را مشخص نکرد. با این حال ، تقریباً دو هفته از عرضه اکثر مدل های اپل واچ سری 6 در ایالات متحده می گذرد ، که می تواند نشان دهنده عرضه پرچمدار جدید آن در آینده نزدیک باشد.

یکی از دلایل انتشار دیرهنگام این ساعت هوشمند در مقایسه با سایر محصولات پخش کننده کالیفرنیا می تواند مربوط به مسائل مربوط به تولید باشد. مینگ چی کو ، تحلیلگر محصولات اپل ، راه حل را در اوایل ماه جاری اعلام کرد و پیش بینی کرد که اپل تولید خود را تا اواخر سپتامبر افزایش دهد.

با توجه به اینکه شرکت مستقر در کوپرتینو در اواخر ماه جاری میلادی یک نسخه دیگر از مک بوک نسل بعدی را علاوه بر ایرپاد 3 برگزار می کند ، اعلام نسل بعدی اپل واچ در اواسط اکتبر منطقی به نظر می رسد.

اپل واچ سری 7 نسخه سالم تری ندارد ، با این حال قدرت آن افزایش یافته و همچنان از شارژ سریعتر پشتیبانی می کند. شروع قیمت ها از 399 دلار



[ad_2]

Serena Wells

معتاد عمومی رسانه های اجتماعی. متعصب افراطی سفر. فریلنسر متعصب وب. مستعد حملات بی تفاوتی. زیاد می افتد

تماس با ما